Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Mulţumesc!
Setul de lumânări a venit tot sub formă de cadou
41.gif
 
Ultima editare:
în parcul de material rulant al Căilor Ferate "La Ursu" se anunţă schimbări :D
Chiar aşa, ce vagon restaurant să aleg, astfel încât să se potrivească în simpaticul meu expres internaţional? Mi-ar plăcea să aibă aceeaşi înălţime şi cam acelaşi stil cu celelalte vagoane (Balkan Express etc)
 
Ultima editare:
Simpaticul vagon restaurant este... polonez, epoca IV-V, deci cu puţină bunăvoinţă se potriveşte cu vagoanele expresului meu
16.gif


Proprietarul anterior l-a dotat cu lumini interioare şi cu pasageri
41.gif

Sunt foarte încântat atât de vagonul în sine, cât şi de celebra inscripţie "BATOH PECTOPAH" (daaa, ştiu, primul "T" este "Gamma" mare), pe care o ţin minte din vremuri imemoriale şi de care mă amuzam tare mult citind-o exact aşa cum o vedeam scrisă
36.gif
21.gif
 
Ultima editare:
Re: Caile Ferate

Căile Ferate "La Ursu" se pregătesc din nou de (re-re-re-re)instalare :cool:
Pentru reproiectarea liniilor, colectivul de proiectanți a lucrat intens, iar acum s-a realizat prototipul noii idei privitoare la remiza locomotivelor cu aburi:
P1160579-depou-linii-noi_zps1qskcy0q.jpg

P1160582-depou-linii-noi_zpskvbv5zjn.jpg

Se remarcă simplificarea accesului la remiză și, în premieră, utilizarea unui tronson reglabil Fleischmann nr.art.6110 (80-120mm), restrâns la maximum, pentru a aduce liniile remizei în poziții identice. De asemenea, prin utilizarea intenționată a unui tronson 6127 în locul unui 6138 (cum scrie la carte), între liniile paralele s-a obținut exact distanța de 54mm corespunzătoare liniilor care intră în remiză.
 
Ultima editare:
Re: Caile Ferate

<r>Super faina remiza, vad ca tot pe profi-gleis esti si tu. Pot spune cu adevarat ca merita banii acele linii precum si acel macaz. Mult succes la reinstalari <E>:)</E></r>
 
Re: Caile Ferate

Mulțumesc, ALX! Dintre șinele cu care am lucrat până acum, și eu spun că Fleischmann Profi-Track sunt cele mai bune pentru căile ferate "temporare" :cool:
Mult succes la sonorizarea locomotivelor & felicitări pentru noile achiziții!
 
Ultima editare:
Re: Caile Ferate

Căile ferate sunt așezate conform noului proiect (deja modificat la fața locului
4.gif
):
P1160583-caile-mele-ferate_zpsqpuox8f1.jpg

P1160587-caile-mele-ferate_zpsmkdbigx3.jpg

Iată noul depou de locomotive (pe stânga) și noul depou de vagoane (dreapta):
P1160590-caile-mele-ferate-depou-locomotive_zpsop4ni4iz.jpg

P1160591-caile-mele-ferate-depou-vagoane_zpsb56gxzsv.jpg

Cele două depouri sunt inversate față de configurația anterioară, iar linia de programare este acum integrată în depoul de locomotive, după cum este normal.
 
Ultima editare:
Re: Caile Ferate

<t>Urmeaza si ceva relief?</t>
 
Re: Caile Ferate

<r>Asteptam o poza cu toata colectia pe linii <E>:)</E></r>
 
Re: Caile Ferate

<r>Faina colectia. Mereu locomotivele cu abur vor avea un farmec aparte. Pacat ca nu se gasesc si CFR sa colectionez si eu din ele <E:mad:</E>.<br/>
Vad ca te apropii si tu de problema mea, mai mult material rulant si nu este loc pe linii de toate <E>:roll:</E> <br/>
La cat mai multe in continuare.</r>
 
Re: Caile Ferate

<r>WOU exista AERO La Ursu <E>8)</E> iar macaraua lung brat trebuie sa mai aiba <E>:roll:</E><br/>
Pe noul proiect nu am vazut nimic ruland <E>:lautar:</E></r>
 
Re: Caile Ferate

Of... Probabil căldura-mare-monșer din zilele acestea mi-a afectat cunoștințele de electronică, altfel nu-mi explic de ce îmi "dă cu virgulă" încercarea de a dota expresul internațional cu cuple conductoare Viessmann nr.art.5048 :oops:
În primul rând, manualul de instrucțiuni aflat pe pagina respectivă este... GREȘIT, respectiv cuplele îndreptate spre stânga sunt reprezentate conform realității, dar cele orientate spre dreapta sunt reprezentate în oglindă. OK, am înțeles că sârma din dreapta cuplei pleacă spre colectoarele de pe dreapta ale locomotivei văzută din spate (normal, doar tractează vagonul pe care se montează următoarea cuplă conductoare), iar sârma din stânga spre colectoarele de pe stânga. Mai departe... am identificat prin încercări faptul că trebuie inversate sârmele care pleacă de la cupla din fața vagonului spre cupla din spatele vagonului, astfel încât corespondența sus-menționată să se respecte la cupla din spatele vagonului. BUN, și asta am priceput.
Dar ce mă fac dacă însuși vagonul respectiv are propriile colectoare de tensiune la roți?!? Dacă prima cuplă vine cu sârmele gata inversate la instalația vagonului, atunci totul este OK, vagonul preia tensiune atât de la locomotivă cât și de la colectoarele proprii, dreapta-dreapta și stânga-stânga. Dar dacă eu inversez vagonul pe șine, astfel încât spatele său vine cuplat la locomotivă, atunci cupla conductoare respectivă NE-INVERSATĂ vine cuplată la locomotivă, deci se produce un mare scurtcircuit! Nu-mi convine, fiindcă eu doresc să-mi păstrez libertatea de a muta/inversa vagoanele în cadrul trenului.
Unde greșesc? :confused:
 
Ultima editare:
Uita de instructiuni si de imagini...abordeaza problema altfel. Inchipuie-ti ca firele alea sunt un bus care alimenteaza o diorama si merg din locomotiva pana la ultimul vagon. Restul legi in paralel...presupunand ca lamelele colectoare de la vagoane culeg curentul in acelasi mod precum la locomotiva (lamele stanga/dreapta).