Schema liniilor pt a obtine distanta corecta pentru peroane

train

Active Member
Trenulist
5 Sep 2007
96
0
Bucuresti
YAHOO
m_dragos0@yahoo.com
LOCATION
Bucuresti
am un set de sine A+E si nu imi intra intre sine un peron ce fac?
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
Pai trebuie sa incepi de la coada la cap.
Montezi peronul si cele doua linii care-l incadreaza. Inchizi cercul interior conform schemei E.
Prelungesti linia dreapta a cercului exterior cu linii curbe, e nevoie de flexi, si te inchizi pe macaz sau prelungesti linia exterioara a macazului cu un segment de linie dreapta, identic la ambele nacaze si te inchizi cu linie curba.
Din pacate nu stiu sa iti spun cat ar trebui sa fie de lung segmentul de dreapta si care este raza segmentului curb asa ca mai bine flexi.

Daca te ajuta:

 

train

Active Member
Trenulist
5 Sep 2007
96
0
Bucuresti
YAHOO
m_dragos0@yahoo.com
LOCATION
Bucuresti
multumesc LDH o sa vad ce pot face multumesc mult
 

melc

Active Member
Trenulist
15 Dec 2010
57
0
cluj
LOCATION
cluj
Unde pot gasi o documentatie cat mai completa despre cotele dintre liniile duble pentru HO? Am observat ca utilizarea macazelor drepte concatenate (indiferent de tip, ale mele sunt Atlas I, Piko U aranjate ca sa potriveasca cu I si home-made fabricate manual cu kituri Atlas vintage pe traverse din sticlotextolit cuprat taiate in CNC) creeaza o distanta prea mare intre cele doua fire de circulatie, arata nerealist. Practic trebuie taiat din partea scurta a macazului ca sa le potrivesti...

OK, intre timp am gasit standardele NMRA:
http://www.nmra.org/standards/sandrp/consist.html

Standardul S8 se ocupa de problema respectiva:
http://www.nmra.org/standards/sandrp/s-8.html

se pare ca e undeva intre 50-60mm,

Doamne-ajuta...