20 ianuarie 2010-=- Gara de Nord Bucuresti, atinsa de zapada

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

mishu88

Well-Known Member
Trenulist
13 Mai 2008
668
8
Falticeni, Pascani, Bucuresti
trenuriromania.blogspot.com
WEBSITE
http://trenuriromania.blogspot.com
LOCATION
Falticeni, Pascani, Bucuresti
20 ianuarie 2010 – Gara de Nord - Bucureşti, atins㒠de ză’padă’<i></i>

O not㒠bun㒠obţinut㒠la facultate m-a trimis spre Gara de Nord, unde pe o temperatur㒠de câteva grade Celsius sub 0, am fotografiat vedetele FeRoviaRe ale Bucureştiului. Åži nu numai ale Bucureştilului, ci şi ale Clujului, ale Braşovului, ale Sucevei, ale Iaşiului şi nu numai. Tot aud comentându-se c㒠trenurile întârzie, c㒠CFR-ul nu se descurc㒠pe timp de condiţii meteo nefavorabile, îns㒠aproape nimeni din pres㒠nu priveşte obiectiv situaţia şi nu spune adevă’rul. Realitatea este c㒠trenurile ajung şi pleac㒠la timp, iar tot personalul CFR, de la şeful de gar㒠şi pân㒠la cei care cură’ţ㒠ză’pada îşi fac datoria. Eu unul nu gă’sesc un transport mai sigur pe timp de iarn㒠decât transportul FeRoviaR între marile oraşe din ţară’: Iaşi, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara şi multe altele. </I><i></i>

în continuare, v㒠invit la un pelerinaj de aproximativ 3 ore printre liniile Gă’rii de Nord Bucureşti.

Softronicul 871 pleac㒠spre Marea Neagră’<i></i>



11:35<i></i>

LDE 63-1326-6, LDE 60-0967-4 şi 060-EA1-106 pleac㒠de pe linia 2 spre Depoul de locomotive CFR Că’lă’tori. Printre ele, se remarc㒠EA1-106 cu ale sale steme în botul locomotivei.

Trei locomotive pleac㒠din Gara spre direcţia Depoului de locomotive<i></i>


Locomotiva diesel-electric㒠60-0967-4<i></i>


Vedet㒠cu stema în frunte, 060-EA1-106<i></i>



Dup㒠plecarea celor trei locomotive, EA1-305 se îndreapt㒠spre trenul de pe linia 2. Se poate ca EA1-106 s㒠fi avut probleme şi locul ei s㒠fie preluat de EA1-305. Totuşi, s㒠admiră’m nuanţele diferite de vopsea argintie aplicate frumoasei locomotive EA1-305.

Macazul cu nr. 5 al Garii de Nord Bucureşti<i></i>


Iat㒠Gara plin㒠cu ză’padă’<i></i>


EA1-305 devine locomotiva trenului de pe linia 2<i></i>


Soluţia salvatoare pentru trenul de la linia 2<i></i>



11:40<i></i>

Trenul spre Thessalonik, R 463, avea s㒠fie tras spre Giurgiu Nord de LDE 65-1349-3. Trenul avea în componenţa sa şi un vagon inscripţionat cu BDZ (21-43 023-1).

Trenul albastru ce va ajunge pân㒠în Grecia<i></i>


Vagon bulgă’resc<i></i>




Un alt vagon de pasageri spre Dimitrovgrad, Bulgaria<i></i>


Efect termic interesant la Roata unui boghiu Y32R<i></i>


Boghiu cu ză’pada la exterior, dar cu roţi dornice de că’lă’torie la interior<i></i>


Boghiu Minden-Deutz<i></i>



Ajuns la capă’tul peronului, mai multe locomotive electrice aşteaptau semnalul de verde spre Griviţa sau spre Basarab pentru a lă’sa vagoanele trenurilor venite din ţară’. Unele cu întârzieri de 5 minute, altele cu întârzieri de 20 de minute, iar altele venite înainte de vreme.

EA1-393 se pregă’teşte s㒠duc㒠vagoanele trenului P3002 – Braşov – Bucureşti Nord - de pe linia 3 spre Revizia Basarab Că’lă’tori<i></i>


EA 881, sosit㒠în Bucureşti dup㒠o că’lă’torie grea de sute de km<i></i>


Siemens 335 şi EA 881, stând la poveşti FeRoviaRe<i></i>


Ză’pada, ca un parazit pe roata locomotivei, nu vrea s㒠se topească’<i></i>



11:50<i></i>

Venit din Nordul Moldovei, IC 552 soseşte în Bucureşti Nord la timp util. Dup㒠450 de km, bobica electric㒠modernizat㒠nr. 78 intr㒠în gar㒠cu 8 vagoane Express de clasa I şi clasa a II-a. De menţionat c㒠dimineaţa devreme, la Mă’r㒺eşti trenul de Suceava primeşte şi alte câteva vagoane venite de la Iaşi de la trenul IC 562.

Bobica electric㒠modernizat㒠nr. 78<i></i>


Un display îngheţat de frig. Să’-l credem! <i></i>



în acelaşi timp, pe linia 10 gareaz㒠trenul de Iaşi, care va pleca cu locomotiva EA1-148. Åži pentru c㒠în Gara de Nord intr㒠şi ies aproape 250 de trenuri, roţile vagoanelor se aud de peste tot. Trenul de Otopeni îşi face apariţia şi îşi ocup㒠binemeritata lui linie 13.

Alte vagoane de excepţie pleac㒠spre Iaşi la ora 12<i></i>


IC 661 gareaz㒠pe linia 10<i></i>


Trenul Express de Otopeni intra cu voioşie pe linia lui<i></i>



îmi aduc aminte, cu drag, când veneam de la şcoal㒠prin clasele gimnaziale, liceale… mama îmi dă’dea mâncare cald㒠şi m㒠trimitea s㒠dorm 2 ore să’-mi recapă’t puterile. Iat㒠c㒠locomotivele EA 881, EA1-393 şi Siemens 45-335 îşi duc vagoanele spre reviziile tehnice de la Griviţa, respectiv Basarab. Acum nu ştiu dac㒠şi bestiile de mii de cai îşi mai permit s㒠doarmă’, dar cu siguranţ㒠vor fi duse într-un loc cald…

EA 881 pleac㒠s㒠se odihnească’<i></i>


EA1-393, ca o sor㒠cuminte, se duce şi ea la somnul de amiază’<i></i>


Somn uşor! <i></i>


Se pare c㒠îi este somn la toat㒠lumea - Siemens 335 pleac㒠spre Depoul de locomotive<i></i>



12:00<i></i>

Este pauz㒠de mas㒠binemeritată’, oamenii că’rora merit㒠s㒠le mulţumim atunci când coborâm din tren şi nu că’lcă’m în ză’pad㒠merg să’-şi recapete energia cu o ciocolat㒠cald㒠sau un vin fiert. Åži s㒠nu să’riţi cu vorbe gen: „Nu este voie consumul de bă’uturi alcoolice la serviciu.”, pentru c㒠voi va da dreptate. Da, mecanicii de locomotiv㒠şi alţi distinşi oameni FeRoviaRi de care depind viaţa oamenilor sigur c㒠nu se vor atinge de alcool. îns㒠acei muncitori care stau 8-12 ore în frig şi ză’padă’, un vin cald pune sângele în mişcare.

Pauz㒠de masă’<i></i>


Spre Iaşi, cu toat㒠puterea înainte! <i></i>



Iarna, ca fotograf, îmi este ruşine de mecanicii care stau în posturile de locomotiv㒠îngheţate din DA-urile, LDH-urile care nu au încă’lzire. Munca de FeRoviaR este o munc㒠grea, frigul care stric㒠starea de să’nă’tate a mecanicilor de locomotiv㒠şi nu numai nu este luat în considerare atunci când clasa aceasta de oameni este categorisit㒠drept incapabil㒠s㒠se descurce cu vremea nefavorabilă’.

îmi este sil㒠de aceia care vorbesc fă’r㒠cunoştinţ㒠de cauz㒠şi spun c㒠CFR-ul merge prost în vreme rea. Generalizarea este una dintre cele mai mari greşeli ale logicii. CFR-ul merge puţin mai greu pe timp de vremea rea, îns㒠unii că’lă’tori uit㒠c㒠circul㒠sute de km în confort şi ajung acolo unde trebuie s㒠ajungă’. Åžtiu c㒠sunt garnituri unde curentul electric nu reuşeşte s㒠dezgheţe rezistenţele electrice ale vagoanelor, ştiu c㒠sunt câţiva şefi de tren care nu vor sau nu pot s㒠controleze nivelul de că’ldur㒠direcţionat în vagoane, dar sunt sigur c㒠majoritatea oamenilor care lucreaz㒠pentru calea ferat㒠îşi fac datoria cu respect pentru ca marfa perisabil㒠sau că’lă’torii s㒠circule în condiţii de confort şi siguranţă’.
<i></i>


îngheţat㒠DA 1115 aşteapt㒠alb lunar pentru Basarab<i></i>



12:10<i></i>

Constat cu bucurie c㒠Express-ul de Otopeni pleac㒠cu că’lă’tori spre aeroport. în timp, acest tren îşi va dovedi eficacitatea. Este un pas mare, deoarece România are acum capitala legat㒠FeRoviaR de aeroport.

Să’geata albastr㒠pleac㒠spre aeroport<i></i>


Suceveanca BB 78 merge la depou<i></i>



12:20<i></i>

Rapidul 693 gareaz㒠pe linia 2, urmând ca la 12:45 s㒠plece spre Timişoara. Cei 533 de km aveau s㒠fie parcurşi de locomotiva EA1-92. De observat c㒠în postul de conducere troneaz㒠o panglic㒠orizontal㒠cu tricolorul României.

EA1-92 este locomotiva trenului Rapid de Timişoara<i></i>



Nu ştiu de ce, dar locomotiva rapidului de zi spre Thessalonik pleac㒠mai mereu din Gara de Nord ca un adevă’rat tren de viteza. Locomotiva este turata la maximum, ză’pada zboar㒠speriata de pe vagoane, iar sinele trosnesc dupa tren.

LDE 1349 pleaca spre Giurgiu Nord, via Videle<i></i>


Spre Bulgaria, spre Grecia, spre Mediterana…<i></i>



12:30<i></i>

Mergând înapoi la tabelul de sosiri şi plecă’ri din Gara de Nord, am ales ruta peronului liniei 1, unde am vă’zut că’lă’tori urcând în trenul de Timişoara, respectiv de Mă’r㒺eşti.

Linia 1 - Mă’r㒺eşti, linia 2 – Timişoara<i></i>


Pân㒠aici a garat trenul... <i></i>


Mai înalt nu înseamn㒠mai departe! <i></i>



12:40<i></i>

Cu excepţia trenului Rapid 684, Constanţa – Bucureşti, care avea întârziere 120 de minute, şi a trenului Rapid 826, Cluj-Napoca – Bucureşti – întârziere 50 de minute, toate trenurile soseau la timp în Gara Bucureşti Nord. Astfel, Acceleratul 1536, Ploieşti Sud sosea în Bucureşti Nord pe linia 12. Trenul era deservit de rama electric㒠Z6100, 58-1013-0. în fotografia de mai jos, se poate observa cum specialiştii în circulaţia trenurilor verificau şi efectuau lucră’ri de întreţinere la macazuri.

Soseşte Acceleratul de Ploieşti Sud<i></i>


Pă’zea, vine trenul francez!<i></i>



Coincidenţ㒠sau nu, dar nu înainte ca ceasul s㒠indice 12:50, trenul Dragonul Roşu soseşte în staţie tot sub forma unei rame electrice Z6100, 58-3002-1. Pă’rea ca o omid㒠îngheţată’… Tot ce ştiu este c㒠am că’lă’torit cu aceste trenuri şi ofer㒠că’ldur㒠şi confort sporit la un nivel înalt! Sunt nişte vechituri, cum spun unii… dar dac㒠cercetaţi componenţa trenurilor din preajma Parisul, s㒠nu v㒠fie mirarea când veţi vedea acest tip de rame electrice mergând de colo-colo prin suburbiile capitalei ţă’rii din Hexagon.

Trenul Dragonului... Portocaliu<i></i>


O omid㒠îngheţată’<i></i>



12:50<i></i>

Cu 5 minute întârziere, trenul Rapid 693 pleac㒠spre Banat.

Ne vedem la Timişoara, EA1-92! <i></i>


Ză’pada de pe vagoane a vrut cu tot dinadinsul s㒠ră’mân㒠în Bucureşti<i></i>



Rapidul 826 soseşte în Bucureşti Nord cu 40 de minute întârziere faţ㒠de ora stabilit㒠– 12:10. Are vagoane de la Cluj-Napoca şi Sibiu. Trenul a fost tras de Siemens 374.

Siemens 374 soseşte cu vagoane de la Cluj-Napoca şi Sibiu<i></i>



Una dintre piesele de rezistenţ㒠a parcului rulant de locomotive electrice al României este clasica tricolor㒠EA1-387. Mi-au plă’cut să’niile pantografelor, ale că’ror margini erau vopsite cu galben. Sunetul goarnei a fost unul dintre cele mai frumoase pe care le-am auzit vreodată’.

EA1-387<i></i>


Faţ㒠în faţ㒠cu vedeta CFR Că’lă’tori<i></i>


Trenul de la aeroport soseşte în Bucureşti Nord pe linia 13<i></i>


Siemens 379 vine cu trenul de Iaşi la iubitele, fraţii şi bunicii moldovenilor<i></i>


O doamn㒠dichisită’, pe postul de mecanic ajutor. Felicită’ri dumneaei! <i></i>


Ce legă’tur㒠are... Iaşiul cu Dragonul Roşu? Uite c㒠are! <i></i>



La fel ca într-un film cu Robin Hood, Gara de Nord Bucureşti a început s㒠fie asaltat㒠de să’geţi. Åži nu orice fel de model de să’geţi, ci… Desiro: 96-2082-4, 96-2056-8, 96-2114-5. în continuare v㒠voi spune un detaliu pe care sigur nu-l veţi auzi la TV: Acceleratul 1792, Piteşti – Titu – Bucureşti Nord a sosit cu 7 minute avans. ;-)

Cele 3 automotoare Diesel venite de la Piteşti<i></i>






Un tren de lă’udat - Bucureşti Nord - Bucureşti Obor<i></i>



13:00<i></i>

Trenul de Oradea pleac㒠din Gara Bucureşti Nord la 13:00, ducând în spate un numă’r de vagoane atât cât s㒠permit㒠locomotivei s㒠se respecte pe sine…

Trenul „Avram Iancu” pleac㒠spre Oradea<i></i>



Alte 3 automotoare diesel Să’geata Albastr㒠gareaz㒠pe linia 4, reprezentând Trenul Accelerat 1793, Bucureşti Nord – Piteşti: 96-2008-9, 96-xxxx-x şi 96-2086-5. Ză’pada de pe Desiro nr. 2086 s-a aşezat într-un mod interesant şi putem observa asta într-una din fotografiile de mai jos.

Un alt trio de excepţie - Bucureşti Nord – Piteşti<i></i>


Membru de onoare al echipei de Piteşti<i></i>


Ză’pada pe nasul Desiroului probabil c㒠îi provoac㒠gâdilituri ştergă’torului de parbriz<i></i>


România, DA! <i></i>



Iat㒠c㒠odat㒠cu ocazia noului mers de trenuri de că’lă’tori, 2009-2010, CFR Că’lă’tori a introdus trenul Accelerat 1721. Legă’tura Bucureştiului cu Sibiul s-a restabilit, îns㒠cu anumite dezavantaje: 375 de km (Bucureşti – Caracal - Sibiu) în loc de 315 km (Bucureşti – Braşov – Sibiu), confortul oferit de Să’geata Albastr㒠şi o că’lă’torie de peste 6 ore. în fine… dac㒠nu exist㒠ingineri capabili s㒠refac㒠un pod cu o lungime de pân㒠în 50 de metri, CFR Că’lă’tori a introdus dou㒠automotoare şi au rezolvat problema. Åži dac㒠tot a venit vorba de automotoare, trenul de Sibiu pleca din 20 ianuarie 2010 din Bucureşti Nord cu Desiro nr. 96-2084-0 şi Desiro nr. 96-2104-6.

Acceleratul de Sibiu gareaz㒠la linia 2<i></i>


Să’geţi Albastre peste tot<i></i>



13:10<i></i>

Dac㒠tot am vorbit de Sibiu şi, implicit, de Transilvania, v㒠invit s㒠vizionaţi câteva fotografii cu pră’pă’dul de ninsoare ce a afectat vagoanele trenului 826.

începutul sfârşitului trenului 826<i></i>


(nu mai) Poftiţi în vagoane! (pentru c㒠trenul se retrage la Griviţa) <i></i>


în frunte cu Siemens 374, bineînţeles! <i></i>



Dup㒠ce Trenul Rapid 826 se retrage din circulaţie, Trenul Personal 5005 intr㒠în circulaţie. Acesta d㒠ză’pada de pe linia 1 la o parte şi va merge 219 de km pe Magistrala 500 pân㒠ajunge la Mă’r㒺eşti.

EA 781 pleac㒠spre graniţa dintre Moldova şi Å¢ara Românească’<i></i>


Ăst’ tren a luat-o pe de-a dreptu’, cum bine zice românu’<i></i>



Åžtiţi câte ştiu aceşti oameni care cură’ţau ză’pada? Åžtiţi câţi km de cale ferat㒠din Europa au vizitat? Mi-au povestit despre că’lă’toriile lor la Paris, în Elveţia, în Spania şi am purtat o discuţie de 20 de minute despre cea mai lung㒠magistral㒠FeRoviaRă’, despre cea mai înalt㒠cale ferat㒠din lume şi despre cel mai lung tunel din România. Mi-a pă’rut extraordinar de bine c㒠sunt oameni buni, pasionaţi la calea ferat㒠şi nu-mi ră’mâne decât s㒠sper c㒠oamenii care sunt numiţi FeRoviaRi (grup în care îmi doresc s㒠aderez şi eu) vor vedea o infrastructur㒠mai bun㒠şi condiţii mai prielnice de muncă’.

Salut! <i></i>


Trenul francez venit de la Ploieşti Sud se retrage din circulaţie<i></i>



13:20<i></i>

Locomotiva electric㒠45-0379-3 ascult㒠de indicaţia semnalului luminos care indic㒠litera G. Iar trenul se îndreapt㒠spre litera G. Åži dincolo de ea.

Siemens 379 îşi duce vagoanele trenului de Iaşi în revizia tehnica Griviţa<i></i>



Nu ştiu de ce, dar am impresia când vă’d fotografia de mai jos c㒠acest automotor seamă’n㒠mai degrab㒠cu o navet㒠spaţial㒠gata-gata s㒠decoleze. Åži totuşi, trebuie s㒠recunoaştem c㒠acest Desiro are cel mai bun coeficient de aerodinamicitate din tot parcul de material rulant din România. Trenul compus din trei automotoare purta numele de Acceleratul 1793 şi circula pe ruta Bucureşti Nord – Titu – Piteşti.

CFR Că’lă’tori trimite Să’geţile Albastre pân㒠la Piteşti<i></i>


Åžtiam c㒠dou㒠mâini dau mereu că’ldură’, îns㒠dou㒠cuple Schaku... nu prea<i></i>


Trenul cu calatori A1792 sosit de la Piteşti se retrage din circulaţie<i></i>


Şi trenurile germane se odihnesc…<i></i>



în timp ce 6 automotoare Desiro plecau fie la Piteşti, fie în grupa tehnică’, pe linia 9 soseşte A1672, Galaţi – Urziceni – Bucureşti. Cu toate c㒠ză’pada şi gerul de afar㒠ar fi putut s㒠îi fac㒠probleme, v㒠spun c㒠trenul de Galaţi nu a avut pic de întârziere. Åži dac㒠nu m㒠credeţi la partea cu ză’pada, v㒠rog s㒠priviţi mai jos:

De la Dună’re plecare, Trenul Accelerat de Galaţi soseşte în Bucureşti Nord la ora stabilită’<i></i>


Å¢urţuri şi display-uri îngheţate<i></i>


The frozen CFR<i></i>



13:30<i></i>

Urma lă’sat㒠de plugul locomotivei EA 881<i></i>


Ză’pada grea şi friguroas㒠nu provoac㒠probleme tampoanelor invincibile ale locomotivei LDE GM 1143<i></i>



în timp ce locomotiva diesel-electric㒠GM 1143 avea o cantitate serioas㒠de ză’pad㒠pe carcasa dumneaei, Trenul Rapid 651, Alexandru cel Bun, gareaz㒠pe linia 7. Acest tren are 3 vagoane care merg la Piatra Neamţ. Ceea ce m-a surprins la acest tren a fost plasarea vagonului 20-68 001-8 în componenţa trenului ce va stră’bate 450 de km. Dac㒠în urm㒠cu aproape o oră’, îi spuneam „La revedere!” locomotivei EA1-92 care ducea Trenul Rapid 693 spre Timişoara, iat㒠c㒠sora mai mică’, EA1-93, va duce Trenul Rapid 651 pân㒠la poarta de intrare în Bucovina: Suceava.


Roşu, Alb, Albastru... culori care iau forma sub aceste vehicule FeRoviaRe<i></i>



13:40<i></i>

Acceleratul 1673, Galaţi – Urziceni, gareaz㒠pe linia 10. Locomotiva acestui tren era 65-ză’padă’-1. Mi-a plă’cut de cel care a gândit gararea trenurilor. Spun asta deoarece Acceleratul sosit de la Galaţi a intrat pe linia 9, iar Acceleratul care trebuie s㒠plece spre Galaţi a fost garat pe linia 10. Perechi de linii utilizate pentru perechi de trenuri.

Locomotiva GM Ză’pada gareaz㒠pe linia 10, lâng㒠proaspă’tul tren sosit de la Galaţi de pe linia 9<i></i>



Tabela trenurilor care sosesc în Gara de Nord începea cu Trenul Rapid 684, care avea o întârziere de 120 de minute. Ei bine, nu a întârziat chiar 120 de minute, ci 110 – pe ceas! Spun asta pentru c㒠la 13:46, R684 tras de locomotiva clasa 47 Softronic 692 intra în gar㒠cu ale sale 4 vagoane de la Constanţa.

Iat㒠vin în cale, 6.600 de kW că’lare<i></i>


Pasageri chinuiţi, mecanic chinuit... totul din cauza vremii nefavorabile... oare? <i></i>



Åži am spus mecanic chinuit deoarece am surprins un moment când domnul „train engineer” era posomorât şi avea mâna pus㒠la cap, ca şi când şi-ar fi şters sudorile provocate de o circulaţie neliniar㒠şi plin㒠de peripeţii de pe linia proast㒠a magistralei 900.

De pe linia 2, Trenul Accelerat pă’ră’seşte Bucureşti Nord pentru a ajunge seara, la ora 20, la Sibiu<i></i>



13:50<i></i>

între timp, Trenul Rapid 681 gareaz㒠pe linia 11 pentru ca la ora 14:00 s㒠plece spre Constanţa. Aşa cum frumos spunea un prieten bun de-al meu despre Bucureşti Nord: locul unde locomotiva de tracţiune este şi locomotiv㒠împingă’toare, EA clasa 47 - 871 va fi vedeta unei că’lă’torii de aproape 4 ore pân㒠la Constanţa.

Aşa-zisele vagoane Railjet intr㒠pe linia 11<i></i>


Ză’pada se pare c㒠are atracţie pentru ochii locomotivei<i></i>



între timp, Trenul Express 7012 de la Aeroportul Otopeni soseşte în gară’, în timp ce Acceleratul 1673, Bucureşti – Galaţi pă’ră’seşte gara. Speră’m c㒠locomotiva GM „Ză’padă’”-1 s㒠nu se topeasc㒠sub razele unui soare de primă’vară’…


Să’geata Albastr㒠vine cu că’lă’torii de la aeroport<i></i>


Locomotiva LDE GM „Ză’padă’”-1 pleac㒠spre Galaţi<i></i>


Acceleratul 1692 soseşte de la Timişoara în Gara de Nord cu o întârziere de aproximativ 10 minute<i></i>


Un grup de patru locomotive diesel-electrice că’lă’toresc pân㒠în Gara de Nord şi înapoi la Basarab<i></i>



14:00<i></i>

Dac㒠sunteţi prin apropierea Gă’rii de Nord, ora 14 s-ar putea s㒠v㒠prilejuiasc㒠dou㒠sunete prelungi de goarnă’. Ambele provin de la locomotivele trenurilor care duc la Suceava, respectiv Constanţa. în fotografia unde apare trenul de Suceava, am surprins şi pe agenţii CFR cu care am stat de vorb㒠despre trenuri, ca între pasionaţi.

Trenul Rapid 651, Alexandru cel Bun, pleac㒠spre Bucovina<i></i>


Trenul Rapid 681, Marea Neagră’, pleac㒠spre Dobrogea<i></i>



14:10<i></i>

în drum spre staţia de metrou Gara de Nord, am surprins gararea Trenului Personal 9103, Bucureşti Nord – Pietroşiţa. LDE GM 1101 a fost ajutat㒠de LDH 217 s㒠gareze pe linia 8 a Gă’rii de Nord Bucureşti.


Locomotiva LDH 80-0217-2 a garat Trenul Personal de Pietroşiţa<i></i>


LDE 65-1101-8, pregă’tit㒠s㒠plece spre Pietroşiţa<i></i>


LDE GM 1143 pleac㒠la somn împreun㒠cu vagoanele de Galaţi<i></i>



14:20<i></i>

Pe linia 12 staţiona locomotiva electric㒠modernizat㒠la Softronic, EA Clasa 47 692, favorita colegului meu de facultate, Juvetgv

EA Softronic Clasa 47 692<i></i>



<I>Nu înainte de a-mi lua ră’mas bun de la voi, dragi cititori, sper ca ză’pada de pe locomotivele prezentate s㒠v㒠însenineze mintea şi… atunci când aveţi de gând s㒠spuneţi ceva ră’u despre calea ferată’, s㒠v㒠gândiţi c㒠mii de oameni muncesc pentru ca noi toţi s㒠că’lă’torim în siguranţă’.<i></i>
 
Se pare ca pasiunea a invins gerul. Iti multumesc pentru ca mi-ai oferit o plimbare prin Gara de Nord in timp ce stau in fotoliu la cadurica. Felicitari!
 
CotyRC6 a spus:
Se pare ca pasiunea a invins gerul. Iti multumesc pentru ca mi-ai oferit o plimbare prin Gara de Nord in timp ce stau in fotoliu la cadurica. Felicitari!

Aşa cum ştim cu toţii, gerul nu e ră’u atunci când ieşi pân㒠la magazin, la şcoal㒠la serviciu. Gerul e ră’u atunci când stai mai mult de 2-3 ore într-un loc... Eu m㒠gândeam la acei muncitori care cură’ţau ză’pada, este un adevă’rat chin pentru ei. însă’... se descurc㒠şi ei cum pot. Mulţumesc pentru felicită’ri, CotyRC6!
macleod a spus:
Frumos de tot, chiar mi-ar fi placut si mie sa dau o raita prin gara prin zapada.
Felicitari atat pentru poze, cat mai ales pentru curajul si rezistenta cu care ai infruntat frigul.

Mulţumesc, macleod! Te invit şi pe tine în cea mai apropiat㒠gar㒠s㒠ne ară’ţi locomotive şi vagoane sub ză’padă’!
florrin12 a spus:
FELICITARI :aplauze:

Mulţumesc, florrin12!