Vagoane tip Lgns, Lgs

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.100
42
Iași
LOCATION
Iași
#1
Lgns, Lgs - Vagon platforma pe doua osii pentru transport containere

Seria vagonului
- Literala : Lgns / Lgs
- Numerica : 4432 / 4423-4425
- An fabricatie : 1985-1986 / 1985-1986
- Apt RIV : da / da
- Numar de vagoane in parc : 100 / 36

Lgns (1)

- Lungimea sasiului : 12620 mm
- Lungimea utila : 12620 mm
- Lungimea vagonului peste tampoane : 13860 mm
- Diametrul cercului de rulare : 920 mm
- Ampatament : 9000 mm
- Inaltimea de asezare a containerelor : 1170 mm
- Tara vagonului : 12 t
- Sarcina utila : 33 t
- Tipul franei automate : KE-GP
- Viteza maxima de circulatie
- Vagon gol : 120 km/h
- Vagon incarvat : 100 km/h

Lgns (2) Lgns (3)

- Lungimea vagonului peste tampoane : 13860 mm / 13860 mm
- Lungimea sasiului : / 12620
- Latimea sasiului : 2850 mm / 2850 mm
- Latimea maxima a vagonului : 3024 mm / 3024 mm
- Ampatament : 9000 mm / 9000 mm
- Diametrul cercului de rulare : 920 mm / 920 mm
- Sarcina maxima pe osie : 22.5 t / 22.5 t
- Tipul franei : KE-GP
- Tara vagonului : 12 t / 12 t
- Raza minima de inscriere in curba
- linie curenta : 150 m / 150 m
- linie de garare 75 m / 75 m
- Viteza maxima de circulatie :
- vagon gol : 120 km/h / 120 km/h
- vagon incarcat : 100 km/h / 100 km/h

Lgs (1) / (2)

- Lungimea sasiului peste traversele frontale : 12620 / 12620
- Lungimea vagonului peste tampoane : 13860 / 13860
- Tipul osiei montate : roti monobloc din otel R7T
- Ampatament : 9000 mm / 9000 mm
- Latimea maxima a sasiului : 2850 mm
- Latimea maxima a vagonului : 3024 mm
- Capacitatea de incarcare : / 28 t
- Sarcina utila : 28 t
- Tara : 12 t / 12 t
- Sarcina maxima pe osie : 20 t / 20 t
- Tip frana : KE-GP / KE-GP
- Raza minima de inscriere in curba
- linie curenta : 150 m / 150 m
- linie de garare 75 m / 75 m
- Viteza maxima de circulatie :
- vagon gol : 120 km/h / 120 km/h
- vagon incarcat : 100 km/h / 100 km/h
 

Dr2005

Well-Known Member
4 Mai 2008
1.369
0
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
#2

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#5
Eu cred ca e o cisterna cu cupla ruseasca, nu se sprijina pe doua vagoane, ele au doar rol de "adaptare" de la cupla europeana+tampoane la ruseasca si fara si invers.
 

Big_boy

Well-Known Member
9 Ian 2009
443
0
52
Timisoara
LOCATION
Timisoara
#6
Eu cred ca e o cisterna cu cupla ruseasca,
Ai dreptate Florine insa Cisterna este normala adica cu cuple automate rusesti ("zvoanca" in jargon CFR-istic) iar vagoanele descoperite din fata si spate sunt vagoane de adaptare care la un capat au cupla europeana "cu carlig" iar la celalat capat (dinspre cisterna) au cupla automata ruseasca .
 

Radu161

Well-Known Member
25 Mai 2007
1.733
4
Bucuresti/Arad
r161trains.wordpress.com
WEBSITE
http://r161trains.wordpress.com/
YAHOO
radu161
LOCATION
Bucuresti/Arad
#8
O filmare cu o garnitura de containere, ce are in componenta pe langa Ks-uri si multe Lgs/Lgns:
https://www.youtube.com/watch?v=wpOLpvHfzXs&list=LLjTkpOQmCRMWesBqn6M8eUw&index=1