Caile Ferate "La Ursu"

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.072
26
Iași
LOCATION
Iași
Buna Mircea.

Frumoasa locomotiva. Si eu visez la ceva de la Roco......
Ai aici locomotiva 1:1:
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,4299359
 

mpursu

Well-Known Member
25 Aug 2007
3.323
4
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
... si asa vor si ramane :D:D:D
Luminile aburoasei 44 sunt cam slabutze, dar... la ce-or fi bune oare LED-urile SMD warmwhite de la DanDecoDoru, aka HGDan? :D
 

mpursu

Well-Known Member
25 Aug 2007
3.323
4
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
In catalogul Trix se povesteste despre "Langen Heinrich", acesta fiind numele unui luuuuung tren de carbuni, tractat totdeauna de doua BeRi44, una pe carbuni si una pe pacura. Acest tren era compus numai din vagoane-buncar, din care am si eu doua 8). BeRea44 este locomotiva de marfa, foarte puternica, dar... la caile mele ferate va duce si expresul, din cand in cand :D
 

felippe

Well-Known Member
21 Ian 2006
1.445
4
Faversham, UK
www.voica.uk
WEBSITE
http://www.voica.uk
LOCATION
Faversham, UK
Mircea, sa le stapanesti sanatos. Mie imi place mai mult BR80.

Apoi, cum zicea si Cosmin, nu te dor ochii de la rosul ala stralucitor? Ai vazut cat de real arata locomotivele lui?
 

mpursu

Well-Known Member
25 Aug 2007
3.323
4
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Multumesc tuturor 8)
Printre greselile de proiectare ale simpaticei aburoase 80 Roco se numara si piesele din plastic care imita mecanismele de comanda a distributiei; acestea ar trebui sa acopere punctele fixe ale culiselor si capetele bielelor sertarelor, insa... vedeti si voi...
Gresit proiectata este si roata motoare principala de pe stanga, ceea ce se va corecta cat se poate de curand.
Cat despre farurile nefunctionale... si aceasta situatiune se va remedia, in stil MPU, evident :D
Mauritius a spus:
Parca ar fi "URSOAICA si PUIUL" :D :D :D
La aceasta comparatie inspirata de BeRea44 si BeRea80 CHIAR ca nu m-am gandit :D :D :D
 

mpursu

Well-Known Member
25 Aug 2007
3.323
4
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
In calitate de gasitor-de-noduri-in-papura (ca de cautat stie oricine, cu gasitul este mai greu :D), am gasit unul si la BeRea44 Roco. Cu mentiunea ca aceasta minora greseala de proiectare este aproape imposibil de observat, va intreb pe voi: ce am vazut in neregula? :D
 

dac

Well-Known Member
15 Sep 2007
1.298
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
mpursu a spus:
In acest moment, pe birou este montat un segment de linie dreapta pe care se afla locomotiva E69 inzestrata cu decodorul DZ125. Cu statia mea LenzSet100 (recuperata cu destula dificultate din dulap, din cauza santierului 1:1 :p) am resetat decodorul, dupa care in CV1 am scris valoarea 69. Ii rog pe maestrii DCC-ului sa-mi spuna inca o data cum sa bibilesc celelalte CV-uri astfel incat locomotiva sa porneasca de pe loc si sa mearga frumos inca de la treapta 1 de viteza. Mentionez ca ea NU porneste de pe loc decat de la treapta 3 (uneori 2), si incepe sa mearga frumos de la treapta 4 (uneori 5) in sus. Nu doresc sa dezactivez compensarea la sarcina, fiindca exact aceasta facilitate asigura mersul uniform la viteze mici.
Mersul frumos, "rotund", inca de la prima treapta necesita 3 elemente:
1. o locomotiva cu rodajul facut, cu angrenaje bine gresate, si culegerea curentului pusa la punct (roti si lamele curate, fara oxid);
2. reglajul corect al compensarii de sarcina (daca de la viteze medii la mari nu ai fluctuatii aiurea de viteza, mai ales la schimbari bruste ale treptelor, poti presupune ca reglajul este ok si pt. viteze mici)
3. reglajul progresiv crescator al CV2 ("tensiunea minima" aplicata motorului la treapta 1) pana ce obtii rezultatul scontat. In general, CV2 necesita valori mai mari pt. motoarele in 3 poli, ceea ce inseamna si viteze minime mai mari. (pt. un mers uniform)
 

mpursu

Well-Known Member
25 Aug 2007
3.323
4
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Multumesc, Dac! 8)
Nu mai stiu unde am vazut ceva indicatii cu privire la valorile CV55-56-57 sau cam asa ceva, unde se mentiona ca nu_stiu_care CV ar trebui crescut daca nu_mai_stiu_ce, respectiv alt CV trebuie scazut etc. Chiar asa, poate ca ar fi benefica dezvoltarea acestei tematici in subiectul dedicat decodorului
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
.
 

mpursu

Well-Known Member
25 Aug 2007
3.323
4
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
mpursu a spus:
In calitate de gasitor-de-noduri-in-papura (ca de cautat stie oricine, cu gasitul este mai greu :D), am gasit unul si la BeRea44 Roco. Cu mentiunea ca aceasta minora greseala de proiectare este aproape imposibil de observat, va intreb pe voi: ce am vazut in neregula? :D
De fapt, greseala nu este chiar atat de minora, dar este foarte greu de observat daca nu stii unde sa te uiti si ce ar trebui sa vezi :D
Amanunt ajutator: NU se refera la distributie in mod direct, dar este pe aproape 8)
 

cosmin78

Well-Known Member
28 Apr 2007
5.831
1
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
acela este al 3-lea cilindru,deci nu este nici o greseala,Br44 avand 3 cilindrii.cred ca mpursu se refera la unghiul intre butonii motori de pe lateralele locomotivei.
 

aulin

Well-Known Member
27 Ian 2016
289
0
Cuneo
ICQ
543
AOL
alco
LOCATION
Cuneo
cosmin78 a spus:
acela este al 3-lea cilindru,deci nu este nici o greseala,Br44 avand 3 cilindrii.cred ca mpursu se refera la unghiul intre butonii motori de pe lateralele locomotivei.
Am vrut sa arat ca nu prezenta cilindrului este de vina ci poate unghiul de inclinatie al axului din capat,nu cunosc in amanunt modelul real decit din poze,totusi MPU ne pune rabdarea la incercare,care-i buba?