Compunere garnituri CFR Calatori

MariusM

Active Member
8 Mar 2008
140
0
Pitești
YAHOO
marius_guitarboy
LOCATION
Pitești
Câteva compuneri clasice de rapide şi exprese 1962:

R 11: Bucureşti Nord - Timişoara
2Ba-Aa-VR-Aa-2Ba(Bucureşti - Timişoara) - Ba(Bucureşti - Craiova)

R 12: Timişoara - Bucureşti Nord
2Ba-Aa-VR-Aa-2Ba(Timişoara - Bucureşti) - Ba(Craiova - Bucureşti)

R 21: Bucureşti Nord - Curtici
CFR TFa(Bucureşti - Budapesta) - SBB ABa(Bucureşti - Basel) - CFR VD-Ba-Aa-Ba-Ba(*)(Bucureşti - Viena)

R 21: Curtici - Bucureşti Nord
CFR Ba(*)-Ba-Aa-Ba-VD(Viena - Bucureşti) - SBB ABa(Basel - Bucureşti) - CFR TFa(Budapest - Bucureşti)

R 31: Bucureşti Nord - Cluj
2B-2A-2B(Bucureşti - Cluj) - VR(Bucureşti - Teiuş, pentru P 4002)

R 32: Cluj - Bucureşti Nord
2B-2A-2B-VD(de la 401)

R 51: Bucureşti Nord - Suceava
1ABam-Mot S1000(Bucureşti - Suceava) - 1ABam-Mot S1000(Bucureşti - Bicaz) - 1ABam-Mot S1000(Bucureşti - Comăneşti)

R 52: Suceava - Bucureşti Nord
1ABam-Mot S1000(Suceava - Bucureşti) - 1ABam-Mot S1000(Bicaz - Bucureşti) - 1ABam-Mot S1000(Comăneşti - Bucureşti)

R 61: Bucureşti Nord - Iaşi
2B-A-VR-2B
R 62: Iaşi - Bucureşti Nord
2B-A-VR-2B

R 81: Bucureşti Nord - Mangalia
3B-2A-3B

R 82: Mangalia - Bucureşti Nord
3B-2A-3B
 

dantm

Well-Known Member
5 Mar 2008
1.889
8
Studiez un turneu cu 1834 ca sa pozez din mees sectia Oradea-Suceava, oare ar fi posibil cu vagoanele astea?imi este foarte greu sa combin mai multe personale.

pe o parte stiu ca pot deschide geamul la culoar, dar pe partea opusa pot fi calatori.
Nu mai tin minte, usile pot fi deschise in mers?
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.100
41
Iași
LOCATION
Iași
In vagonul in care am stat se deschideau ferestrele. Am avut locul 41 si am stat mai tot timpul la ferestra. Nimeni din salon nu a comentat de fereastra deschisa.
 

valica77

New Member
31 Aug 2018
13
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Din 94.Am demontat.reparat si montat cam toate boghiurile vag.de călători de la noi .cele mai grele de dem.rep.si montat sunt cele pe gorlit 40-31.44-31.20-50
 

valica77

New Member
31 Aug 2018
13
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Cele pe minden deuz sunt cele mai usoare de demontat.reparat si montat mai putin cele de 71-31 .varianta pe saboti de fontă care este greu .cu atelajul de frana mult mai greu si acele triunghiulară grele fata de un 20-55 .
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Da, pentru ca boghiurile MD de pe vagoanele rulate din Germania au fost de tipuri diferite si la aceeasi serie de vagoane (de exemplu WLABmee 71-31 care au diferite versiuni de MD-33 cu frana pe saboti si MD-36x cu frana pe disc si doar saboti pentru curatarea rotii sau doar pe disc).

Spune-mi te rog, daca muncesti in domeniu, la WLAmee 75-71 001 la 005 (tip T2s) cu boghiu MD-26 si la WLABmee 71-31 numerele de parc 013 la 017 (tip MU) instalatia de franare originala tip Oerlikon a fost inlocuita cu KE?
 

valica77

New Member
31 Aug 2018
13
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
75-71 nu il stiu .nu cred ca a fost la noi la ateliere .sau eu cel putin de 24 de ani nu am reparat asa boghiuri .iar cele de 71-31 sunt la fel .eu ma ocup de atelajele de frana .fara cilindrii si fara probe
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Primele 75-71 au fost inmatriculate ca 71-31 019 si 046. La inceput vagoanele AB33, MU si T2s au fost toate inmatriculate alandala ca 71-31, desi erau de tipuri diferite si cu aparate de rulare diferite.

Toate cele cinci 75-71 sunt cu SD Buc-Grivita si sunt trase la gard in ateliere.