• Forumul este in proces de upgrade!

Vagoane seria 70-91

RADUSHIMO

Active Member
#1
aceeasi poveste se intampla si cu 70-91 003 WLABmee care desi are sigla CFR nu este achitat asadar fiind doar doua care circula defapt.
 

Dr2005

Well-Known Member
#4
Contractul a fost pentru 5... la Zilele Feroviare 2009, când s-a prezentat vagonul 70-91 003, era deja finalizat complet 004 şi se lucra la 005. Contractul era pentru 5 asemenea vagoane. Atunci, cei de la Astra Arad se plângeau de faptul c㒠CFR Că’lă’tori cam are restanţe la plata ultimelor 21-76 livrate. Având în vedere că’, de atunci, s-au mai livrat ceva 21-76 şi 21-87 (Interegio), înclin s㒠cred c㒠CFR a mai plă’tit.
 

Gam3

Well-Known Member
Membru personal
#5
Vagoane seria 70-91

Vagoane de dormit clasa 1 si 2 ale CFR / Gevaro
Codificarea literara:WLAB/WLABmee
Produse de S.C. Astra Vagoane Calatori S.A. Arad
Apte RIC - trafic international

Vagonul 70-91 005 in Acc. Arad-Bucuresti Nord:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Caracteristici:

- Lungimea peste tampoane: 26400 mm
- Lungimea cutiei vagonului: 26100 mm
- Ampatament: 19000 mm.
- Latimea totala: 2825 mm
- Inaltimea de la sina: 4050 mm
- Greutate totala: 47 tone
- Viteza maxima de circulatie: 200 km/h
- Tip boghiu: Y32R
- Ampatament boghiu: 2560 mm
- Frana: KE-PR-Mg (D) Ep NBU
- Alimentarea cu energie electrica: convertortizor static 4 tensiuni UIC550 ,626
- Iluminat: fluorescent si cu LED-uri
- Ferestre: fixe si rabatabile, cu sticla termopan
- Locuri: 8 cl 1 / 18 cl 2 / 1 insotitor
- Compartimente: 4 cl 1 cu toaleta proprie si dus si 6 cl 2 cu spalator
- Sisteme electronice imbarcare
- Supraveghiere video
- Informare pasageri
- Wlan
- Numar vagoane: 5
- Ani fabricatie: 2008 - 2009
- Utilizare: trafic intern de lung parcurs sau international.
 

RADUSHIMO

Active Member
#6
ascultand la tovarasul Horia banuiesc ca vagoanele 70-91 care circula pe IC374 merg Bucuresti Nord - München iar cele ce merg cu A1821 circula Bucuresti Nord - Venezia Santa Lucia. Nu?
 

Horia_Radulescu

Well-Known Member
#7
Buna,

Cele de pe "Pannonia" ajungeau efectiv cu "Kalman" la Muenchen HBf... Cu cele de pe 1821 ar fi logic, insa inca nu le-am vazut pe "Venezia"...
 

RADUSHIMO

Active Member
#8
adica vrei sa spui ca au pus 70-91 pe tren ACCELERAT? e clar ca e o problema. la international mergem cu 71-31 si la accelerat 70-91. tare asta.
 

060-EA

Well-Known Member
#9
70-91 pentru München Hbf a circulat pana pe 11.01.2010 si va mai circula in perioada 17.06.2010 -> 17.09.2010.
Cuseta AcBcmee pentru Venetia a circulat pana pe 24.12.2009 si din 31.12.2009 pana pe 04.01.2010.
 
#12
tocmai m-a corectat cineva si mi-a spus ca spre Venezia SL circula un singur vagon si anume o cuseta 40-70 AcBcmee. Dar raman la parerea ca asta nu este vagon de acc.
 

nelutu

Well-Known Member
#13
Salut,

61 53 70-91 002-3 in compozitia trenului "Panonnia Express" in gara Brasov septembrie 2009.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


O intrebare pentru cunoscatori: e posibil ca aces tip de vagon sa aiba diferente intre ele? Daca nu ma insel am vazut parca si vagoane cu ferestre mari pe partea opusa coridorului, iar 005 postat de Gam3 are doar ferestre mici.

O zi buna
 

nelutu

Well-Known Member
#15
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car/night/AVA200/61_53_70-91_001-5-02.jpg

In aceasta prezentare sunt prezente si ferestre mari pe partea opusa coridorului.

Fortografia nu imi apartine. Sursa: http://www.railfaneurope.net
 

Horia_Radulescu

Well-Known Member
#18
Sunt mai multe diferente, in afara celor trei ferestre de 1400mm latime de la trei compartimente ale lui 001 ;)

Practic, doar 003-005 sunt identice; la 002, de exemplu, ca detaliu minor, amplasarea manerelor de manevra este diferita.

Nu e asa usor sa scrii o carte despre serii de vagoane toate cu mici diferente intre ele ;)
 
Sus Jos