Colectia lui ALX

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cine face pipitele la HO? Eu aveam niste americani de ambele sexe de la WS care faceau moonshining la garniturile de pasageri. Nu le-am pus pe diorama pt ca sotia a jurat ca daca apar acolo, ii da verde lui Thomas, inspectorul de 10 kg sa isi faca de cap pe ea. Asa ca am renuntat.
 
Noch 15959. la 1/87 am voie cu oricate pipitze vreu....
 
  • Like
Reacții: gamitzu
Deci pana la urma sunt Brekina sau IXO?

PCX 870372 Dacia Duster II

DSCN1215.jpg
 
  • Like
Reacții: AdyAero
Au sosit si la mine in colectie locomotivele DC3000 Alco- Electroputere, fiecare cu certificatele aferente . Abia asteapta sa traga ceva frumos de pe la sfarsitul anilor '80 - inceputul anilor '90.
O seara placuta tuturor in continuare.
WhatsApp Image 2023-08-30 at 11.25.25 PM.jpeg
 
Exista poze cu ele functionale si prin 1994, deci ar fii ce sa traga.
 
La inceputul anilor `90 cam toate erau defecte si remizate.
Au fost utilizate la remorcarea trenurilor de calatori si marfa.
8 locomotive au intrat in parcul depoului Iasi. Inca din primul an au aparut defectiuni mari ca la locomotivele DD care au condus la neutilizarea lor in cadrul termenului de garantie cate 1-6 luni a fiecarei locomotive. Intre anii 1986-1990 nici-o locomotiva DC din din parcul depoului Iasi nu a facut serviciu consemnandu-se in evidentele parcului stationarea in termen de garantie. In anul 1981 (la 2 ani de la fabricatie) doar locomotivele DC 003 si 013 au facut serviciu tot anul iar in anul 1985 doar locomotiva DC 006 a facut serviciu 6 luni. In anii 1990 locomotivele au fost expediate la Electroputere Craiova.

Locomotiva 67-0005-8. Intrata in parcul depoului Iasi la 24.12.1979. Pana in anul 1986 a facut 242968 km.
24.12.1979. C 005 repartizata de noua la Depoul Iasi. Pleaca in prima cursa cu marfarul 63111.
pe 26.12.1979 pleca la ora 01.40 cu trenul marfa 60111.
Primul tren de calatori tractat de C.005 a fost Rapidul 68 Iasi-Marasesti-Bucuresti in data de 27.12.1979. S-a intors de la Marasesti cu R 67.
C. 005 la tractiunea trenului Rapid 65 "Moldova" in anul 1989. trenul era format din vagoane seria 20-50 si 19-50 si un WR.
C. 003 in 20 octombrie 1979. A plecat cu trenul Acc. 622 Iasi - Bucuresti catre Marasesti, s-a intors cu P 6003 Marasesti - Iasi si pleca la ora 14.45 cu tr cursa 6487 la Trusesti.
Trenul cursa 6487 Iasi-Trusesti era format din WIT 99-52 138 si cupluri etajate.
 
Salutare tuturor,
Doresc sa va arat o aparitie inedita a doua machete mai rare apartinand: ROLLING STOCK COMPANY SA
Infiinţata in anul 2007, este o societate comerciala privata cu capital integral roman, avand ca actionari doua dintre cele mai importante firme de pe piata operatorilor feroviari: Grup Feroviar Roman S.A., membra a grupului Grampet S.A. Romania si Societatea Nationala de Transport Feroviar de Marfa „CFR Marfă” S.A.
ROLLING STOCK COMPANY SA are ca obiect principal de activitate închirierea de locomotive şi vagoane în exteriorul României, în special în Europa centrala si de sud-est.
Materialul rulant este similar cu cel aflat in exploatare in toate tarile europene, vagoanele si locomotivele fiind modernizate, respectand conditiile impuse de legislatia feroviara europeana. Pentru a oferi garantia asupra materialului rulant pus la dispozitia clientilor sai, ROLLING STOCK COMPANY SA a devenit membra a CUU (Contract Uniform de Utilizare) si UIC (Uniunea Internationala a Cailor Ferate) in cursul anului 2008. (descriere de pe siteul firmei)
Mai jos cele 2 machete rolling stock din colectia mea:

WhatsApp Image 2023-10-08 at 8.13.01 PM.jpeg