060-EA seria 45 Probleme in digital

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

veb

Active Member
16 Februarie 2015
71
45
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Pe site-ul HGD la locomotiva 060 EA seria 45 si la Fox Rail apare o informare:
Modelul livrat de firma noastra nu prezinta pericol de rulaj in modul digital.

iar pe facebook:
Toate locomotivele 060 EA puse in vanzare au fost modificate ( eliminat condensatori 16V) pentru a preveni probleme la functionarea in digital.

Aveti idee la ce se refera?
 
Nu stiu sa iti zic daca solutia eliminarii lor a fost solutia dar se pare ca da , dar stiu de un caz in care au explodat condensatorii si pe langa ei au mai ars niste piese de pe placa plus un programator Esu bonus .
Au vrut si ei sa faca un power pack si au facut o mica bomba cu ceas.
Salut,
Iaraşi, si din nou ,ma repet :
NU cred ca aceste locomotive sunt facut de ACME pentru ACME !!!
NU arata DELOC , nici cutia si nici locomotiva din cutie cu ce ....am eu acasa, adica loko EA facute acum 10 ani.
Calitatea acestor EA.uri de acum lasa mult de dorit !
A facut vreun posesor de EA vechi vreo comparaţie cu un EA nou , " one to one " ???
....ca eu NU am vazut nicaieri o asemenea comparaţie !
...si tare imi e ca de s-ar face, ar dauna ...la business !
Over and out.
Marius.
 
  • Like
Reacții: ghita2
Salut Sesamcave,

Ne poti detalia mai mult? Sunt multi dintre noi care nu sunt la curent cu aceste lucruri. De ce zici ca nu sunt facute de ACME pentru ACME, nu sunt locomotive AF?
Ce probleme calitative in afara de acesti condensatori mai sunt? Poate ne faci tu o comparatie daca ai timp.

Multumesc
 
Eu detin un EA060 Delfinul din 2015 (editia HGD 11001) dar nu vad nicio diferenta constructiva (estetica) fata de noile modele pe care le-am achizitionat anul acesta AF10011 si AF10022. Singura diferenta este placa: modelul vechi are interfata digitala NEM652 iar cele noi PLUX22.
 
Au bubuit condensatoarele la seria noua 2019-2020 sau la seria veche? Eliminarea lor anuleaza garantia oferita de AF?
 
Salut,
Eu am cele 2 EA.uri de mai jos.
Cu ajutorul unui bun amic, le-am cumparat acum 2 ani , la preţul pieţei de atunci , in plina cunostinţa de cauza !
No, pare-se ca investiţia o meritat...
Cum am promis si pe FB, cand revin in RO, voi face o comparaţie " tete-a-tete" intre cele 2 ediţii, veche si noua.
Sincer, eu m-am ferit sa imi iau una din ediţia noua...sa zicem flerul !
Marius.
PS : Asa pantografe firave incă NU am vazut niciunde...si e doar varful aisbergului...plus ca vad un trend in RO care creşte periculos : " ....cumpara ca e CFR.... alta n-ai... asta e calitatea...daca vroiai mai mult, costa mai mult....preţul e mare ca e serie mica ...." samd samd etc...
No, am eu un pitic pe creier cu tema asta de gandire ....


20200215_231025.md.jpg
 

Atașamente

  • 20200215_231052.jpg
    20200215_231052.jpg
    3 MB · Vizualizări: 8
  • 20200215_231045.jpg
    20200215_231045.jpg
    3,3 MB · Vizualizări: 9
  • 20200215_233042.jpg
    20200215_233042.jpg
    3 MB · Vizualizări: 8
Am discutat cu dl Florin (cred) de la trains-addicted si mi-a confirmat problemele cu condensatorul si faptul ca la toate locomotivele livrate au eliminat condensatorul.
Ieri a sosit si la mine locomotiva din seria 45 Siemens. Nu danseaza, nu joaca pe sine, este doar mai zgomotoasa un pic decat o locomotiva Piko hobby cu ceva uzura. Bine ca am luat-o cu decodor cu sunet :cool:

Revenind la faptul ca sunt sau nu ACME, mie imi seamana cutia de prezentare cu cutiile de Tillig, in definitiv cei de la AF au mai colaborat cu Tillig asa ca e posibil ca sa fie de fapt ei producatorul. Nu am desfacut carcasa si oricum nu detin nicio locomotiva Tillig sa pot face comparatia.
 
Au existat variante de locomotiva EA 45-0318-1cu pantograful asimetric orientat in ambele sensuri dar si cu noul tip de pantograpf.
Aceasta ce varianta , an fabricatie este ?
 
Locomotiva asta este o struta-camila.
Are oglinzi simple si inscriptia mica cu rosu pe bot, deci este reprezentata inainte de vopsirea din 2017 (noiembrie).
Insa proiectoarele de pe plafon au fost vopsite in rosu in 2017...
Sub logo-ul CFR de pe laterale are trecuta si inmatricularea, lucru pe care eu nu l-am vazut insa in nicio versiune. Inainte de 2017 pe langa logo-ul CFR mai erau vopsite cu sablon niste inscriptii.

Eu o sa incerc sa obtin varianta cea mai recenta, sa ii montez oglinzi cu 2 prinderi, goarne de culoare rosie si sa vopsesc bandajele cu alb. Inmatricularea de pe laterale cred ca o sa fie dificil de eliminat, nu as vrea sa atace si vopseaua daca dau cu alcool sau acetona.
Zici ca ii costa mai mult daca scoteau un model corect conform cu pozele de acum sau cele dinainte de 2017 :mad:
 
  • Like
Reacții: sesamcave
Eu o sa incerc sa obtin varianta cea mai recenta, sa ii montez oglinzi cu 2 prinderi, goarne de culoare rosie si sa vopsesc bandajele cu alb. Inmatricularea de pe laterale cred ca o sa fie dificil de eliminat, nu as vrea sa atace si vopseaua daca dau cu alcool sau acetona.
Zici ca ii costa mai mult daca scoteau un model corect conform cu pozele de acum sau cele dinainte de 2017 :mad:

Vor mai exista si alte loturi?
 
Daca e cererere probabil ca da, poti sa dai un mail la Amintiri Feroviare sau la distribuitori sa ii ntrebi.
 
Daca e cererere probabil ca da, poti sa dai un mail la Amintiri Feroviare sau la distribuitori sa ii ntrebi.

Chiar asa, legat de ce spuneai de locomotiva ca e o struto camila care nu isi are loc in perioada de timp, ai scris la Amintiri Feroviare de curiozitate sa vedem ce explicatie au?
 
Inca nu am dat dar ma gandesc la asta.
In alta ordine de idei, locomotiva reala a fost retrasa din circulatie, ajungand donatoare. Sursa: Forum Metrou Usor
 
Ultima editare:
Banuiesc ca locomotiva asta are cam acelasi sasiu cu 40-0096 de la AF, la care am vazut la specificatii raza minima de 450mm. Pentru un oval de sine Rocoline cu terasament ar insemna o curba din sine R4.
A incercat cineva si alte combinatii, cu R3 sau chiar R2? :D
 
Mai e ceva ce am uitat sa amintesc, si anume ca pentru epoca Vi trebuie sa rotesc si pantografele :) Sper sa fie relativ usor de rotit.
 
Pana in 2013/2014 locomotiva a avut patografele puse normal:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Cand a fost reactivata in 2017 probabil i s-au schimbat pantografele si au fost montate invers (am mai vazut asta la alte locomotive din clasa 45):
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Dupa revopsirea din 2017 a ramas cu pantografele orientate tot invers:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Pe mine ma intereseaza mai mult locomotiva dupa vopsirea din 2017 cand arata ca o bomboana, impecabila, adica asa cu a aparut ea la AF dar cu modificarile urmatoare:
- Pantografe inversate
- Goarne de culoare rosie
- Osii vopsite in rosu cu bandaje albe
- Oglinzi cu 2 prinderi
- Inmatricularea de pe lateral stearsa.
 
Locomotiva asta este o struta-camila.
Are oglinzi simple si inscriptia mica cu rosu pe bot, deci este reprezentata inainte de vopsirea din 2017 (noiembrie).
Insa proiectoarele de pe plafon au fost vopsite in rosu in 2017...
Sub logo-ul CFR de pe laterale are trecuta si inmatricularea, lucru pe care eu nu l-am vazut insa in nicio versiune. Inainte de 2017 pe langa logo-ul CFR mai erau vopsite cu sablon niste inscriptii.

Eu o sa incerc sa obtin varianta cea mai recenta, sa ii montez oglinzi cu 2 prinderi, goarne de culoare rosie si sa vopsesc bandajele cu alb. Inmatricularea de pe laterale cred ca o sa fie dificil de eliminat, nu as vrea sa atace si vopseaua daca dau cu alcool sau acetona.
Zici ca ii costa mai mult daca scoteau un model corect conform cu pozele de acum sau cele dinainte de 2017 :mad:

Uite o poza cu inmatriculare sub sigla CFR, dar se pare ca si 2001 avea acele inscriptii.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=860139437832317&id=540198083159789]View: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=860139437832317&id=540198083159789[/img]
 
  • Like
Reacții: AdyAero
Daca le rotesti se comuta pe epoca VI ???

Pe mine ma intereseaza mai mult locomotiva dupa vopsirea din 2017 cand arata ca o bomboana, impecabila, adica asa cu a aparut ea la AF dar cu modificarile urmatoare:
- Pantografe inversate
In afara de faptul ca pentru a roti pantografele 180 de grade trebuie refacute postamentele pantografelor, pantografele modelului nu seamana cu pantografele intoarse de pe modelul real deci trebuie sa gasesti pantografe inlocuitoare.

Daca tot este vorba de pantografe: voi nu aveti probleme cu pantografele asymetrice montate de AF pe seria 45 ?