060-EA CFR 1:87

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

060-EA

Well-Known Member
Trenulist
10 Mai 2016
861
0
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
YAHOO
paul_c_92
LOCATION
Oradea
Povestea a inceput pe data de 25 octombrie 2008 la Bekescsaba, Ungaria unde in cadrul unei expozitii de modelism mi-a fost prezentat pentru prima data prototipul in lucru a locomotivei 060-EA de catre dl. Komocsin Imre. La vremea respectiva am postat pe forum cateva poze insa nimeni n-a bagat de seama :fluierat:

Am urmarit cu atentie evolutia lucrarilor la acest model
BIG_0004551288.jpg

BIG_0005640699.jpg

BIG_0005744908.jpg

BIG_0005744913.jpg


Prototipul a ramas deocamdata la stadiul la care se prezinta in ultima poza.

A urmat constructia modelului CFR seria 40-0005-5 pe care l-ati putut vedea in pozele de la expozitia de la Balatonfured.
BIG_0005877437.jpg


va urma
---------------------
(C) ~toate pozele apartin constructorului~
 
Pentru modelul CFR s-au folosit boghiurile, motorul, pantografele si interfata digitala de la o locomotiva ROCO BR150 :

Sasiul, cardanele si carcasa fiind executate de catre constructor.
Datorita boghiurilor de la BR150 distanta dintre osiile 1 si 2 este mai mare cu 3 mm decat ar trebui asa ca s-a facut un compromis.

va urma
 
Vad ca persoana precizata de tine lucreaza in paralel la mai multe modele.
Buun..si acum, cred ca boghiul ala ar putea fi modificat cumva, la H0 nu ar trebui sa reprezinte o problema, nu pare a fi o diferenta de numai 3 mm sincer. Rotunjit am calculat distantele dintre cele doua osii si mi-a dat cam 26 respectiv 24 de milimetri. Nuj, ochiometric este diferenta mai mare de 3mm dar nu te pot contrazice pentru ca nu pot sa vad modelul.
A doua idee, imi place mult ca s-a lucrat la caroserie integral din tabla de alama, dupa parerea mea cea mai buna si cu cele mai multe avantaje. Felicitari, iata ca se poate totusi face mai mult decat se vede zi de zi pe forum.... :lol:
 
buna,

daca se pleca de la o BR250/155 de la Gutzold si nu de la 150 Roco am fi avut si boghuri cat de cat cu ampatamente corecte ;)

urmarim cu interes!
 
Modelul din alama al locomotivei CFR EA seria 40 la scara 1:87 a luat nastere pe masa frezei CNC :


Inca doua imagini cu modeul 40-0005-5 in diverse stadii de executie:



Mastile boghiurilor sunt singurele turnate din rasina, ele nu contin sabotii de frana care urmeaza sa fie montate ulterior.
In prezent locomotiva a primit si placute de inmatriculare si fabricant si se lucreaza la realizarea posturilor de conducere.


Pe masa de lucru se mai afla si alte locomotive romanesti
seria 478


LDH1250