Salut!
De ceva timp lucrez la un nou proiect ( de parca nu aveam destule incepute), la o locomotiva , de fapt doua, din seria 140.400.
Modelul de baza este Br 56 Fleischmann epoca II, (eu am gasit 2 modele cod 4156 la preturi de nerefuzat), desi as fi preferat modelul de epoca I, acesta avand tampoanele corecte si fara prea multe placi de razuit pe marchiza.
Am sa incerc sa fac si o mica lista cu modificarile necesare, incepand de la tender si pana la traversa frontala a locomotivei.
Tender
-eliminarea rezervorului de gaz
-scurtata lada de carbuni
-confectionarea suprainaltarii lazii de carbuni (optional)
-confectionarea rezervorului de pacura
-modificata lungimea capacelor de la gurile de alimentare cu apa
-tevarie
-alte "maruntisuri"
Masina
-razuirea placilor de pe marchiza
-indepartarea diverselor elemente in plus de pe cazan -tevi, pompe,epurator (sau ce o fi cilindrul de pe partea stanga)
-razuirea placii de pe usa cutiei de fum
-confectionarea pompei de ungere
-confectionarea plugului
-refacerea tevariei
-inlocuirea tampoanelor in conformitate cu originalul
-aplicarea lanternelor superioare
-alte "nimicuri"
Pe parcurs, daca este cazul, am sa completez lista.
Am inceput lucrul cu partea mai dificila, modificarea tenderului, concentrandu-ma la partea superioara.
Am indepartat rezervorul de gaz, am scurtat lada de carbuni si frezat putin lestul. Lada de scule am pastrat-o, facand parte din ansamblu.

In stanga lestul frezat

De ceva timp lucrez la un nou proiect ( de parca nu aveam destule incepute), la o locomotiva , de fapt doua, din seria 140.400.
Modelul de baza este Br 56 Fleischmann epoca II, (eu am gasit 2 modele cod 4156 la preturi de nerefuzat), desi as fi preferat modelul de epoca I, acesta avand tampoanele corecte si fara prea multe placi de razuit pe marchiza.
Am sa incerc sa fac si o mica lista cu modificarile necesare, incepand de la tender si pana la traversa frontala a locomotivei.
Tender
-eliminarea rezervorului de gaz
-scurtata lada de carbuni
-confectionarea suprainaltarii lazii de carbuni (optional)
-confectionarea rezervorului de pacura
-modificata lungimea capacelor de la gurile de alimentare cu apa
-tevarie
-alte "maruntisuri"
Masina
-razuirea placilor de pe marchiza
-indepartarea diverselor elemente in plus de pe cazan -tevi, pompe,epurator (sau ce o fi cilindrul de pe partea stanga)
-razuirea placii de pe usa cutiei de fum
-confectionarea pompei de ungere
-confectionarea plugului
-refacerea tevariei
-inlocuirea tampoanelor in conformitate cu originalul
-aplicarea lanternelor superioare
-alte "nimicuri"
Pe parcurs, daca este cazul, am sa completez lista.
Am inceput lucrul cu partea mai dificila, modificarea tenderului, concentrandu-ma la partea superioara.
Am indepartat rezervorul de gaz, am scurtat lada de carbuni si frezat putin lestul. Lada de scule am pastrat-o, facand parte din ansamblu.

In stanga lestul frezat
