• Forumul este in proces de upgrade!

Material rulant din CEHIA

Doru

Well-Known Member
#1
Azi am sosit dintr-o excursie de o saptamana in Cehia. Imi doream inca de anul trecut sa o reiterez, dar de data asta am adaugat in agenda si o zi in muzeul feroviar ce se afla la o distanta de o ora jumatate de Praga.
Am facut multe poze, pana s-a umplut cardul de memorie si tot atunci s-a savarsit si bateria. Stranie coincidenta! ;-)
Mi-a placut in mod deosebit cum au reusit cehii sa-si pastreze acele bijuterii in stare de functionare. Am inteles ca in cea mai mare parte a exponatelor sunt functionale.

Pana voi posta mai multe poze facute de mine, va invit sa vedeti o panorama realizata in fata remizei, si sa faceti o vizita 3D in spatiul virtual al muzeului

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



http://www.cdmuzeum.cz/muzeum/3d-pruvodce/-7552/

Tot acolo, se afla garat un vagon restaurant in care se poate servi dejunul, dar mai cu seama ceva bere de-a lor, foarte buna!Nu am de gand sa le fac reclama la marcile lor. Eu am consumat cu mare apreciere KOZEL - neagra, e deosebita.
:lautar:

Pentru cei ce vor sa mearga acolo in vizita, sa stie ca trenul dus-intors din gara Praga - Masarykovo pana la Luzna u Rakovnika costa 165 CZK daca il luati in ambele sensuri, direct de la caserie .In aceasta gara a Pragai , am gasit o taraba cu materiale despre trenuri: pliante, documentatii, manuale vechi, vederi, calendare , cam tot ce trebuie sa te faca curios si sa nu te poti retine de la o mica cheltuiala cu vederi foarte reusite (zic eu).

http://pragomodel.cz/

Trenul se schimba in statia Kladno. Trenurile sunt foarte curate si merg ca dupa ceas elvetian.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Daca la intrarea in muzeu prezentati biletul de tren cu care ati venit, vi se va face o reducere de 15 Koroane, deci veti plati de persoana 60 kcs. Pentru familisti, se fac discount-uri si mai rentabile
 

Doru

Well-Known Member
#2
Revin cu cateva poze noi din cadrul acestui muzeu. Se vede acel vagon restaurant, un vagon din colectia GRI care il va innebuni pe OBIWAN. Din pacate locomotiva BR65 albastra era in remiza si nu am reusit sa fac poza de ansamblu. :( asa ca am cumparat o vedere cu ea.
Se vede si o locomotiva (BR53) din epoca I cunoscuta si sub denumirea Orlando di Lasso

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

obiwan

Well-Known Member
#3
Prima aburoasa ( 423) parca am vazut modelul la Albatros, piesa tare, nu gluma. Vagonul gri e intr-adevar frumos, dar cea mai tare piesa e ciokolomoko albastra. Pacat ca au tras-o cehii inauntru. Aia e masina de coperta la Crotendorf.

Referitor la aburica pe care o compari cu Orlando, esti pe-aproape :D . Orlando di Lasso nu are conductele de abur spre cilindru asa evidente, si e mai complicata deasupra cazanului:

http://www.osterthun.com/2b.models20-39/pics20-39/34.74~OdL.jpg
 

Doru

Well-Known Member
#4
Aici se vad si vagoane ce urmeaza a fi restaurate intr-un atelier din incinta muzeului.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

obiwan

Well-Known Member
#5
Cisterna pe trei osii e superba, scrie-le celor de la Bavaria sa o produca. Daca tot te-ai pozat langa BR 01, puteai sa duci metakitu' sa compari detalii.

Multumim de poze, daca mai ai, baga mare!
 

Doru

Well-Known Member
#6
Pun in continuare alte poze din muzeul feroviar. Am uitat sa pun la inceput, garnitura de tren cu care se merge intr-acolo. Deci prima poza din noua serie este naveta cu pricina. In aceasta serie de poze, am pus mai multe fotografii cu detalii ale exponatelor.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Horia_Radulescu

Well-Known Member
#11
buna,

multumesc pentru reportaj.

seriile CSD 433 si 464 nu au nici o legatura cu cele germane enumerate mai sus, sunt ambele creeatii cehesti inspirate dupa traditia austro-ungara.

de asemenea afirmatia
Se vede si o locomotiva (BR53) din epoca I cunoscuta si sub denumirea Orlando di Lasso
este complet gresita. Locomotivele Bay. BVII si BVIII cum era cea denumita "Orlando di Lasso" folosita la trenul regal al regelui Ludwig al II-lea nu au mai ajuns la DRG si daca ar fi facut-o ar fi fost probabil incadrate ca BR33 sau 34 si nu in categora masinilor de marfa ca BR53.7
Locomotiva de la muzeu este o fosta masina austriaca, care in afara de aspectul general asemanator nu are nici o treaba cu cea de care ai vorbit.

privind "ochelarii de plonjor" (asa se numeste international T478, ca nu numai noi avem "bobic", "purcelusi" si cine mai stie ce "sobolan") schema de culoare alb-verde tinde sa devina acum extrem de rara; sunt curios daca cea prezentata la muzeu e folosita in mod regulat.
 
Sus Jos