linia 200 Ilia - Arad

  • In data de 20.02.2019 forumul poate sa functioneze cu intreruperi, update la versiune software!

dantm

Well-Known Member
5 Mar 2008
1.889
8
#21
In curind linia asta va avea nevoie de un bou reportaj. pe capatul dinspre dinspre Arad schimbarile sint radicale , linia reconstruita pe alt amplasament pe traseul vechi si chiar pe un traseu nou.

Pina atunci citeva poze de la Teius la Simeria.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


dupa Teius pozez ,,noul racord vechi" :rolleyes::rolleyes: adica mai spre Teius de racordul actual se face inca unu. Doar ca asta pare sa aiba curba mai strinsa. In fapt nu pare ci asa este daca ne luam dupa geometrie.Depinde insa si de noua linie de acolo. Oricit m-am straduit nu am reusit sa circul pe zi sa pozez linia 300.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


in Coslariu vad un turn de apa. Nimic special... totusi culoarea lui roz raportata forma...:eek: pare un simbol falic
oare am mai vazut undeva un turn de apa roz?
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


mai e o ,,padurice" din vechile semnale.Desi le asteapta o soarta trista, unele inca privesc semete in zare.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



urmeaza apoi noul racord Coslariu, acesta va trece prin spatele garii Coslariu perpetuind dilema: care e spatele garii?

linia dinspre Coslariu este pe acelasi aliniament dupa cum se vede in poza , dar face o eschivare pe linga aceasta linie

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


pentru ca apoi sa intre in linia de pe racord

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


la fel de trist ca si semnalele dezafectate este un pod la iesirea din triajul Coslariu, asta de si pina la el linia este reparata.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

dantm

Well-Known Member
5 Mar 2008
1.889
8
#22
Dupa atitea poze urmeaza in sfirsit opririle. Citeva nu au placa cu numele, altele le au pe cele vechi in forma provizorie in solutie definitiva...:p

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


statia Sintimbru are un singur peron. Si alte gari in parcurs au un peron. Sa nu uitam ca la Botosani linia 1 are peroane pe ambele parti si totusi s-a facut un pasaj subteran.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



Dupa Sintimbru inainte de intrarea in Barabant este o grupa de marfa, acolo RC a incropit un peron pe linia de Zlatna.Grupa asta de marfa are liniile refacute pina la jumatate.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



statia Barabant are o gramada de peroane. Gara era plina de marfare.(in dreptul cladirii erau despartite)

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



In statia Alba Iulia , trenurile se primesc pe directe pe ultimele linii dinspre cladire, din cauza copertinelor e greu de pozat. Gara are si o grupa de marfa in capatul spre Barabant. Acolo s-a mutat si vagonul de bagaje care era veteranul statiei.ori poate e vagon de posta?Nu e ciudat ca nu l-au taiat?

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Vintu de Jos se repara cladirea statiei de aceea nu are numele.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


sa aruncam o privire pe vechiul traseu

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



statia Blandiana nu am pozat-o. Cladirea e foarte aproape de macazuri si ... trenul opreste la un peron de tip vechi , peron modernizat este doar pe o parte.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Halta Tartaria are un peron terminat si unul care mai trebuie asfaltat. Pe sosea este un monument dedicat placutelor de la Tartaria.Pacat ca nu se aprofundeaza chestiunea tablitelor.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


si Balomiru de Cimp are tabla veche

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


in fine Sibot. pasarele din statii nu pot fi folosite, sint inchise cu plasa.In tren am auzit ceferisti care ziceau ca scarile sint cam inguste si la coborire sint periculoase. cam asa,, ba hai ca la urcare iti intra vîrfu piciorului, da la coborire calcîiu nu intra". he he , inainte era viata prin gari mai auzei una alta. Spunea catalin, ca I.L. Caragiale a avut birtul garei in Buzau tocmai ca sa aiba subiecte.

Si aici e o cladire galbena si un turn mare (antena) pentru ETCS

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 
Aprecieri: crystyv

dantm

Well-Known Member
5 Mar 2008
1.889
8
#23
Trenul are viteza buna pe linia refacuta, pe sectoare mari tine 100. e fain cu usa deschisa ca in vremurile bune.Doar frigul ma mai deranja.Am vrut sa merg cu trenul asta vazind pe celalalt forum ca are in compunere un vagon nemodernizat dar am prin unul refacut. A iesit bine ca i-am spus sefului de tren ca vreau sa fac poze.

In statia Aurel Vlaicu trece fara oprire, are un singur peron

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


sa aruncam o privire pe traseul vechi.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



si in fine Simeria.
Prin oras se stie ca gara veche va trece in conservare. Oare ce soarta va avea?

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


abandoanare?

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Am pozat si gara noua care se construieste dar nu am luat-o din telefon. Sint stilpi si grinzi, o sa o pun si pe aia.
 
Aprecieri: crystyv