Vagoane tip Rs, Rgs

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.100
42
Iași
LOCATION
Iași
#1
Rs, Rgs - Vagon platforma pe 4 osii

Vagoanele tip Rs nu sunt dotate cu dispozitive pentru containere si pot fi folosite la transportul de busteni, materiale lungi, etc.

Rgs (1)

Vagon platforma pe 4 osii destinat transporturilor in trafic intern si international a urmatoarelor marfuri : containere, utilaje, laminate, (profile, tevi, sine de cale ferata), lingouri, prefabricate din beton, cherestea, busteni, table.
De asemenea, vagonul poate fi utilizat pentru transporturi speciale.

Vagonul este metalic, de constructie sudata si corespunde prescriptiilor RIV; materiale ce intra in componenta vagoanelor si acoperirile de protectie permit utilizarea in orice anotimp si in toate zonele climatice.

Rgs (2)

Amenajat pentru transport Ro-La.

Seria vagonului
- Literala : Rgs
- Numerica : 3917-3918 / 3916;3919-3920;3540;3557 / 3555-3558; 3560
- Uzina constructoare : Uv Arad, Meva T.Severin, Uz. Mecanica Buzau, Remar Pascani, Gh. Dimitrov Sofia
- An fabricatie : 1968-1979 / 1979-1982 / 1982-1983; 1985-1990
- Numar vagoane in parc : 2504


- Literala : Rs
- Numerica : 3900
- An fabricatie : 1969-1988
- Uzina constructoare : UV Arad
- Numar vagoane in parc : 49


Rs

- Lungimea peste tampoane : 19900 mm
- Lungimea peste traversele frontale : 18660 mm
- Lungimea utila peste tepusele laterale : 2760 mm
- Lungimea utila : 18500 mm
- Suprafata utila de incarcare : 51 m2
- Ampatament : 14860 mm
- Tip boghiu : H (Y25)
- Diametrul cercului de rulare : 920 mm
- Tara : 25.5 t
- Viteza maxima de circulatie : 100 km/h
- Tip frana : KE-GPA


Rgs (1)

- Lungimea peste tampoane : 19900 mm
- Lungimea peste traversele frontale : 18660 mm
- Lungimea utila a planseului : 18500 mm
- Latimea utila : 2740 mm
- Suprafata utila de incarcare : 51 m2
- Ampatament : 14860 mm
- Tip boghiu : Y 25 Cs II
- Diametrul cercului de rulare : 920 mm
- Tara : 25 t
- Sarcina utila : 55 t
- Sarcina utila admisa pe osie : 20 t
- Viteza maxima de circulatie : 100 km/h
- Tip frana : KE-GP

Rgs (2)

- Lungimea peste tampoane : 19900 mm
- Lungimea peste traversele frontale : 18660 mm
- Lungimea utila a planseului : 18660 mm
- Latimea utila : 2740 mm
- Suprafata utila de incarcare : 51 m2
- Ampatament : 14860 mm
- Tip boghiu : Y 25 Cs
- Diametrul cercului de rulare : 920 mm
- Tara : 23.7 t
- Sarcina maxima admisa : 56.3 t
- Sarcina utila admisa pe osie : 20 t
- Raza minima de inscriere in curba
- linie curenta : 150 m
- linie de garare : 35 m
- linie de garare, cu barele de frana nedezlegate : 75 m
- Viteza maxima de circulatie : 100 km/h
- Tip frana : KE-GP

Iasi Socola - Ianuarie 2011
Rgs-uri cu cuple pentru vagoanele rusesti

82 INTERN 53 CFR 3853 154-4
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


82 INTERN 53 CFR 3853 055-3
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Brasov - 27 Decembrie 2010
Vagon fabricat in Bulgaria
31 53 3920 494-5
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

interesantul

Well-Known Member
24 Ian 2016
1.584
0
47
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
#2
Un parc mare de asemena vagoane ara MAV-ul si PKP.
In vremurile bune, de mult apuse intre 2001-2008 zilnic descarcam garnituri cu marfa import compuse din 7-8 vagoane RGS inmatirculate MAV si PKP. Dar toate aveau obloane laterale mici, de 30 cm. Tot atunci am observat, ca toate ce veneau erau fabricate la Arad. Cam la o luna se repetau numerele de inmatriculare.
Marfa ce o transportam, era paletizata, si consta din caramida, tigla si BCA