Vagon seria 84-90

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.100
41
Iași
LOCATION
Iași
#1
Vagon seria 84-90

Proiectat si executat conform fisei UIC 567-2, UIC 565 pentru trafic intern si international.

AVA 200 restaurant.
WRmee 61 53 84-90 001-0

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum




Lungimea peste tampoane : 26400mm
Lungimea cutiei vagonului : 26100mm
Ampatament vagon : 19000mm
Inaltimea cutiei vagonului : 4050mm
Latimea cutiei vagonului : 2825mm
Numarul locurilor (restaurant) : 30
Numarul locurilor (bar) : 4
Numarul toaletelor : 1
Tipul boghiurilor : Y32R
Ampatamentul boghiului (Y32R) : 2560mm
Frana : KE-PR-Mg (D)
Masa proprie : 47t
Masa in serviciu : 50t
Viteza maxima admisa : 200km/h
Sisteme de curent admise : toate, dupa RIC
Admis in circulatie internationala : da, RIC
Ferestre fixe si rabatabile, cu sticla termopan
Sisteme electronice imparcare
Supraveghere video
Informare pasageri
Wlan
Diagnoza cu bus de tren
Pozitionare GPS
An fabricatie : 2009

Personal nu am vazut acest vagon pe niciun tren. De la expozitia feroviara din luna octombrie 2009 nu se mai stie nimic despre acest vagon.
 

sogard_2003

Well-Known Member
19 Ian 2016
3.607
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
#6
Salut Horia,

Sa inteleg ca din nou CFR Calatori nu a avut bani pentru achizitie ? Care este soarta prototipului ? Macar se pastreaza in conditii bune sau zace printre tufisuri ?
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.100
41
Iași
LOCATION
Iași
#7
CFR Calatori nu a achizitionat restaurantul, nu a platit reviziile la cateva vagoane AVA200 si nu a platit modernizarea unor vagoane de la Grivita si Pascani.

Restaurantul este tinut in interior.
 

dantm

Well-Known Member
5 Mar 2008
1.889
8
#8
In 30-12-2013 era scos pe linia aia de la gard,spre gara Arad restaurantul asta, 2 dormitoare d-alea moderne albastre ca si Zarandul, 4 d-alea gri si 2 albastre de Astra Zarand

Nu le stiu dupa serii
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#9
Buna,
Sa inteleg ca din nou CFR Calatori nu a avut bani pentru achizitie ?
CFR Calatori nu a comandat niciodata acest vagon iar sperantele Astra ca va fi totusi cumparat nu au fost implinite.

Prototipul se inscrie in lunga serie de vagoane construite sau modernizate in Romania fara o comanda specifica in speranta ca "il va cumpara CFR Calatori ca oricum ei cumpara tot daca primeste cine trebuie ce trebuie". Si aici nu a fost asa.
 

sogard_2003

Well-Known Member
19 Ian 2016
3.607
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
#10
Ok, ce inteleg eu din asta este faptul ca Astra construieste vagoane in speranta ca cineva le va cumpara . Corect ? Daca e asa mi se pare sincer costisitor chiar si pentru o companie de calibru mare.
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#11
Nu, asta fac mai degraba cei de la Pascani, ca de exemplu ramele "Acvila" executate in urma unei scrisori de intentie fara comanda precisa.

Astra a construit pana acum doua vagoane pe cont propriu: vagonul cuseta UIC Z albastru care a servit de baza comenzii pentru Iran si acest vagon restaurant. Este normal ca orice producator de material rulant sa produca mostre pe care sa le poata arata la potentialii clienti, pentru a dovedi ca dispun de o tehnologie sau de alta. Exista surse apropiate de Astra care afirma ca nu s-a intentionat niciodata vanzarea acestui vagon catre CFR Calatori.