Compunere garnituri CFR Calatori

  • Forumul este in proces de upgrade!

MariusM

Active Member
8 Mar 2008
137
0
Pitești
YAHOO
marius_guitarboy
LOCATION
Pitești
Câteva compuneri clasice de rapide şi exprese 1962:

R 11: Bucureşti Nord - Timişoara
2Ba-Aa-VR-Aa-2Ba(Bucureşti - Timişoara) - Ba(Bucureşti - Craiova)

R 12: Timişoara - Bucureşti Nord
2Ba-Aa-VR-Aa-2Ba(Timişoara - Bucureşti) - Ba(Craiova - Bucureşti)

R 21: Bucureşti Nord - Curtici
CFR TFa(Bucureşti - Budapesta) - SBB ABa(Bucureşti - Basel) - CFR VD-Ba-Aa-Ba-Ba(*)(Bucureşti - Viena)

R 21: Curtici - Bucureşti Nord
CFR Ba(*)-Ba-Aa-Ba-VD(Viena - Bucureşti) - SBB ABa(Basel - Bucureşti) - CFR TFa(Budapest - Bucureşti)

R 31: Bucureşti Nord - Cluj
2B-2A-2B(Bucureşti - Cluj) - VR(Bucureşti - Teiuş, pentru P 4002)

R 32: Cluj - Bucureşti Nord
2B-2A-2B-VD(de la 401)

R 51: Bucureşti Nord - Suceava
1ABam-Mot S1000(Bucureşti - Suceava) - 1ABam-Mot S1000(Bucureşti - Bicaz) - 1ABam-Mot S1000(Bucureşti - Comăneşti)

R 52: Suceava - Bucureşti Nord
1ABam-Mot S1000(Suceava - Bucureşti) - 1ABam-Mot S1000(Bicaz - Bucureşti) - 1ABam-Mot S1000(Comăneşti - Bucureşti)

R 61: Bucureşti Nord - Iaşi
2B-A-VR-2B
R 62: Iaşi - Bucureşti Nord
2B-A-VR-2B

R 81: Bucureşti Nord - Mangalia
3B-2A-3B

R 82: Mangalia - Bucureşti Nord
3B-2A-3B
 

dantm

Well-Known Member
5 Mar 2008
1.871
0
Studiez un turneu cu 1834 ca sa pozez din mees sectia Oradea-Suceava, oare ar fi posibil cu vagoanele astea?imi este foarte greu sa combin mai multe personale.

pe o parte stiu ca pot deschide geamul la culoar, dar pe partea opusa pot fi calatori.
Nu mai tin minte, usile pot fi deschise in mers?
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
18 Iun 2016
5.043
0
Iași
LOCATION
Iași
In vagonul in care am stat se deschideau ferestrele. Am avut locul 41 si am stat mai tot timpul la ferestra. Nimeni din salon nu a comentat de fereastra deschisa.
 

valica77

New Member
31 Aug 2018
13
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Din 94.Am demontat.reparat si montat cam toate boghiurile vag.de călători de la noi .cele mai grele de dem.rep.si montat sunt cele pe gorlit 40-31.44-31.20-50
 

valica77

New Member
31 Aug 2018
13
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Cele pe minden deuz sunt cele mai usoare de demontat.reparat si montat mai putin cele de 71-31 .varianta pe saboti de fontă care este greu .cu atelajul de frana mult mai greu si acele triunghiulară grele fata de un 20-55 .
 

Horia_Radulescu

Well-Known Member
14 Feb 2008
5.333
0
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Da, pentru ca boghiurile MD de pe vagoanele rulate din Germania au fost de tipuri diferite si la aceeasi serie de vagoane (de exemplu WLABmee 71-31 care au diferite versiuni de MD-33 cu frana pe saboti si MD-36x cu frana pe disc si doar saboti pentru curatarea rotii sau doar pe disc).

Spune-mi te rog, daca muncesti in domeniu, la WLAmee 75-71 001 la 005 (tip T2s) cu boghiu MD-26 si la WLABmee 71-31 numerele de parc 013 la 017 (tip MU) instalatia de franare originala tip Oerlikon a fost inlocuita cu KE?
 

valica77

New Member
31 Aug 2018
13
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
75-71 nu il stiu .nu cred ca a fost la noi la ateliere .sau eu cel putin de 24 de ani nu am reparat asa boghiuri .iar cele de 71-31 sunt la fel .eu ma ocup de atelajele de frana .fara cilindrii si fara probe
 

Horia_Radulescu

Well-Known Member
14 Feb 2008
5.333
0
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Primele 75-71 au fost inmatriculate ca 71-31 019 si 046. La inceput vagoanele AB33, MU si T2s au fost toate inmatriculate alandala ca 71-31, desi erau de tipuri diferite si cu aparate de rulare diferite.

Toate cele cinci 75-71 sunt cu SD Buc-Grivita si sunt trase la gard in ateliere.