“Zilele Feroviare” Summitul Feroviar SEMN 2011"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.039
2.548
Iași
LOCATION
Iași
“Zilele Feroviare” Summitul Feroviar SEMN 2011"
Asociaţia Industriei Feroviare din Romania (AIF) si Club Feroviar organizeaz㒠în perioada 4-5 octombrie a.c., la Hotel Radisson Blu – Bucureşti, cea de a şasea ediţie a Summit-ului Zilele Feroviare, cu tema „Relocarea facilită’ţilor de producţie de la Vest la Est. Oportunită’ţi şi provocă’ri pentru dezvoltarea transportului feroviar din Spaţiul Extins al Mă’rii Negre (SEMN)”.

Cea de a doua zi a evenimentului este organizat㒠in 3 sesiuni separate, sesiuni dedicate dezvoltă’rii infrastructurii feroviare, pentru marf㒠& logistic㒠şi transportului de pasageri.
sursa: feroviarul.ro

Ce ne intereseaza pe noi, expozitie de material rulant in Gara de Nord 04-05 octombrie.
Sper ca Astra sa vina in sfarsit cu AVA 200 21-90 revopsit.
 
Pai cu ce surpriza pot sa vina?Sigur va fi un Vectron probabil RailPool prezent si poate o rama Bombardier AGC..In rest nu prea vad surprize..
 
Pentru mine surpriza ar fi sa vad ca in sfarsit atat CFR Marfa cat si CFR Calatori intentioneaza sa-si cumpere niste locomotive si automotoare noi ,,de firma".
 
Un Bombardier AGC produs in franta e 4.4 mil euro la noi bagat prin capusa Remarul e 6 mil de euro nu ar fi scump daca ar fi inclusa si mentenanta e 20 de ani dar ma indoiesc ca acolo iara tebuie sa castige "cine trebuie"
Poate ar trebui sa luam exemplu ungurilor care au MAV Traction care opereaza si Marfa si Calatorii plus ca au 36 de locomotive Taurus si mai vin 50 de locomotive Traxx
Decat bagau 170 de milioane in modernizari de gari mai bine ii bagau sa repare infrastructura si sa mai termine cu modernizarile de vagoane ca pe omul nul incalzeste ca e vagon 20-83 daca face 11 ore de la Oradea la Bucuresti
 
adrian78hd a spus:
Poate ar trebui sa luam exemplu ungurilor care au MAV Traction care opereaza si Marfa si Calatorii plus ca au 36 de locomotive Taurus si mai vin 50 de locomotive Traxx
Decat bagau 170 de milioane in modernizari de gari mai bine ii bagau sa repare infrastructura si sa mai termine cu modernizarile de vagoane ca pe omul nul incalzeste ca e vagon 20-83 daca face 11 ore de la Oradea la Bucuresti
Apropo de MAV, vagoanele de suburbane sunt de-o seam㒠cu Dimitroavele (pe secţii secundare) sau saloane gen 20-31 (dar cu scaune mai bune), cele de IC sunt, de obicei, asemă’nă’toare cu 20-50-urile noastre (şi doar câteva saloane modernizate)... staţiile au macaze manuale (ce TMV, ce automatiză’ri?), dar câteva secţii sunt ca-n palm㒠(de ex. Railjet circul㒠pe Budapest Keleti - Wien Wbf.). Ei nu au pompat banii în tot felul de moderniză’ri dubioase, eurogă’ri şi alte asemenea.
MAV Traktion nu prea mai opereaz㒠la Marfă’... dup㒠privatizarea MAV Cargo, austriecii de la OBB au venit cu locomotivele lor (deşi mai închiriaz㒠de la MAV Traktion). în schimb, din cauza numă’rului redus de automotoare (da, deşi Ungaria e plin㒠de BZMot-uri, tot mai e nevoie), circul㒠tot felul de trenuri M62 (Co'Co!!!!)+2 vagoane. Dar circul㒠din or㒠în or㒠(bine, în week-end erau perioade când se circula la 2 ore).
 
Florin-Dej a spus:
Pentru mine surpriza ar fi sa vad ca in sfarsit atat CFR Marfa cat si CFR Calatori intentioneaza sa-si cumpere niste locomotive si automotoare noi ,,de firma".

Eu as vrea sa vad ca uzinele noastre vin ele cu produse proprii noi, atat locomotive cat si automotoare.
 
Da MAV Cargo care acuma e RCH au 20 de taurus..Acolo mai e si GYSEV-ul care mai fac si ei ceva trenuri IC si ceva trenuri internationale..Pe Mures erau niste vagoane salon cred ca 20-71 sau 20-67 da aveau loc destul pentru picioare nu ca 21-76 de la noi..Semnalizarea TMV n a adus nimic bun in gari abaterile tot cu 30km/h sunt!!
 
060-DA-001 a spus:
Florin-Dej a spus:
Pentru mine surpriza ar fi sa vad ca in sfarsit atat CFR Marfa cat si CFR Calatori intentioneaza sa-si cumpere niste locomotive si automotoare noi ,,de firma".

Eu as vrea sa vad ca uzinele noastre vin ele cu produse proprii noi, atat locomotive cat si automotoare.

Care uzine?da eu as face un prototip de rama electrica la fel ca de la unguri BVMot din 4 vagoane cu sistem push-pull la fel si din vagoanele 16-26 rama de 3 vagoane cum au facut cehii ramele City-Elefant si cateva vagoane cu post de conducere cu sistem push-pull
Eu astept un prototip pe o carcasa de EA cu boghiuri Bo-Bo..
 
Probabil o sa vedem rame peste 3-5 ani, daca se renunta la DA-uri.
CFR-ul se pare ca nu invata nimic de afara, ai crede ca nimeni niciodata nu a iesit din romania.

Se fac 2 ani de cand trebuia sa vedem primul vagon de la Astra cu post de conducere, cum Arena Ways este falimentara nu stiu daca se mai face.

Cei de la Pascani si ei se lauda cu un 26-16 cu post de conducere, cand o sa il scoata....

Pana atunci ii scapam pe nemti de ramele care se modernizieaza la Cluj.

Da, cea mai mare surpriza ar fi rama Bombardier.
 
Vreo 10 rame Bombardier BGC dual mode 25kv/diesel cu interior Grand Confort ar fi minunate ca accelerate Cluj-Oradea-Timisoara Cluj-Tg Mures Iasi-Galati Cluj-Baia Mare..
Poate ar fi bine sa ne deschidem ochii si spre cei de la CAF au niste trenuri de medie distanta numa bune pentru noi Renfe clasa 120 EMU4 viteza maxima 220-250 si Renfe clasa 449 EMU5 viteza 160km/h si diesel Renfe clasa 599 DMU3 viteza 160km/h poate sunt scumpe 5 mil pe trainset dar in timp se amortizeaza si sunt numa bune pentru fluxul de calatori existent la noi dar sefii de la CFR vad doar modernizari de vagoane si locomotive si epave Z6100 si LVM/LVT cu comisoane de 500000 de euro la care nu se mai gasesc piese de schimb!!

Florinn prin alte parti am auzit ca va veni Phoenixul 005 :)) Sa vad in ce schema oribila or sa il scoata!!
 
Cum eu sunt mai mult vagonar sunt curios de vagoane.
Probabil cei de la Pascani au sa vina cu 20-68 004, daca e gata, daca nu iar cu 003,cu 10-31 ca si asa sta degeaba in hala, poate aduc si vagoane de marfa pe langa calatori.

Daca ar fi sa cred zvonurile Grivita va veni cu un dormitor modernizat, gata de acum 2 luni cand trebuia sa fie expo in gara de nord, 20-83 si 19-83 si sper sa vina iar cu vagonul pentru masini sa il vad si eu.

Astra sper sa scoata odata AVA 200 21-90 revopsit de anul trecut, restaurantul care zace in fabrica de 2 ani de zile, ceva saloane.

Si de la Cluj sper sa vad rama 76.
 
Mi-aduc aminte de infratrans, acum vreo 2 ani...pe aleea centrala a Garii de Nord un cort cu standuri in care nu mi s-a permis sa intru...si chiulisem de la serv special ca sa intru....in fine...Dr2005 poate ne tii la zi cu informatiile despre ce va fi miine acolo...
Si o intrebare pentru Mishu88...daca nu am aparat foto...pot participa la poza de grup ?...ma gindesc sa chiulesc marti de la serv... :roll: :roll: :roll:
 
salutare,
si eu intentionez a ajunge in capitala cu ocazia summitului. Am primit invitatie la lucrarile care se tin in mediu festiv, dar cum nu ma pasioneaza aceste activitati am zis pass, insa probabil ca voi ajunge la o sesiune foto pe peroanele garii de nord.
 
peste 250 de delegaţi; 80 de speakeri internaţionali;
27 de expozanţi de tehnic㒠feroviară’; 30 de vehicule feroviare expuse la Gara de Nord;
peste 25 miliarde Euro – cifra de afaceri însumat㒠a partenerilor
Strategia de relocare a facilită’ţilor de producţiei că’re economiile din Est implic㒠analiz㒠atent㒠a oportunită’ţilor existente în cadrul lanţului de furnizori, iar transportul mă’rfurilor că’tre clientul final reprezint㒠un element cheie. Includerea transportului feroviar în acest lanţ ofer㒠noi posibilită’ţi de dezvoltare prin flexibilizarea actului de transport. Aceast㒠strategie contribuie totodat㒠la progresul tehnologic al zonelor în care s-a realizat transferul de capital şi tehnologie. Polii industriali creaţi intensific㒠nevoia de mobilitate a persoanelor. Astfel, principalul obiectiv al factorilor politici şi autorită’ţilor locale, dar şi al industriei feroviare, este reprezentat de identificarea rapid㒠a soluţiilor pentru satisfacerea acestei nevoi într-un mod durabil.
Zilele Feroviare 2011 – Summitul Feroviar din Spaţiul Extins al Mă’rii Negre (SEMN) au ca obiectiv analiza tuturor fazelor procesului de transport feroviar al mă’rfurilor pe relaţia Est spre Vest, prin SEMN şi identificarea celor mai eficiente idei de creştere a volumului de mă’rfuri transportat pe calea ferată’.
Liderii politici şi cei ai comunită’ţii de afaceri ce vor participa la dezbateri vor sublinia soluţiile şi metodele politice, administrative şi tehnologice pentru construirea unei platforme de afaceri feroviare în SEMN, zon㒠median㒠a platformei Eurasiatice. Ministrului Transporturilor din România, Anca Boagiu, i se vor ală’tura în cadrul dezbaterilor Lord Tony Berkeley (Preşedinte Rail Freight Group, UK), Jérémie Pélerin (Secretar Executiv al Rail Forum Europe – forum al membrilor Parlamentului European), Isabelle Ryckbost (Director Federaţia European㒠a Porturilor Interioare), Robin Martens (Director General European Gateway Platform, iniţiator al Strategiei de Transport Intermodal a României) şi alţi 80 de lideri politici sau tehnici din sistemul de transport european şi asiatic.
Discuţiile de la Zilele Feroviare 2011 se vor încadra în Platforma România Feroviar㒠2020: iniţiativ㒠privată’, ce se bucur㒠de sprijinul autorită’ţilor publice, pentru relansarea sectorului de cale ferat㒠din România, având ca pivot central încurajarea cercetă’rii şi inovaţiei în domeniu, ca vector de creştere economic㒠şi a competitivită’ţii companiilor din domeniu pe plan internaţional.
Zilele Feroviare 2011 se vor desf㒺ura în spaţiul hotelului Radisson Bucureşti (Calea Victoriei) în zilele de marţi şi miercuri (4-5 Octombrie 2011), începând cu ora 9.00.

30 de vehicole feroviare suna interesant!! :lol:
 
Zilele FeRoviaRe 2011<i></i>

http://www.youtube.com/watch?v=C2ILrtBQ5Do

Exponatele în mă’rime 1:1 prezentate în cadrul Zilelor FeRoviaRe 2011 organizate de Club Feroviar şi Romanian Railway Industry Association au fost deopotriv㒠locomotive noi sau modernizate, vagoane de că’lă’tori de serie nou㒠sau ediţii modernizate a unor vehicule clasice. Principalii expozanţi au fost reprezentaţi de CFR Marfă’, Atelierele CFR Griviţa, Mav Tackcio, Cargo Trans Vagon, Siemens, GFR, Remarul Paşcani, Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca, Astra Vagoane Arad şi Softronic.

Aşadar, la liniile 6, 7 şi 8 ale Gă’rii de Nord Bucureşti, au fost prezente locomotive de ultim㒠generaţie, atât de producţie externă’, cât şi de producţie internă’, şi anume: locomotiva diesel-electric㒠Siemens ER20 BF ce aparţine operatorului privat CTV, locomotiva electric㒠Bombardier Traxx P160 AC2 de serie 480.000 a operatorului ungar MAV Trakcio, precum şi locomotiva electric㒠Transmontana cu a sa putere de 6.600 kW şi vitez㒠maxim㒠de 160 km/h. Ală’turi de aceste vehicule FeRoviaRe active au mai fost expuse şi variantele clasice, dar cu echipamente electrice şi electronice îmbună’tă’ţite ale locomotivelor electrice şi diesel-electrice din parcul CFR, şi anume: 060-EA de serie 47 destinat㒠transportului de marf㒠şi cu o putere de 6.600 kW, clasicul model 060-DA de serie 60 şi locomotiva recent apă’rut㒠– Carpathia DE-M - cu o putere de 2.300 de CP, propus㒠de Remarul 16 Februarie. Totodată’, clujenii de la Remarul 16 Februarie s-au gândit s㒠integreze partea activ㒠a unui vehicul motor cu partea pasiv㒠a unui vehicul remorcat şi au pregă’tit pentru Zilele FeRoviaRe automotorul diesel-hidraulic ADH11, provenit din mai-experimentatul model german, DB 614.

în alt㒠ordine de idei, vagoanele expuse în cadrul celei de-a şasea ediţii a Zilelor FeRoviaRe au reprezentat o surpriz㒠plă’cută’. Atelierele CFR Griviţa au expus în faţa publicului şi a oficialită’ţilor invitate vagoanele tip clas㒠şi de dormit, 21-96, respectiv 71-70. Aspectul exterior fă’r㒠de cusur, ală’turi de aparatele de rulare moderne şi capabile de viteze de pân㒠la 200 km/h au întors privirea multor vizitatori. Astra Vagoane Arad s-au remarcat prin pragmatismul de care au dat dovad㒠de atâta timp şi s-au prezentat cu vagoanele clasă’, 21-87 şi de dormit, 70-91. Pe de alt㒠parte, Remarul Paşcani şi-a concentrat atenţia că’tre modernizarea de vagoane clasice etajate, fie în cuplu, fie în vagon de sine-stă’tă’tor. Astfel, trenul etajat a că’pă’tat o nou㒠viaţ㒠cu o perspectiv㒠alb-portocalie sub sloganul ”Acvila”. De asemenea, clasicul vagon de clas㒠I 19-47 a fost echipat cu boghiuri noi-nouţe capabile de viteze specifice traficului regional şi a fost vă’zut de că’tre cei de la Remarul Paşcani sub o nuanţ㒠alb-verde şi seria de identificare 10-31. Confortul oferit la interior de că’tre toate vagoanele prezente la Zilele Feroviare au dep㒺it aşteptă’rile orică’rui privitor, iar în gândul fiecă’ruia care a testat acest parametru definitoriu al transportului de că’lă’tori pe calea ferat㒠– confortul - nu s-a regă’sit decât dorinţa de a vedea cât mai multe astfel de vehicule pe Că’ile Ferate Române!

Nu în cele din urmă’, o apariţie foarte interesant㒠a fost şi vagonul Saadkms destinat transportului de autotrenuri cu remorcă’. Acest tip de transport intermodal, numit în continuare Rollende Landstrasse, are numeroase avantaje, printre care: protejarea mediului înconjură’tor, decongestionarea traficului rutier, încurajarea transportului feroviar rapid, sigur şi economic. Iar dac㒠autotrenurile sunt transportate pe calea ferată’, şoferii care deservesc aceste vehicule se vor urca într-un vagon tip cuşet㒠cu 39 de locuri şi cu acces la un spaţiu cu bar şi bucă’tă’rie. Acesta a fost prezentat, de asemenea, având seria 85-30.

în concluzie, ne bucură’m de prezenţa acestor vehicule noi sau modernizare, aduse cu efort şi cu drag în capitala României în cadrul evenimentului organizat de Club Feroviar şi Romanian Railway Industry Association. Specialiştii care au însoţit aceste exponate au fost foarte primitori şi au oferit informaţii interesante despre maşinile pe care le deserveau. Speră’m ca, în contextul susţinerii transportului feroviar pe calea ferată’, modernizarea, proiectarea şi construcţia de material rulant s㒠redevin㒠o ramur㒠important㒠a economiei româneşti, aşa cum ne-a transmis-o Nicolae Malaxa cu a sa uzin㒠autohton㒠constructoare de locomotive şi automotoare.

IMG_2774%20%282%29.JPG


PS: M㒠bucur c㒠ne-am vă’zut, stagexp!