Poze locomotive cu abur

  • Forumul este in proces de upgrade!

Horia_Radulescu

Well-Known Member
14 Feb 2008
5.333
0
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Locomotiva este Eisengrau, culoare in care s-au livrat de altfel cele mai multe BR 52, afara de unele produse de Wiener Neustadt.

Asa a sosit in tara si asa a si circulat pana la prima reparatie periodica, adica gri complet, inclusiv fremul, ambielajul si rotile.
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
18 Iun 2016
5.043
0
Iași
LOCATION
Iași
Sambata 01.12.2018 De la Bărăbanț la Alba Iulia.







[bbvideo]https://youtu.be/vuQmd4cXed8?t=4[/bbvideo]

Duminica 02.12.2018
1493
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
18 Iun 2016
5.043
0
Iași
LOCATION
Iași
A fost doar de imagine. Nu s-a primit aprobare pentru punere in presiune.
Exista o persoana cu nume de cimitir care a facut tot posibilul ca locomotiva sa nu primeasca avizele necesare.
 

Electricul

Well-Known Member
20 Dec 2008
726
0
Satu Mare
LOCATION
Satu Mare
Foarte frumoase pozele. Sincere felicitari! Mare pacat ca Pacificul nostru nu a fost pus sub presiune si ca aparea in spatele dieselului!
Voiam sa intreb daca reparatiile efectuate permit punerea sub presiune si doar nu a primit aprobare sau pur si simplu a fost doar refacuta estetic; cosmetizata?
Ar fi frumos sa o vedem tractand singura garnituri ca pe vremuri!
Felicitari inca odata
 

ICRA

Well-Known Member
24 Aug 2011
610
2
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
E vorba doar de presiune? Nu știu de ce aveam impresia că a devenit nefuncțională.

Sunt bucuros să îl văd pe Florin Nan cu 1493 (nefuncțională). O singură obiecție am, dânsul declară în reportajul de mai jos că locomotiva a fost restaurată. Că o mașinărie să fie restaurată trebuie să fie în starea funcțională astfel este doar completă, revopsită sau curățată. Am tot respectul pentru acest domn și sper și îi doresc ca în viitor să vedem locomotive din parcul pe care îl manageriază funcționale, cred că pasul este foarte mic și realizabil.
https://youtu.be/9OK0QFG3Poc
 

Horia_Radulescu

Well-Known Member
14 Feb 2008
5.333
0
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
red că pasul este foarte mic și realizabil
O revizie completa de cazan la o masina mica precum 1497 (care se ascunde in spatele placilor cu numarul 1493) nu se poate efectua decat de un atelier specializat si autorizat si in RO nu mai exista asa ceva. Presupunand ca se face la Ceske Velenice, nu la Meiningen, costa cam 350.000-500.000€

Reparatia completa cu ridicare vine cam la 750.000€. La o masina de talia luiu 231.065 trece de un milion si jumatate de Euro.

E un pas mic si realizabil. Cine da banii?
 

Horia_Radulescu

Well-Known Member
14 Feb 2008
5.333
0
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Tot off topic: de ce e asa de frumos pe Rin in jos?

E momentul sa lasam off topicurile si sa revenim la realitatea din Romania. Aceea cu oameni cu nume de cimintir care pun bete in roate altora, chiar si la una din putinele masini cu abur care nu are nevoie de reparatii majore.
 

scumpi27

Active Member
7 Dec 2008
91
0
Baia Mare
LOCATION
Baia Mare
Horia_Radulescu post_id=167144 time=1544123298 user_id=434 a spus:
red că pasul este foarte mic și realizabil
Reparatia completa cu ridicare vine cam la 750.000€. La o masina de talia luiu 231.065 trece de un milion si jumatate de Euro.

E un pas mic si realizabil. Cine da banii?
Când te gândești ca în România, într-un oraș de talie medie se dă milionu' pe an pentru paranghelii și am auzit de iluminat de sărbători de mărime 5 zerouri, îți vine să îți iei permis port-armă. Văzusem ceva reportaj cu o locomotivă cu aburi austriacă reparata la Remarul parcă. Nici acolo nu se mai face asa ceva? Nu că ar costa mai puțin. Sunt doar curios.
 

dimitrov

Well-Known Member
26 Aug 2007
581
0
Din ce știu, deja, la Crișcior, Georg poate face reparații de cazan cu aviz ISCIR, dar NUMAI pentru mocănițe....
În subsidiar, din folclor (a spus cineva și aici ceva legat de ”Remarul-Cluj”), ar fi că aici/la Cluj, ar fi meseriași autorizați pentru ”cazane mari”....
Aștept și eu ceva ”oficial/real la problema cazanelor pentru locomotivele mari.... !!! Ar fi mult mai ieftin, la noi... Dar !!!!!!!!