• Forumul este in proces de upgrade!

Caile Ferate "La Ursu"

mpursu

Well-Known Member
Iat㒠aici nişte imagini elocvente:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

în stânga, liniile drepte sunt compuse din câte cinci segmente de câte 20 cm plus unul de 10 cm (total 110 cm), iar în dreapta am lă’sat numai segmentele de câte 20 cm şi am scos segmentele de câte 10 cm (total 100 cm). Din moment ce liniile ferate sunt oricum aproape de marginea mesei, m-am oprit la prima versiune, care îmi asigur㒠linii drepte de 110 cm.
Cele trei vagoane de accelerat pe care le-am adus pentru probe se simt bine pe noile curbe R3

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Sunt foarte încântat de noua configuraţie fiindc㒠am scă’pat de limită’rile razelor de curbur㒠pentru locomotivele mele monumentale, deci acestea vor putea circula foarte frumos şi pe linia interioar㒠atunci când va fi cazul. De exemplu, locomotiva cu abur BR44 Roco este pentru marfă’, dar nu putea s㒠tracteze trenul de marf㒠de pe linia interioar㒠din cauza curbelor R1. Nici BR41 Roco nu avea acces pe linia interioară’, nici BR03 Piko şi nici 060-EA Amintiri Feroviare din acelaşi motiv.
De acum înainte toate trenurile mele vor avea libertate deplin㒠de mişcare, aşa că’, vorba unei reclame TV, bun㒠afacere am fă’cut
 

mpursu

Well-Known Member
Deoarece am ochit o foarte simpatic㒠locomotiv㒠cu abur de marf㒠(surpriz㒠- nu spun care) şi noile linii R3 nu (prea) fuseser㒠programate în bugetul de achiziţii, v㒠invit s㒠accesaţi ofertele de
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
şi de
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
. în cazuri bine justificate, de exemplu cumularea ofertelor, se pot aplica unele discounturi.
 

mpursu

Well-Known Member
Referitor la locomotiva cu abur de marf㒠pe care am ochit-o, v㒠dau un singur indiciu: pe lâng㒠calită’ţile pe care trebuie s㒠aib㒠pentru a-mi atrage atenţia :D , are şi sunet
. Doriţi s㒠vedeţi mai repede o prezentare a ei pe liniile mele ferate? Dac㒠DA, atunci... ajutaţi-m㒠s㒠o obţin, consultând ofertele de mai sus
 

mpursu

Well-Known Member
Pe lista lui MoşCră’ciun2013 pentru mine erau dou㒠articole: cercul de şine R3 şi... locomotiva despre care povesteam mai sus
. Din motive independente de voinţa lui, simpaticul personaj a reuşit să’-mi aduc㒠la timp numai şinele R3. Dar, ştiţi vorba ceea, mai bine mai târziu decât niciodată’, cu o zi înainte ca bradul s㒠fie dezafectat... ce-am gă’sit?!

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Despre ce locomotiv㒠este vorba, v㒠întrebaţi? Citiţi
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Alex14

Active Member
1-Felicitati pentru achizitie!
2-Cu ce Mos ai vorbit ca vreau sa iau si eu legatura cu el. Macar o data la 2 sau 3 ani sa primesc si eu asa ceva. :D
 

mpursu

Well-Known Member
1) Mulţumesc mult!
2) Am mai vorbit şi cu Moş-Toate-Economiile-Miniferoviare-Pe-Anul-2013, dar chiar şi aşa MoşCră’ciun2013 a avut dificultă’ţi la onorarea wishlist-ului

(pentru conformitate, wishlist = list㒠de dorinţe, dar asta ştiaţi deja)
 

Electricul

Well-Known Member
Felicitari, felicitari! Este o splendoare locomotiva ta, sa o stapanesti sanatos si astfel de Mosi, sa vina pe la toata lumea chiar daca cu intarziere! :D :aplauze:
 

mpursu

Well-Known Member
Mulţumesc tuturor!
Deoarece la orizont se prefigureaz㒠achiziţia unei locomotive electrice DB Cargo, ofertele de vânzare sus-menţionate înc㒠mai sunt valabile, cu menţiunea c㒠locomotiva BR185 Roco digital㒠are deja un potenţial client, iar Departamentul Economic al Că’ilor Ferate "La Ursu" are mandat din partea Conducerii s㒠poarte negocieri şi s㒠aprobe discounturi.
 

mpursu

Well-Known Member
Că’ile Ferate "La Ursu" vor fi instalate în noua formul㒠R2 + R3 numai dup㒠ce noua locomotiv㒠electric㒠DB Cargo va ajunge în depoul societă’ţii. în vederea achiziţiei acestei locomotive,
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
este înc㒠valabilă’, cu menţiunea că’...
mpursu a spus:
...Departamentul Economic al Că’ilor Ferate "La Ursu" are mandat din partea Conducerii s㒠poarte negocieri şi s㒠aprobe discounturi.
 

mpursu

Well-Known Member
Locomotiva BR185 Roco digital㒠şi o pereche de macazuri curbe au plecat la noii lor posesori, aşa c㒠locomotiva DB Cargo a putut fi comandat㒠şi a sosit la noua versiune a Că’ilor Ferate "La Ursu" 8)
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Iat-o împreun㒠cu cele cinci vagoane DB Cargo:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

cfr_cj

Active Member
Felicitari, frumoasa garnitura DB Cargo.
Intrucat mi-am impus si eu tema DB Cargo, cu scuzele de rigoare pt.ca in mod sigur in cele 48 de pagini undeva au fost prezentate aceste vagoane, intreb si eu, ca simplu pasionat, cine este producatorul pt vagonul cu pereti telescopici. Pt vagonul cu prelata - Roco?
 

dac

Well-Known Member
Vai ce-mi place cum se lasa sina sub greutatea locomotivei...

Felicitari pt. achizitie; sa o rulezi sanatos !
 

mpursu

Well-Known Member
Mulţumesc! 8)
Primele trei vagoane sunt Roco, al patrulea este Piko şi ultimul este Trix.
Șinele se las㒠fiindcă’... sunt pur şi simplu aşezate pe celebrul meu material textil verde-vegetal, sub care se afl㒠o pă’tur㒠groasă’, totul fiind plasat pe masa din camera mare dotat㒠cu dou㒠extensii. Astfel zgomotul rulă’rii trenurilor este atenuat, ră’mânând audibil simpaticul glas al roţilor de tren la macazuri şi uneori la joante.
 

mpursu

Well-Known Member
Decodorul este ESU Loksound V4.0, încă’rcat cu sunetul de Eurosprinter (BR127, BR152, BR182 etc) de pe site-ul ESU.
 

mpursu

Well-Known Member
Sincer s㒠fiu... o alt㒠locomotiv㒠DB Cargo era preferata mea
, dar mai mulţi factori au concurat în favoarea acestei BeRi152, aşa c㒠sunt mulţumit de achiziţie :aplauze:
 
Sus Jos