Modernizarea liniei de tramvai la Cluj

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
M㒠gândeam eu ce SWING 80 a vă’zut Florin !!! am calculat şi am crezut c㒠82 e al 3 adus, dar nu are cum !
Dar al 3 Swing când apare ? Nu trebuia s㒠vin㒠azi în 16 iunie ?
 
Deja....

http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/al-doilea-tramvai-polonez-implicat-intr-un-accident-229628/
 
Pai nu se putea altfel Interesantule ! :D Cineva trebuia sa il boteze iar daca e taximetrist cu atat mai bine :D Ca la noi !
 
A cromometrat cineva timpii de parcurs de la cap la cap dup㒠reabilitare?

Eu, stând în parc pe banca, şi cronometrând mi-a dat 73 de minute la un tur complet, dar nu ştiu cât a staţionat la capete. Aceasta între orele 14.00-15.20 în ziua de vineri 15.06.2012.
 
Salutare!

Exact in acelasi loc sambata erau cioburi pe jos, iar spre seara am vazut 2 buc berbeci care coborau cu masinile pe linia de tramvai fara taine si fara sa se sinchiseasca de ceilalti participanti la trafic. In acelasi timp un altul care venea de sus pe traseul normal a nimerit intr-un utilaj de-al santierului. In fine orasul asta are toate sansele s-ajunga capitala prostiei ca motive sunt zilnic.

Nu prea poti evalua in cit timp se face o tura pentru ca in general se asteapta 100 cu 101, dar de la gara pina la statia Grig. Alexandrescu unde cobor eu nu face peste 15 min. Colegii care fac drumul pina in capat mi-au confirmat cele 20 min. de care se discuta la inceptul reabilitarii.

Azi, in timp ce veneam spre casa cu 04, KT4D vechi cu chopper, am studiat putin firul de pe sensul opus. Am observat pete de ulei ce se repeta periodic exact ca si cum unul dintre tramvaie ar avea ungerea buzei bandajului. Poate asta reduce acel fluierat de pe curbe. Oricum pata de contact dintre bandaj si ciuperca sinei e aproape peste tot pe centru, cam pe 30% din suprafata de rulare. 04 amintit n-a scos niciun fluierat in curbe, in afara de tiutul chopperului si zgomotul de motor electric. Cu toate ca e un tramvai vechi merge mai mult decit ok.

Numa' bine!

p.s. alt link cu stirea:

http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/tramvai-nou-lovit-deja-in-manastur-de-un-taximetrist--92752.html

si inca unul cu poza: http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/tramvai-nou-lovit-deja-in-manastur-de-un-taximetrist--92752.html

se vede bine "cedeaza" din fata troleului :confused:
 
Dar daca vad doua tramvaie d-astea noi pe strada se cheama ca am vazut doi SWINGERI? sau cum e cu tramvaiele astea, SWING?
nu cumva e ca si cu

FART (Ferrovie Autolinee Regionali Ticinesi).

:roll:
 
vesti noi: http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10/sase-tramvaie-noi-pana-la-toamna-229718/
Azi la intoarcerea spre casa a trecut in sensul spre gara "81", in zona podului Napoca.
Am observat acelasi scrijelit de linie de contact remarcat de florinn si in plus sunetul voios al motoarelor la accelerare. Din cite stiu la frinare exista posibilitatea recuperarii de energie in retea. Ma intreb daca se foloseste cumva, pentru ca la 420 kW nu vad cum se poate ca Swingul sa fie mai economic decit KT4D cu numai 160 kW parca.
Am mai gasit azi pe un forum specializat o stire cum ca gararea in capatul din Manastur se face pe o linie fara fir de contact prin impingere manuala cu 7 "Ratuci" :D asta legat de finalizarea lucrarilor. Pe tronsonul Gara-Muncii inca nimic desi traseul seamana cu strazile Berlinului in '45.

Numa' bine!
 
Cool!

La mai puţin de una lun㒠de la inaugurarea cu fâst a liniei, lâng㒠podul Napoca au început să’pă’turi la calea de rulare auto, dar să’pă’turile, dupa cum mi-au spus muncitorii, vor trece şi pe sub proasppt reabilitat㒠linie de tramvai.

Io-l votez pe DOREL! - mă’car el este nevinovat, este doar Dorel.

(bla bla bla.... Dorel este un personaj imaginar, generic, inventat de o firm㒠de alcool, fă’r㒠nici o legă’tur㒠cu vre-un forumist, sau vizitator actual, viitor, etc... bla bla bla)
 
http://citynews.ro/eveniment/clujul-ramane-cu-cele-patru-tramvaie-mov-cumparate-anul-trecut-1235371

Nu 'jaba s-o intors piticu la Cluj :-x
 
.....s㒠achiziţioneze autobuze electrice.......pă’iiii, poate scoate şi linia de tramvai (în situaţia asta) ca de banii pe "fier" s㒠ia autobuze, fie ele şi... electrice....se vede c㒠asta-i molipsitoare....a început la Braşov...a continuat la Constanţa şi amu' îi Cuju' la rând ??? Pă’zea ară’deni, c㒠nu se ştieeee....
Off Top...cum l-aţi pus pe micuţ înapoi în scaun ??? A fost singurul ???
 
Apă’i, Eusebiu bacsi, ă’sta "polgarmeszter" (o fi bine scris?) poate crede c㒠urcarea în rimb e mai joas㒠decât în tramvai, ca s㒠nu mai cad㒠aşe cum o fo' că’zut la o televizie, hă’t în freză’......ş-apă’i nici io nu m㒠mai vă’d venind că’t㒠voi cu convoi de 40 de metă’ri, cu polonzu' cu telecomanda-n mână’, în maşina din spate, ca s㒠vireze traileru' pe tă’te curbele de la Borş la Cluj.....Ăstai bai !!!
 
Cu toate acestea, primarul Emil Boc a anunţat, la prezentarea bugetului pe 2013, c㒠intenţioneaz㒠s㒠achiziţioneze pentru Cluj-Napoca autobuze electrice din fonduri europene.
......dup㒠ce, cu ceva timp în urmă’, avea alt enunţ......
”în funcţie de resurse, vom cumpă’ra şi anul viitor tramvaie. în funcţie de resurse, vom vedea câte vom putea cumpă’ra”, a declarat primarul Emil Boc.
.....Orice asemă’nare cu ceva din realitate e....pur㒠întâmplare...mai e cineva care spune una astă’zi şi mâine o-ntoarce ca "la Ploieşti"....
Aceast㒠intenţie (cu autobuzele electrice) poate fi un semnal de ce va urma....Am că’utat s㒠m㒠documentez (puţin-e drept, pân㒠acum) - ce şi cum e cu autobuzele electrice....la o prim㒠impresie eşti îndreptat spre o afacere cu dedicaţie, din care s㒠ias㒠bani pentru "nevoi interne" din mentenanţa acestor autobuze, deoarece la acest capitol sunt costisitoare (baterii mari şi grele/reîncă’rcare la un timp relativ scurt/randament destul de modest la kw-km-greutate transportată’...şi Clujul nu-i chiar pe relief plat! O fi sunat cineva pe telefonul roşu şi a cerut o posibilitate de finanţare local㒠(c㒠de, acum ciocul mic) pentru partid şi dac㒠nu curge mă’car s㒠pice din.....mentenanţa acestor autobuze.....c㒠la tramvai mai sunt şi alţii "implicaţi".....şi de ce nu "dă’-l încolo de tramvai" ; ce dac㒠am bă’gat bani în el, s-au mai bă’gat bani şi-n altele ce nu le folosim....
 
avantajul e ca nu mai esti legat de liniile electrice, ca la troleibuz, deci poate sa mearga pe oriunde, cel putin cat il tin bateriile
oricum, momentan cel putin 'pe persoana fizica' tehnologia electrica e un mare fas; am facut un calcul simplu si cu diferenta de bani dintre o masina electrica si una conventionala de calibrul ei raman bani de combustibil pentru cel putin 200.000 km (si asta considerand ca masina electrica merge cu 'aer', daca pun si curentul consumat la incarcarea bateriilor mai bine ma las pagubas
pacat de tramvaie, ca aratau chiar 'european' daca pot zice asa, nu de alta dar ma uit la minunatele tramvaie bucurestene care nu s-au schimbat prea mult la design de la 1900 toamna pana acuma