Caile Ferate "La Ursu"

  • Forumul este in proces de upgrade!

mity

Well-Known Member
22 Feb 2016
1.048
0
Braila
www.trenuletze.ro
WEBSITE
http://www.trenuletze.ro
YAHOO
dumitrucoman
LOCATION
Braila
LA MULÈťI ANI!!!

LA MULÈťI ANI!!!

LA MULÈťI ANI!!!

:lautar: :lautar: :lautar: :floare: :floare: :floare: :floare:
 

Alex_Stoicia

Active Member
27 Feb 2008
233
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
La Multi Ani, dragul nostru coleg si prieten!
Iti doresc multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi si de trenurile tale!
Multumim pentru toate informatiile interesante pe care le-ai postat de-a lungul acestor 3 ani pe acest forum...
Sa ne traiesti!
 

obiwan

Well-Known Member
24 Apr 2008
2.684
0
cluj
LOCATION
cluj
MPU Draga, de pe nava mea spatiala recent inmatriculata in galaxia vecina (autoritatile stiu DC) iti urez MULTI ANI DE-AMU INCOLO!

Sa-ti creasca apetitul pentru Bielistica si sa te bucuri de trenulete cat mai multe :wink:
 

mpursu

Well-Known Member
25 Aug 2007
3.322
3
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Va multumesc tuturor atat pentru frumoasele urari, cat si pentru atmosfera excelenta de prietenie si colaborare pe care ati creat-o pe acest forum, unde ma simt foarte bine si-mi place grozav sa scriu :aplauze::aplauze::aplauze:
 

mpursu

Well-Known Member
25 Aug 2007
3.322
3
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Pe o versiune redusa a Cailor Ferate "La Ursu", azi a avut loc o sedinta foto la care au participat doua simpatice verisoare aburoase Roco, BeRea41 si BeRea44 8)
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Se remarca foarte bine finetea realizarii celor doua locomotive, cu mare atentie la detalii si la functionalitate. Va las pe voi sa observati diferentele dintre aceste splendide locomotive, tinand cont de destinatiile lor diferite: 41 pentru trenuri rapide de marfa si chiar de pasageri, 44 pentru trenuri grele de marfa.
In ceea ce priveste bielele (evident :D), 44 le avea corecte inca din fabrica, pe cand 41 a beneficiat de o mica interventie in acest sens :mrgreen:. Ambele locomotive cu abur sunt superbe, o adevarata incantare pentru privitori si o mare bucurie pentru mine, super-fericitul lor posesor :aplauze:
In alta ordine de idei, intr-un alt subiect a fost comentata problema utilitatii cardanului dintre motorul aflat in tender si rotile motoare ale locomotivei. Aceste doua verisoare se deosebesc si din acest punct de vedere: 44 are acest cardan, iar 41 nu. Cu toate acestea, eu unul nu vad diferente intre rularea uneia si rularea celeilalte, deci nu ma pot pronunta nici pro, nici contra acestui cardan :fluierat:
 

cosmin78

Well-Known Member
28 Apr 2007
5.825
0
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
problema cardanului este doar una estetica.pentru cei mai inraiti,acesta se vede in curbe,impiedica detalierea cabinei,compromite locul de munca a lui "nea Gica" si ajutorul...iar diferentele de tractiune se vad undeva pe la 30-40 vagoane.
Br 41 e o masina fromoasa foc...s-o rulezi sanatos multi ani! :D
 

PDI

Well-Known Member
27 Feb 2016
896
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Problema cardanului e ca face dintr-un model altfel reusit un model de 2xK+T!
A fost determinata de inlocuirea carcasei tenderului din metal masiv cu una din plastic pentru a face loc distractiei kinderistice numita "cipizare"!

PDI