Imbunatatire E69 Piko

mpursu

Well-Known Member
Trenulist
25 Aug 2007
3.362
45
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Greul totuşi n-a trecut, fiindc㒠mai am de lipit direct pe decodor firele luminilor (alb şi galben) şi plusul comun (albastru)

Cu aceleaşi precauţii de mai sus, am lipit firul alb şi cel galben, daaaa'... în chip de plus comun am folosit un mic artificiu...

... adic㒠am montat rapid dou㒠diode 1N4148 cu anozii la firele de alimentare şi cu catozii legaţi împreună’, "nodul" catozilor formând exact plusul comun de care avem atâta nevoie

DAAA, ştiu, teoria digitalului spune c㒠luminile şi accesoriile nu au totdeauna nevoie de plusul comun, dar luminile mele AU nevoie de el.
Astfel, am repoziţionat cele 3rei fire - alb, galben, albastru - astfel încât s㒠nu se intersecteze cu angrenajele sau alte piese în mişcare sau fixe, dup㒠care le-am lipit pe micuţa interfaţ㒠MPU necesar㒠farurilor mele bicolore bipolare

 

mpursu

Well-Known Member
Trenulist
25 Aug 2007
3.362
45
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Probele de funcţionare cu locomotiva semi-asamblată’...

... fiind trecute cu succes, am asamblat complet locomotiva şi am probat din nou:

Deci... simpatica locomotiv㒠E69 Piko este din nou întreag㒠şi pe deplin funcţională’
...


... aşa c㒠îşi va relua locul binemeritat pe Că’ile Ferate "La Ursu"
 

Gam3

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
18 Iun 2016
5.188
138
Iași
LOCATION
Iași
Aici alta imbunatatire, de alt fel, la aceasi locomotiva.
http://www.drg-ler.de/HTML/Projekte/E69-05/index.htm
 

AdyAero

Active Member
Trenulist
9 Sep 2008
157
8
38
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Buna ziua!
Am cititi acest topic cu mare placere si il "poluez" putin intrucat am gasit si cumparat pe olx varianta rosie a locomotivei si vreu sa o aduc estetic mai aproape de realitate, pe langa aceleasi modificari aduse la lumini si digitalizare. Este foarte similara, difera la cateva aspecte: greutatile din zamac turnat, plastice negre prin interior.
Este insa foarte zgomotoasa! Ati studiat cumva posibilitatea de remotorizare, cum a facut cel din link-ul de mai sus? Ma gandesc ca va fi dificil cu partea de transmisie si realizarea angrenajului daca pastez mecanismul, altfel trebuie sa gasesc o locomotiva de sacrificiu. Nici nu vreau sa investesc foarte mult in ea, ca altfel in luam una Fleischmann
De la ce locomotiva ati luat rotile rosii cu spite?
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Oct 2010
568
209
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Mie imi par a fi roti de locomotive Piko E 11 , au acelasi diametru si aceleasi roti dintate cu cele ale electricei 69
Poze boghiu locomotiva E 11


 
Ultima editare:

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Oct 2010
568
209
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Parerea mea este ca nu prea se merita investit mult in model , daca carcasa ar fi fost cu detalii multe si fine se merita refacuta si partea mecanica dar modelul in sine nu sta bine nici la capitolul estetic, nici mecanic si nici la rulaj , am avut si eu una care se batzaia pe sine ca o ratza, asa ca a plecat repede .
Probabil ca imi voi cumpara candva cand imi trece setea de aburoase una de la Fleischmann sau Trix.


Cred ca sunt mici in diametru rotile de la tenderul de BR 55
 
Ultima editare:

AdyAero

Active Member
Trenulist
9 Sep 2008
157
8
38
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Da, varianta de la Fleischmann este deosebita dar cu un pret pe masura (daca se mai gaseste):
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.831
5
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Masina , in realitate, avea rotile de 1000 mm diametru. Daca nu ma insel, rotile tenderului Piko , au 11 mm, teoretic ar merge.

https://de.wikipedia.org/wiki/LAG_1_bis_5

Am o E 69 verde Piko, insa in ciuda dansului si defectelor, o pastrez, fiind una din primele locomotive cumparate , in anii´80, copil fiind.