• Forumul este in proces de upgrade!

Locomotiva DA-060 inmatriculata DB

andreiul

Well-Known Member
#1
Salut tuturor,

Prin amabilitatea colegului de suferinta PDI am intrat in posesia unei fotografii in format digital care m-a uimit; am dat fuga pe google si nu am gasit nimic.

Este vorba de un exemplar al locomotivei fabricate la Electroputere Craiova care este inmatriculata Deutsche Bahn cu numarul de inmatriculare 606DA-937.

Daca cineva poate da mai multe detalii, il rog sa posteze aici.

Multumesc.

In final, iata si fotografia:

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

macleod

Well-Known Member
#2
Cautand 060DA-937, am gasit si ...
am scos poza pentru ca se pare ca au anti-leech.

Am fost curios si am cautat in continuare, si am gasit un text destul de interesant:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Cu google translate in engleza, ca mi-a fost frica de ce ar iesi in romana:
"Romanian" in painting DB

October 6, after the repair is completed audit, the locomotive 060DA-937 left the ZNTK Poznan, after repair, this machine was received in Poland as the first color of the new owner, or DB. Previously it was owned by PCC Rail Rybnik - by Gregory Koclega.

Photo locomotive, made by Jacob Skotowskiego the Central Station in Poznan, October 6:

Similar diesel locomotives are operated in such state railways Bulgaria, Romania, China (sign ND2), Polish (sign on PKP ST43), but also by private carriers in Germany, Poland and Italy. Produced since 1959 at the premises of Electroputere Craiova, Romania (hence known in Poland under the name "Romanian").


Deci din cate am inteles eu, a fost facuta in rromanica, a ajuns pe la polonezi, care au vandut-o pana la urma nemtilor. Acuma se pune intrebarea: nemtii de ce oare ar fi cumparat-o ?
 

dantm

Well-Known Member
#5
Aha, adica de fapt, cum ar veni, romancele sint bune pentru astia din occident.
Au si spaniolii, au si italienii, au si nemtii, au si grecii.

Ma refer la locomotive.
Cum se face ca noi nu mai avem fabrica unde s-au produs? :p
 

Horia_Radulescu

Well-Known Member
#6
oameni buni, DA astea nu vor circula in Germania asa cum nu circula nici Class 66 sau Class 77 ale EWS, cumparata si ea de DB Schenker.

in toata lumea filialele DB isi vopsesc materialul uniform in Verkehrsrot RAL 3020, asa si fostul PTK Rybnik... abia astept sa vad fostele 1812 OBB in culoarea asta!
 
Sus Jos