Garajul meu 1/87

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Tot e bun si facebook-ul la ceva. De pe pagina Iasi (Fotografii vechi) :

185079_10150980935804901_1415573868_n.jpg


581277_10150981888119901_1603206636_n.jpg
 
Fosta URSS iar in tara mergeau la Galati si Constanta. Intre 1990 si 1994 am vazut aceste camioane saptamanal.

Cum am de gand sa iau si Tatre iata o poza cu realele:

381382_10150473490944901_444006583_n.jpg


sursa e tot facebook :
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150473490889901.390231.280731269900&type=3

Pana la Tatre(scumpe cu draci) garajul s-a marit cu 3 Romanuri 19.256 DFS, de la stanga la dreapta nr 2,3 si 5.

 
Centru logistic de la Faller. Cod 130981.





Mai am de gand sa cumpar cel putin 1 cladire. As vrea sa fac pe un modul standard pentru expozitii, pe o viitoare dioarama, zona Socola Iasi unde este fosta firma de transport Romtrans astazi DB Schenker. In fata numai acces auto iar in spate o linie care vine din triajul Socola. E o zona faina, in fata unde e si zona pentru camioane este si o linie cu ecartament larg, o linie care si astazi este folosita pentru trenurile care vin cu marfa de la Ungheni pana in curte la DB Schenker. In general vagoanele CFM sau RZD se opresc sub macara (vezi poza de pe google).

Acuma trebuie sa fac acea platforma pe toata lungimea cladirii pentru motostivuitoarele care incarca si descarca din camioane.

Zona DB Schenke (Romtrans) :
 
Pentru un Roman R 8135 cu o semiremorca cu prelata si cu o singura osie am cumparat de la kibri cod 10242 un kit MAN:



Capul tractor va fi unul de la Herpa cu masca noua din fotodecupaj.

Si un cadou deosebit, un DAF FT 2600 Kühlkoffer-Sattelzug "Rosmalen" de la Brekina.
Acasa am numai capul tractor pentru ca semiremorca urmeaza sa fie revospita si sa ajunga ROMANIA Fructexport:





Codul la DAF e 85252.
 
frumos garaj mai ai ! am cumparat 15 grile "roman diesel " dupa lungi parlamentari cu neamtul via un prieten de origine germana :D .Nu vroia sa-mi trimita grilele deoarece el trimite doar in Germania,dar a iesit bine pana la urma.Acum nu-mi ramane decat sa achizitionez F8 :D
 
Multumesc! Da, eu am renuntat sa mai parlamentez cu tipul ala.
Modele de MAN F8 sunt f.multe si poti face diverse comversii.
 
Pe langa cunoscutele autobasculantele ROMAN DIESEL in parcul auto a CCFF (Centrala Constructii Cai Ferate) au fost si autobasculante de 12-20t de tip Tatra, Hanschel, Mercedes Benz LAK si Belaz.
Tatrele le stiu, mai sunt/erau prin Maramures cateva, Mercedesurile sunt documentate in portul Nador-Maroc dar de Hanschel nu stiu nimic.
Exista poze pe net (eu nu am gasit), apar in filme, in reportaje?
 
Buna Florin,

Belaz sunt cunoscutele basculante agabaritice care ai tarziu au fost "copiate" si la Marsa. Monstrii care nu pot circula pe drumuri publice si le gasesti in general doar prin cariere.

De Henschel am gasit ceva informatii in acel magazin intern al firmei din 1967 (68?) unde se vorbea de sasiurile cu 2 sau 3 osii livrate in Romania. Stim ca toate capetele-tractor erau HS22, s-au livrat impreuna cu semiremorci Blumhart si erau pe 3 osii. Sa fi fost basculantele pe 2 osii? Atunci ar intra in categoria de 10t sau 11,5t.

Tatrele le cunoastem, erau cu punte dubla pe spate, modelul Tatra 148 S1, asa numita "Tatra cea frumoasa" cu cabina retrasa si tractiune 6 x 6. Le-am mai prins si eu prin copilarie.

Mercedes-Benz LAK puteau fi si cu 2 si cu 3 osii. E vorba de cabina "cu bot scurt" ("Kurzhauber") produsa incepand cu 1958 care a supravietuit extrem de mult si a ajuns in mai toate tarile globului. Intrebarea este de asemenea daca veneau de la Wörth sau din Iran.
Din copilarie imi amintesc de o autopompa de beton portocalie cu sasiu si aripi negre LAK pe sasiu cu 2 osii.
 
Ma introduc si eu in discutie :D Cei de la CCCF aveau cumva si autobasculante KAMAZ prin anii 80? Eu mi-a aduc aminte cand se lucra la magistrala de metrou M2 erau cateva KAMAZ-uri care faceau serviciu in acea perioada.
 
Buna KAT,

Da, au existat o gramada de KAMAZ-uri in Romania, cele mai multe basculante, nu mai imi amintesc daca erau 6 x 4 sau 6 x 6. Nu numai la CCCF, ci si la unele ACM-uri (antreprize constructie-montaj).

Textul de care vorbeste Gam3 este insa de la inceputul anilor 1970 si pe atunci inca nu existau KAMAZ-uri nici in Romania, nici in alta parte, poate doar pe planseta proiectantilor...
 
Buna,

De curand am vizionat un film romanesc din anii 1980 (parca 1984) din seria celor cu Sergiu Nicolaiescu ca ofiter de circulatie la militie inceputa in 1977 cu "Accident". Este vorba de "Viraj periculos" si actiunea se petrece pe litoralul Marii Negre si pe santierul canalului Dunare - Marea Neagra.

Cele mai multe basculante care apar in film sunt Roman Diesel 19.215 DFK (cred ca pe atunci 19.256 nu exista ca basculanta) insa apar intr-o scena si niste KAMAZ-uri.
 
Autospeciala transport persoane cunoscuta si ca "Teleconstrcutia"

Am avut acest MAN F8:


Vorbind cu Cristi Savin despre vagoane am ajuns si la camioane. Fara sa fie un model planificat am convenit cu Cristi sa faca un camion transport persoane, eu aveam poze cu unul de la Iasi dar cum nu am pus ruleta pe el am la final am ales un camion de la Braila. Cristi a fost si a masurat autospeciala, a facut poze la interior si iata ce a iesit:



Nu carcotiti de masca cu MAN, masca de ROMAN din fotodecupaj e la Cluj.
Acestea sunt pozele facute la mine, il astept pe Cristi cu pozele din timpul lucrarii.
 
Reusita masca noua fotodecupata :D O astept la vanzare :D Super lucrare !
Felicitari! :aplauze:
 
Fin㒠lucră’tur㒠:aplauze: !
Nu cîrcoteşte nimeni, aşteptă’m s㒠pui şi fainoşag fotodecupat :p... Åži nici nu i-ar sta ră’u cu "Teleconstrucţia" pe lateral ;)
 
Buna Florin,

Daca vine cu asa masina, atunci chiar are dreptul sa vina. Ii dam jos pe tovarasi, luam masina si le dam o Dacie la schimb :D

Imi pare bine ca iti place.