Ajutor! Sine Piko + diorama Noch

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

caligula33ro

New Member
10 Februarie 2012
13
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
salut,
Sunt un incepator ale modelismului feroviar .In luna ianuarie am cumparat un start set de la PIKO un ICE digital dupa care am achizitionat si o diorama de la NOCH, SALZBURG. Deoarece am avut startsetul de la piko am achizitionat si sine tot de la piko. In schema traseului de sina data de cei de la noch cu codurile de sina ce trebuiesc asamblate nu au si pentru PIko.M-am apucat sa montez sinele cum m-am priceput mai bine si am constatat ca trenul deraiaza in anumite puncte, am incercat sa remediez dar nu i-mi iese.
Daca ma poate ajuta cineva va rog sa ma contactati
multumesc anticipat
 
daca, trenul deraiaza pe sinele in curba, inseamna ca raza sinelor ce le folosesti este mai mica decit raza pt care este prevazut trenul ICE.pe cutie fiindca si eu am un ICE este inscrisa raza cae mai mica a sinelor de care are nevoie trenul...
din cite imi amintesc este vorba de R2, chiar daca nu da bine la vedere, fiindca vagoanele sint lungi si ies din gabarit!!!
se prea poate ca tu sa folosesti sine R1...deci...iei o sina curba si te uiti pe spatele ei, ce scrie pe ea!!!
daca este R1...cam greu de incadrat ICE-ul...
pt o mai reala inscriere a trenului in curbe...foloseste de la R3 in sus...
daca trenul deraiaza in linie dreapta...vezi ca nu le-ai prins corect intre ele!!!
 
pai...asteapta putin sa mai intre baietii din bucuresti...eu sint cam departe...si nu am nici osansa sa te ajut...
dar controleaza ...cu degetul peste linii...si vezi daca exista o continuitate...
daca se face un dinte, undeva, adica o sina este mai sus si cealalta mai jos...acolo este o problema...