Excursie la depoul/muzeul de locomotive Dej

21 Ian 2010
46
0
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
#1
Cu ocazia implinirii a 5 ani de la prima intalnire a membrilor clubului, am organizat o excursie la Muzeul de locomotive de la Dej, pentru a sarbatorii aniversarea intr-un mediu propice pentru pasiunea noastra.

Ne-am cumparat bilete petru a nu frauda CFR-ul si pentru a da un bun exemplu civic celor care circula "cu nasul".
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Am fost dusi la Dej de catre A1834 tras de EA 40-0666-4 apartinand depoului Suceava.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Dupa imbarcare s-a deschis "sampania":
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Pe drum:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Dupa un mers constant cu 45-50 km/h, ajungem in sfarsit la Dej :
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


th_astept colegii de expeditie sa completeze, voi reveni si eu mai tarziu cu detalii
 

interesantul

Well-Known Member
24 Ian 2016
1.584
0
47
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
#2
De fapt a fost doar un bilet si Photoshop :D
Revenind la subiect eu voi posta pozele facute de mine:
In gara Cluj
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Ne urcam in vagon:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Coboram la Dej Calatori
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Trenul care ne-a dus
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Era prin gara
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Ne-a urat "Bun Venit" o pulbere de om
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

UN LDH reconditionat
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Plugul de zapada care sta de ani buni.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Cladirea vechiului triaj, desfintat in anii '40 cand s-a mutat in noua locatie. Mutarea a inceput in timpul administratiei maghiara, si s-a definitivat in timpul administratiei romanesti.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Podul peste Somes
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

In mars spre Dej Triaj/Depou
Am gasit explicatia pentru viteza redusa de circulatie
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

In linia curenta, traversa smulsa de la loc
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Trece un GFR
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Frana automata de la Dej Triaj. Se afla imediat dupa cocoasa
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Cocoasa de la Dej Triaj
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

De departe se vede Sulzer-ul din 1935, primul adus in Romania.
Daca nu venea razboiul, la noi trebuia sa fie multe.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

O raritate, o locomotiva Diesel-Mecanica ce paorta semnatura celebrei fabrici MALAXA. Se spune ca mai sunt 2 nici una functionala deoarece au arborele cotit rupt, si amandooua sunt la Dej
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

De departe se vad....
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

O alta raritate: O locomotiva cu acumulatori Siemens fabricata in 1907. A lucrat in Bucuresti la ceva silozuri.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Negru/alb/soare
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Vine trenul
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Al doilea plug de zapada din Dej. Tenderul facut in 1937 de acelasi Malaxa, este sudat, nu nituit ca celelalte. Este un tender tip "Pacific"
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Si vedeta depoului:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

060 - DA - 001, are inca piese originale pe ea
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Boilerul de apa DA
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

O parte din tabloul electric
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Ceasuri indicatoare in mare parte originale
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Postul de comanda II (inca acest exemplar de DA mai are numeroate post I si post II
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Depoul DEJ. Primele 12 guri au fost construite de MAV, iar cele de la 12-15 de CFR. Se vede din diferenta de arhitectura.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Interiorul de la ce-a dea doua Malaxa LDM
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Revenim la Sulzer-ul dublu
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Ne reintoarcem spre Dej Calatori. Infrastructura PRAF
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Vine Baia Mare - Bucuresti
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Poze de pe pod
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Revedem plug pe inserat
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Echipa de HOCHEI :)
 

obiwan

Well-Known Member
24 Apr 2008
2.684
0
cluj
LOCATION
cluj
#4
Diesela GRI e beton! si turnanta. Imi pare rau ca a trebuit sa chiulesc, dar bagam azi licori pentru eveniment :|
 

tudor_corbul

Well-Known Member
9 Mai 2007
498
0
Iasi
LOCATION
Iasi
#5
Legat de LDM-ul Malaxa.Nu cred ca mai exista doar cele 2 din Dej.Stiu ca mai era unul la Timisoara care cred ca inca mai e functional folosit la manevre prin depou-corectati-ma daca gresesc.
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#8
Salut,

Nicu multumim frumos pentru caldura cu care am fost primiti, ne-am simtit tare bine si sper sa revenim curand. de asemenea va asteptam si pe voi la Cluj !
_____________________________________________________________________
@Catalin sunt convins ca Eusebiu stie cum se scrie corect Sulzer.
Eusebiu a folosit in prezentarea de mai sus un ton mai jovial si cred ca majoritatea au inteles asta.

Diferenta arhitecturala se observa usor daca te uiti la acoperis.
 

Gyuri

Active Member
14 Sep 2010
129
0
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
#9
Ar trebui sa reluam vizita si in perioada de vara. Filmuletul cu traversa miscatoare o sa-l pun maine pe photobucket.
 

Amiralul

Active Member
17 Mai 2009
150
0
Resita
LOCATION
Resita
#12
scristi a spus:
Data viitoare cand mai ajunge-ti pe acolo faceti poze si la tenderul de la plugul de zapada, cel de "Pacific" sudat, are o constructie interesanta
Presupun ca e unul din cele 2 construite la Resita
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Sursa fotografiei:
http://www.banaterra.eu/magyar/H/hbit/Webhely/mozdonyok/mozdonyok.htm
Inteleg ca nu au corespuns in exploatare si au ajuns la plugurile de zapada.Mai este unul si la Sibiu ...
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.100
41
Iași
LOCATION
Iași
#15
@Amiralul

Te rog sa specifici sursa pozei. Conform regulamentului postarea de imagini si lucrari altele decit cele personale trebuie sa fie insotita de specificarea sursei si a autorului.
 
21 Ian 2010
46
0
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
#17
Asa cum am spus in mesajul initial, am revenit cu poze :)

Spre Dej triaj:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Se studiaza cu maxima atentie infrastructura si se descopera motivul multiplelor limitari de viteza existente pe Caile Ferate Romane.

Viitorii pasnici ai triajului ne intampina:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


In scurt timp ajungem aproape de exponatele muzeului:

Locomotiva diesel electrica DE 2-241-002:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Locomotiva diesel mecanica:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


231.050
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


230.299
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Plugul cu tender de 231.092
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


060-DA-001
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


151.002
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


150.1123
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


150.105
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Locomotiva cu abur pentru cale ingusta: 764153
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Alte poze:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Dupa o expeditie frumoasa la muzeul de locomotive cu abur din cadrul triajului Dej, ne pregatim de plecarea acasa:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

p.s. bine-nteles tot cu bilet(photoshop)
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Astept colegii "restanti" sa mai adauge poze. Toate cele bune.
 

interesantul

Well-Known Member
24 Ian 2016
1.584
0
47
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
#18
Ce trebuie remarcat pe aceste bilete, e duarta calatoriei
Este data ca timp 77 minute pentru 59 km de unde rezulta o viteza medie orara de 45,9 km /h
in Romania anilor 2011 intr-un secol al vitezei, pe un trsau de lunca, fara dealuri, tunele, curbe etc...
E.