Deci!
E vorba de nivelul străzii, nu dacă e bine sau prost făcută.
E vorba de un strop de bătaie de joc faţă de locuitori ridicarea nivelul a multor străzi, mai ales în cartierele rezidenţiale. Când plouă, surprlusul de apă de pe trotuare şi în unele locuri (Traian Vuia) se scurge în curţile oamenilor.
Asta legat de reparaţii de străzi în general.
Legat de traseul tranvaiului, pot zice că pe el se mergea bine cu bicicleta până nu l-au deschis circulaţiel publice.
Dar un şofer ca şi mine vede din punctul de vedere al tramvaistului că tot tramvaiul pierde la viteza medie de deplasare. Edilii nu au reproiectat circulaţia auto pe traseul tramvaiului, astfel sunt trei locuri unde la orele de vârf tramvaiul va sta cuminte pană prinde al cincilea verde ca să treacă şi el. Deci cele 20 de minute promise au zburat....
La podul de la HTL Napoca este semafor, unde spre centru se circulă pe o singură banda tramvai şi şoferi
La Opera de Stat Maghiară, la fel.
Pe Bariţiu situaţia e alta, acolo au marcat benzi de circulaţie inclusiv pe traseul tramvaiului până aproape de semanforul care dirijează intrarea în piaţa Mihai Viteazul.
Pe Podul de pe Horea, la fel ca şi pe Bariţiu.
Aşa că cele 20 de minute vor fi cel puţin 30, iar cele 40 n-au fost niciodată 40 ci vreo 50-60 de minute.
Dar noroc că sunt alegeri şi au teminat 90% din lucrări. Sperăm să aibă măcar înainte de legislativele din toamnă acelaşi spor la lucru.