Vacanta garile Maneciu-Brasov-Sinaia

COObra

Well-Known Member
Trenulist
23 Iul 2016
696
0
Ilfov, Ciorogarla
YAHOO
coobra_78
LOCATION
Ilfov, Ciorogarla
Mai dragilor, am fost intr-o vacanta de 4 zile si prin preumblarile mele muntoase am facut si cateva escapade prin gari.
Va voi pune poze (si ce explicatii voi putea) din garile Maneciu (inainte de Cheia), Brasov si Sinaia.
Incep cu gara din Maneciu care este gara finala (candva trenul urca pana la Cheia), desi mai exista liniile de iesire spre Cheia. Am putut sta de vorba si cu acarul care se pare ca nu a prins trenul care mergea spre Cheia, trenul care il veti vedea in poze fiind singurul care mai tranziteaza gara. Se pare dupa triajul existent ca a fost o gara destul de circulata mai ales de catre marfare care se incarcau de la fabrica de cherestea. Fabrica mai exista (veti vedea linia care intra in fabrica) dar liniile nu mai sunt folosite.
Si acum poznele.
Garnitura gasita in gara formata din 2 garnituri de 4 vagoane etajate


detalii de inscriptionare





cladirea garii







locomotiva




o alaturare care mi-a placut f mult....pompa de apa pentru locomotivele cu aburi, iar langa ea locomotiva diesel



am gasit si o turnanta (mai sunt poze cu ea)




aici se vede cum a fost dezafectata remiza si a fost zidita intrarea in remiza.....acum in acea remiza este o fabrica de textile






pe linia asta se intra pe placa turnanta



apa si gunoaiele stranse in placa (vroiam sa fotografiez mecanismele)



casuta acarului








iarasi diseloasa cu pompa de apa



gaura de vizitare, in spate se vede si o pasarela pe care am vrut sa urc sa fac fotografii panoramice dar am fost informat ca lemnul este pudred si este inchisa



rampa de incarcare



si aici este intrarea in fabrica de cherestea



o sa revin si cu pozele din Brasov si Sinaia pe masura ce imi permite timpul sa le micsorez si sa postez
 

COObra

Well-Known Member
Trenulist
23 Iul 2016
696
0
Ilfov, Ciorogarla
YAHOO
coobra_78
LOCATION
Ilfov, Ciorogarla
o fi mai nea si cantar, dar avand in vedere ca, capacele de metal se deschideau si putea nenea mecanicul sa intre acolo sa vada vagonul si locomotiva ....poate sa fie si ce zic eu :D

acu iata pozne de prin gara Brasov:
cladirea gari vazuta de afara



un anunt de constructie, bla bla bla de prin anii 200 :confused:



electrica decuplata de la vagoanele de calatori (care vagoane vor fi luate mai tarziu de catre o LDH





o parte a triajului si totodata iesirea spre bucuresti



intre timp LDH-ul isi face de lucru cu o alta garnitura de calatori




in interiorul garii gasim un exemplar de 150 care cred ca ar fi fost in stare sa ruleze pe sine fara probleme la cum arata















intre timp LDH-ul isi face de lucru iar prin gara




ma intorc la 150......frumoasa e, din pacate pe partea dreapta erau plantati 2 copaci si nu se vedea mare lucru







am io ceva cu pompele de apa



iar 150-ul de la departare



un automotor l-am gasit tras la peron si urmeaza sa plece






un mic detaliu de sine, traverse si terasament sa va inspirati pentru diorame ca tot va certati pe undeva de cum se imbatraneste terasamentul



un afis cu aranjarea vagoanelor in trenuri, permanente si sezoniere



bag zoomul catre triaj unde stau linistite la taclale cateva locomotive electrice si diesel





hopaaaa.....v-am zis ca pleaca automotorul?







"opere de arta" si un 060DA





un capat de linie cum ii place lui Doru cu felinar ;-)




iarasi o pompa de apa de data asta cu catenara langa ea.....trecutul si prezentul



si la final .....dinspre capitala apare un alt automotor...








urmeaza si gara din Sinaia in care nu am zabovit prea mult.
 

COObra

Well-Known Member
Trenulist
23 Iul 2016
696
0
Ilfov, Ciorogarla
YAHOO
coobra_78
LOCATION
Ilfov, Ciorogarla
si iata si Sinaia. dupa cum ziceam am stat cam putin pe aici

asta este intrarea dinspre Brasov



detalii de sina, traverse, cladiri, etc







o scara pe roti, din lemn, care cred ca a fost folosita mai demult....



apare si o sageata.....mai precis 2 sageti albastre cuplate care merg spre Bucuresti ...se opreste sa ii ia pe tinerii cam zgomotosi de pe peron





si ultimul set de poze apartin unui marfar in trecere. Cand am facut poza locomotivei mecanicul ne-a salutat si il salut si eu pe aceasta cale pentru ca pe peron eram preocupat cu aparatul :oops:






in spatele convoiului era si o locomotiva impingatoare




asta a fost tot.
stiu ca mai erau multe de pozat dat timpul si insotitoarea nu au permis incursiuni mai indelungate.
doritorii pot copia/folosi/multiplica/posta aceste poze unde si cum doresc ei. originalele oricum sunt la mine :twisted:
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.819
3
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
mai Coobra,ma faci sa oftez de dor.....da´ parca prea sunt multe buruieni prin garile noastre,mai multe decat stiam,trenul cu ierbicide nu exista,vad....
 

FamiliaRusu

Member
Trenulist
3 Feb 2010
39
0
Ploiesti
LOCATION
Ploiesti
Salutari tutror. (Mesaj Pt Cobra) O rectificare - mentiune - sigura, deoarece din 1986 ne-am petrecut 24 de ani in Cheia. Deci : De la Maneciu au fost 2 linii inguste. una mergea la Cheia si ajungea pe timpuri chiar pina in Valea Berii ! ( azi fabrica de apa plata Keia ) A 2a linie pleca pe Telejenel prin Buzoianu - Valea Stinii. De acolo una din cele 3 garnituri zilnice pleca trecind muntele pina in Vama Buzaului. La Maneciu a fost mare depou CFF. Azi se mai gasesc " ramasite " din tersament. Linia adio, e facuta de mult $ ei ... In 1975 a fost desfintat totul. Si uite asa s-au pierdut o mare frumusete , o mare de turisti si o groaza de bani care acum merg la Viseu. Asa a fost sa fie...
 

catalin

Well-Known Member
Trenulist
24 Apr 2007
2.816
20
Bucuresti
YAHOO
Catalinpavel@yahoo.com
LOCATION
Bucuresti
Interesant este ca prin padure, pe linia spre Cheia, inca mai exista picioarele de pod (unele chiar langa DN) sina in pamant si statii ale CFF...
A fost fabulos sa gasesc in padure picioarele unui fost viaduct ....
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
0
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Gara Valea Berii în 2007... adic㒠ce a mai ră’mas din ea. Ce nu a distrus (a se citit furat) omul din fosta linie a rezolvat natura. Sincer, pân㒠la vederea acestei clă’diri nu am ştiut c㒠linia din Cheia urca pân㒠pe Valea Berii.


Åžtie cineva care era exact traseul? Bă’nuiesc c㒠trecea chiar prin localitate (dealtfel, sunt numeroase garduri fă’cute din linie de CFI la blocurile - cele 2, c㒠atâtea blocuri sunt în Cheia - şi casele din zonă’) iar dup㒠Hotel Ză’ganu urca puţin şi mergea pe actualul amplasament al DN 1A. Ca fapt divers, clă’direa postului de Miliţie din Cheia parc㒠pare a aduce puţin a clă’dire CFI.
O alt㒠variant㒠ar fi fost ca, de la intrarea în Cheia linia s㒠mearg㒠pe drumul forestier ce începe de acolo (pe partea stâng㒠cum vii dinspre Ploieşti).