• Forumul este in proces de upgrade!

Garajul meu 1/87

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
#1
Incep prezentarea colectiei mele auto cu ultimele camioane Herpa sosite zilele acestea.

Camion transport busteni:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


In ultima poza am pus o cabina dubla de la un cap tractor.

Autoutilitara:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Autoutilitara cu macara hidraulica:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Roman Diesel am vazut cu macara in spatele cabinei, in spatele benei nu am vazut. Cum exista la Herpa si modelul cu macara in spatele cabinei acesta va ramane MAN.

Masina gunoi cu punte dubla pe spate:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


La Iasi a existat cel putin un Roman Diesel/ DAC cu punte dubla.


MAN F8 de la Trident:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Cumparat de curiozitate, nu ma incanta, altul nu mai cumpar.

Poza de grup:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 
#6
Roman Diesel cu semiremorca jumbo ?a existat asa ceva ?Asteptam cu interes.spor la lucru,si multa rabdare.Si felicitari pt celelalte modele.
 

dcm

Active Member
#7
Daca nu ma insel remorcile jumbo au fost doar "duba" ( sub sigla RO-TIR daca imi aduc bine aminte ) nu si "prelata".
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
#8
Asa este, semiremorca noastra nu era cu prelata. Dar cu ABS se rezolva.
Din ce am obervat din pozele vechi aceasta semiremorca cu 3 punti era rara, mai des intalnita era cea cu 2 punti.
Semiremorca cu 3 punti se folosea la cap tractor cu 1 pe punte spate iar semiremorca cu 2 punti se folosea la cap tractor cu 2 punti pe spate.
 

dcm

Active Member
#9
Daca retin bine la international se foloseau numai capete tractor cu punte dubla. Dupa 1985/1986 cand au aparut "DAC"-urile ( un Roman cu facelift ) au experimentat cu punte simpla si motoare mai puternice ( la acea vreme se cauta ca macar optic sa fie la nivelul celor din occident ).
 
#10
D-le Gam3,imi puteti spune va rog,ce fel de vopsele folositi ?si daca inainte de vopsire,matuiti sau tratati plasticul cu altceva.multumesc anticipat.Dan.
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
#11
@MarcoPolo
nu le vopsesc eu, se vopsesc la Cluj cu vopsele profesionale (industriale), nu din comert, si in functie de caz se da sau nu cu grund pentru plastic inainte.

Roman Diesel cu portcontainer - Herpa 159463
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

interesantul

Well-Known Member
#12
Cel de la Cluj, are mult de feştit la autoutilitarele acelea...
Macaraua, dup㒠model arat㒠a Hiab. Macaralele Hiab sunt negre, cârligul este roşu.
Pe urm㒠clanţe, ştergă’toare, jenţi (ele de regul㒠sunt argintii)

Musai trebe tunate.

E.
 

Horia_Radulescu

Well-Known Member
#13
buna,
Macaraua, dup㒠model arat㒠a Hiab. Macaralele Hiab sunt negre, cârligul este roşu.
gasesti si macarale Hiab galbene (la vehicule feroviare), negre sau complet rosii, ba si o gramada rosii inchis RAL3011 ca si sasiurile de camioane.

Florine, MAN de la Trident este un vehicul forestier facut la ÖAF (si vandut in Germania ca MAN) si forma complet diferita a grilei de la radiator este autentica!
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
#14
Henschel-ul cu remorca frigorifica de la Brekina. Remorca provine de la un MAN.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Langa "ala micu"

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Din pacate nu am avut timp la Cluj sa pun decalurile cu ROMANIA/Fructexport si farurile nu sunt ok, trebuie sa gasesc o salutie sa le modific.
Istoric si poze aici:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8153

Un Roman Diesel revopsit:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Horia_Radulescu

Well-Known Member
#15
hmmm... la Roman Diesel parca ar mai lipsi ceva - i-ar sta bine cu o banda lata alba la jumatatea cabinei. :roll:

poza cu "ala micu" face toti banii si ma face sa ma gandesc ca ar trebui sa se intoarca in garaj, pentru revopsire partiala - la original aripile capului tractor erau negre, asa cum le are modelul H0 Brekina.

insa unde este ThermoKing-ul de pe semiremorca la H0?
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
#16
Henschel ITIA ROMANIA langa Muntele Ararat.



sursa http://www.baumaschinenbilder.de/forum/thread.php?postid=349199
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
#18
A durat putin dar a meritat, autobaza mea s-a marit cu ceva rar, Volvo F12 ITIA.

Aici probabil a fost pozat in drum spre tara sau in tara abia sosit, observati farurile acoperite si esapamentul nou.


sursa http://persian-mammut.skyrock.com/2995389833-ITIA-famous-Romanian-company-Volvo-F12.html

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


In ziua cand a fost facuta poza reala au fost facute mai multe cadre :fluierat:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


dcm a spus:
Daca nu ma insel remorcile jumbo au fost doar "duba" ( sub sigla RO-TIR daca imi aduc bine aminte ) nu si "prelata".
Iata un DAC cu semiremorca jumbo cu prelata:

http://www.baumaschinenbilder.de/forum/attachment.php?attachmentid=624400

Urmatoarea provocare, Fiat 682 cu semiremorca ROMANIA si ROMAN DIESEL cu semiremorca cu prelata cu 3 osii.
 

dcm

Active Member
#20
Buna Ziua


Eu m-am referit la perioada dinainte de '90 ( 1984 - 1989 ) si la ce a circulat sub sigla " RO - TIR" , discutia pornind de la Roman Diesel.

Poza cu remorca jumbo tractata de un "DAC" este facuta dupa '90 si din acel unghi nu reiese ca remorca este de Marsa. Si chiar daca ar fi anul de fabricatie este si el tot dupa 1990 uitandu-ne la obloanele de aluminiu si la starea remorcii.

Toate cele bune.

dcm
 
Sus Jos