• Forumul este in proces de upgrade!

Simens Eurostar

didinul

Active Member
#1
Monopolul Alstom la Eurotunel se încheie odat㒠cu achiziţionarea a 10 trenuri de vitez㒠Siemens pentru cursele între Anglia - Franţa/Belgia.

Modelul pe care-l vor livra nemţii în imaginea de mai jos:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f8/Eurostar_e320_at_Kensington_Gardens_105.jpg
 

macleod

Well-Known Member
#2
Ura, sa vedem ICE-uri si pe la englezi (ca pe la francezi mai treceau din cand in cand daca imi aduc bine aminte). Da stiu, nu sunt ICE-uri propriu-size, ca alea sunt fix la nemti, dar sunt facute tot de siemens, arata la fel (mai putin schema de culori), cel mai probabil difera prin electronica si foarte posibil si la motoarizare.
Eram curios cum le vor face, daca vor pune 2 garnituri a 8 vagoane ca la unele ice-uri, dar se pare ca va fi o singura garnitura a 16 vagoane (cele 2 locomotive incluse) - ma rog, asa zice wikipedia, ramane de vazut care va fi realitatea.
Din ce-am vazut stirea are mai bine de jumatate de an (oct 2010), dar sincer nici eu nu auzisem pana acuma de asa ceva ...
 
#3
Mai incearca ei si altceva, poate astea nu o sa se blocheze la primul viscol ca si cele vechi. Cei care le-au proiectat nu s-au gandit ca "iarna nu-i ca vara". ICE circula pana la Bruxelles si pana la Paris (din cate stiu), nu vad de ce nu ar circula si pana la Londra. Auzisem la un moment dat ceva despre asta. Nu cumva cei de la Eurostar au monopol in utilizarea Eurotunelului? Sau mai bine zis, ICE, operat de DB, va circula pana la Londra cand se va sfarsi monopolul Eurostar pentru utilizarea tunelului.
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
#4
macleod a spus:
Ura, sa vedem ICE-uri si pe la englezi (ca pe la francezi mai treceau din cand in cand daca imi aduc bine aminte). ...
Intre Frankfurt Hbf si Paris Est este legatura directa cu ICE! Chiar 2 trenuri pe zi.
 

felippe

Well-Known Member
#5
victor a spus:
...ICE circula pana la Bruxelles si pana la Paris (din cate stiu), nu vad de ce nu ar circula si pana la Londra. Auzisem la un moment dat ceva despre asta. Nu cumva cei de la Eurostar au monopol in utilizarea Eurotunelului? Sau mai bine zis, ICE, operat de DB, va circula pana la Londra cand se va sfarsi monopolul Eurostar pentru utilizarea tunelului.
ICE-ul (sau alte trenuri) nu pot folosi Eurotunel din motive de siguranta. In cazul in care un tren, din diferite motive, ramane blocat in tunel, pasagerii sunt evacuati prin iesirile de sigurata si apoi tunelul de serviciu.

Usile de acces ale ICE-ului nu sunt pozitionate la fel ca cele ale Eurostar-ului si, prin urmare, acestea nu se suprapun exact cu iesirile de siguranta.

Si ca sa fie exprimarea corecta, putem spune ca Eurostar are exclusivitate in transportul exclusiv de pasageri prin Eurotunel, si nu ca detine monopolul.

Transport de pasageri prin tunel face chiar si compania "Eurotunel" prin trenurile in care vehiculele auto se imbarca direct in vagoanele trenurilor si traverseaza canalul.
 
Sus Jos