Ce marca sa aleg: roco, piko, trix?

tiamat

Member
Trenulist
11 Feb 2010
41
0
timisoara
LOCATION
timisoara
Salut, daca imi permiteti ma alatur si eu discutiei:
Am avut si eu onoarea de a achizitiona o frumoasa aburoasa sc. N de la un dealer din capitala si spre surprinderea mea nu a fost noua desi pretul era de nou,l-am trimis inapoi cu mentiunea amintita mai inainte si am primit alta tot asa. "fara cuvinte " (seriozitatea unor firme on-line ).
In alta ordine de idei as cere si eu un sfat de la cei cu experienta mai vasta in domeniu
care aburoasa sc H0 epoca III mi-ati recomanda pentru o garnitura de vagoane de persoane epoca III bineinteles, aburoasa de colectie care sa fie si frumoasa si puternica si calitativa ? :?: :?:
As dori bineinteles sa fie si noua :lol:
Mentionez ca vagoanele sunt de firma Roco si imi plac mult . :D
 

felippe

Well-Known Member
Trenulist
21 Ian 2006
1.443
4
Faversham, UK
www.voica.uk
WEBSITE
http://www.voica.uk
LOCATION
Faversham, UK
Daca vrei sa respecti adevarul istorico-geografic, nu orice locomotiva cu abur din ep. III se va potrivi unei garnituri de vagoane de calatori din ep. III.

Indicat ar fi sa pui poze cu vagoanele sau, daca o cunosti, istoria lor (a vagoanelor reale, nu a modelelor).
 

tiamat

Member
Trenulist
11 Feb 2010
41
0
timisoara
LOCATION
timisoara
Mersi de indrumare dar mai destept nu m-am prea facut...macar de aflam de un producator sau ceva...a face compromisuri se poate dar pornind de la ce ?
Cit despre istoria reala a vagoanelor nu prea stiu si cu pozele din pacate si rusinos inca nu am invatat sa le postez si nici cont nu am decamdata pe "photo-bucket",dar nu m-as supara daca cineva mi-ar da niste sfaturi utile in acesta directie.
Am citit pe "forum" despre cei care posteaza poze gazduite pe "photo-bucket" dar nu am gasit cum se posteaza acolo pozele? :?:
Probabil nu e o filozofie dar eu inca nu m-am prins. :( Mersi anticipat de raspuns.
Mai o intrebare: eu lucrez pe analogic cele digitale functioneaza pe analogic fara vreo modificare?
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.819
3
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
pentru poze...

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1027&start=0
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
tiamat a spus:
Mersi de indrumare dar mai destept nu m-am prea facut...macar de aflam de un producator sau ceva...a face compromisuri se poate dar pornind de la ce ?
Pai cam ce raspuns voiai sa primesti la intrebarea ta "foarte exacta"?
tiamat a spus:
In alta ordine de idei as cere si eu un sfat de la cei cu experienta mai vasta in domeniu
care aburoasa sc H0 epoca III mi-ati recomanda pentru o garnitura de vagoane de persoane epoca III bineinteles, aburoasa de colectie care sa fie si frumoasa si puternica si calitativa ?
As dori bineinteles sa fie si noua
Mentionez ca vagoanele sunt de firma Roco si imi plac mult .
:cafea:
 

dan

Active Member
Trenulist
19 Sep 2016
152
0
Timisoara
www.info.uvt.ro
WEBSITE
http://www.info.uvt.ro/~mpopescu
YAHOO
mihai_dan_popescu
LOCATION
Timisoara
Scuze de necropost, dar am zis ca se preteaza la subiect.

Trix 22945 vs Liliput 131722
Dpdv vizual si economic inclin spre Liliput. Prefer 50s si achitionarea decodorului/modulului de sunet/ generatr de fum separat. Dar ma sperie motorul in tender (daca am inteles corect 'Antrieb im Tender'). Pana acum nu am mai avut aburoase cu tender, asa ca intreb motorul in tender afecteaza realismul locomotie?
 

mpursu

Well-Known Member
Trenulist
25 Aug 2007
3.327
6
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Motorul în tender nu afecteaz㒠deloc realismul locomotivei - cel puţin aşa vă’d (şi) eu situaţia. Roţile locomotivei se pot roti liber, iar tenderul motorizat împinge locomotiva la mers înainte, respectiv o tracteaz㒠la mers înapoi. Este drept c㒠roţile motoare ale locomotivei nu vor patina pe loc în caz de suprasarcină’, ca în realitate, dar s-ar putea s㒠patineze în timpul mersului dac㒠locomotiva este uşoar㒠(BR45 este grea, deci nu este cazul) sau dac㒠lagă’rele osiilor şi/sau bielele prezint㒠frecă’ri mari (ceea ce iar㒺i cred c㒠nu este cazul). Dac㒠tracţiunea este în tender, locomotiva nu conţine angrenaje care pot fi ascunse mai mult sau mai puţin eficient. Din acest punct de vedere (mai ales la propriu ;-)), destul de multe locomotive cu aburi produse de Trix cu motor în cazan au angrenaje perfect vizibile, ba chiar şi coroane dinţate plasate direct pe roţile motoare, în spatele spiţelor, ceea ce pentru mine unul este cam deranjant. Totuşi, se pare c㒠noua versiune de BR45 Trix nu are aceste coroane dinţate pe roţi şi prezint㒠o reproducere a cilindrului interior (locomotiva real㒠având 3rei cilindri), deci... grea alegere...
 

hgdan

Well-Known Member
Trenulist
14 Mar 2008
929
0
Cluj Napoca
www.hgd.ro
WEBSITE
http://www.hgd.ro
LOCATION
Cluj Napoca
@mpu
Doar locomotivele Trix care au la baza matrite vechi cu motorul in marchiza locomotivei (nu in cazan) au coroanele vizibile.
Locomotivele Trix care au motor cu volanta actioneaza o singura axa iar mai departe se transmite prin biele, ca si la locomotiva reala.

Acum si Liliput a montat motorul in cazan la modelele noi ( Br 56) iar tenderul este liber pentru decodor si difuzor, dar pretul acestor modele este similar cu Brawa!

Eu am vazut ambele modele de Br 45 si pot spune ca Trix este net superior din punct de vedere al rulajului, monstrul rula fara probleme chiar si pe R1!