“Zilele Feroviare” Summitul Feroviar SEMN 2011"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
WeepingEye a spus:
Mishule, ajuta-ma sa inteleg ce ai vrut sa spui cu:
Totodată’, clujenii de la Remarul 16 Februarie s-au gândit s㒠integreze partea activ㒠a unui vehicul motor cu partea pasiv㒠a unui vehicul remorcat şi au pregă’tit pentru Zilele FeRoviaRe automotorul diesel-hidraulic ADH11, provenit din mai-experimentatul model german, DB 614.

Am vrut s㒠spun c㒠au prezentat automotorul ex-DB 614. :D
 
mishu88 a spus:
Aici spune c㒠tot Saadkms sunt şi acolo.
Da, asa e, am dat o fuga la gara ca mi-am amintit ca era un capat desfacut de restul sa aibe mecanicii de la CFR Marfa pe unde intra la cladirea lor semiabandonata de la linia 14 a garii Arad fara sa tot ocoleasca. Dupa ce am intrebat pe cei de acolo au zis ca o sectiune e fix cat sa incapa un tir, initial eu crezand ca sunt posibil de divizat doar din doua in doua sectiuni :D
 
Poze cu interiorul acelui DWA re si paramodernizat nu a facut nimeni ?
Imi place cum unii apreciaza aspecul lui exterior, eu as dori sa stiu mai degraba ce aduce in plus dpdv al confortului calatorului fata de actualul 71-70
 
Salut CRT,
din pacate in unele din exponate nu a fost permis accesul (mie cel putin mi s-a refuzat acest lucru). Probabil pentru ca nu am carat dupa mine costumul si invitatia la summit, dar consider ca pierderea este a lor. Daca in unele vagoane accesul era liber pentru absolut oricine, chiar daca oamenii ce faceau curat se cam uitau chioris, in unele secretizarea era adusa la extrem, probabil pentru a ne surprinde placut in conditiile in care vom calatori in premiera cu ele, la vitezele superluminice de 30 km/h :D .
 
Din pacate pozele nu sunt prea bune si de asta nu am pus pana acum nimic.

Salon Beem 21-96 001




WLABmee 71-70 015















 
Pozele sunt reusite, bv.
Perdelute nu sunt, e ceva folie ce se pune pe geam sau nu s-au gandit ca lumina de afara poate sa fie suparatoare? :D
In alta ordine de idei de ce s-au luat vagoane de afara, cele folosite pana prin 2000 ce aveau? Sau nu aveau comision? :-|
 
Pai 71-70 015 propabil provine tot din ceva modernizat iar 21-96 provine din 21-80..Grivita fac doar modernizari nu am vazut produse noi la ei!!
 
Din cate stiu sunt modernizari de vagoane aduse din import, acum sau mai demult :D
 
Pă’i şi 21-80 sunt de import... doar c㒠au fost noi.

21-96 ă’la e interesant ră’u... are boghiuri GP200 cu patin㒠(alea de 21-80 nu au patină’), iar pe boghiu scrie 21-70 012. Nu cumva o fi ceva ex-21-70 de OBB, DB sau cine a mai avut vagoane încadrate în seria asta?
 
Dupa mine as moderniza toate vagoanele de clasa a1a gen 19-47 19-57 19-54 19-55 le-as transforma in clasa a2a pentru IC iar vagoanele ar trebui construite cu interior InterRegio si interior IC si Rego!!