Planuri clă’dire staÈ›ie CFR tip "Pantelimon"

misha

Well-Known Member
16 Dec 2009
383
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
#1
Bun㒠seara,
V㒠prezint o schiţă’, cotat㒠în metri, a clă’dirii de tip 2, aşa cum am denumit-o
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
.
Schiţa este în lucru, dar principalele elemente sunt definite. Am ajuns la acest desen dup㒠mai multe surse: poze la faţa locului (Pantelimon), mă’sură’tori parţiale, numă’rat de că’ră’mizi, schiţa de faţad㒠pe care a publicat-o Că’tă’lin.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

catalin

Well-Known Member
24 Apr 2007
2.820
13
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
#2
Aceasta imagine mi-a adus aminte de acest frumos demers....



Cineva a incercat sa duca mai departe ideea lui Mihai (ma rafer la aprofundarea planului sau chiar materializarea lui) ???

Este cel mai raspandit model de gara tip CFR din Vechiul Regat....
 

cornelTT

Well-Known Member
21 Iun 2010
700
5
Bucuresti
corneltt.simplesite.com
WEBSITE
http://corneltt.simplesite.com/
LOCATION
Bucuresti
#3
am fă’cut ceva schiţe la scara N dup㒠proiectul meu ce l-am printat.
Sunt componente simetrice, cum ar fi geamurile, uşile de la corpurile laterale ale clă’dirii (doar pe partea cu peronul, pe partea cu strada sunt geamuri în loc de uşi), uşile de la corpul central, simetrice cele de la peron cu cele de la stradă’. Las pozele s㒠vorbească’

dimensiunile sunt în mm

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

catalin

Well-Known Member
24 Apr 2007
2.820
13
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
#4
Buna,

o prima mentiune: desi la constructia acestor gari s-a folosit acelasi desen, in practica am gasit variatii (ar fi interesant de aflat vreodata ce modificari de compartimentare interioara au dus la aceste variante). Astfel, gara Targu Jiu veche, corpurile laterale au in loc de doua geamuri o usa si un geam (la ambele capete) :





La Rosiori in corpurile laterale avem doar usi :

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


colectia Andrei Berinde

La Lehliu, in corpul lateral avem geam-usa-geam :)

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


colectia Andrei Berinde

asa ca inainte de a porni la drum, folositi schitele de mai sus, inlocuind usa cu geamul (sau invers) in functie de o gara pe care ati ales-o in mod particular in demersul modelistic. Din ce am remarcat pana acum, doar corpul central a cunoscut singura varianta, cea din desene.