locomotiva de la ucrainieni...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Este o locomotiva de cale larga. Sectia Valea Viseului-Sighetu Marmatiei-Campulung la Tisa este cale ferata incalecata ecartament normal/ecartament larg. Linia cu ecartament larg intra in tara din Ucraina pe la Valea Viseului si iese pe la Campulung la Tisa. In statii mari precum Sighet sau Valea Viseului liniile se separa in fascicule separate.
 
As fi interesat sa pozez un tren de marfa ucrainean in tranzit prin Romania.
Stie cineva un mers sau ceva aproximativ?
 
Am uitat sa precizez ca aceasta linie este dublu semnalizata, fiecare ecartament avand alocat propiul "set" de semnale.
 
Florin Tuica a spus:
Am uitat sa precizez ca aceasta linie este dublu semnalizata, fiecare ecartament avand alocat propiul "set" de semnale.

Alaturat o poza facuta de mine intr-o expeditie in zona, liber pentru linia normala.
http://www.railwayfan.ro/images/SECT/62/120/3793.jpg
 
Pai linia asta cred ca este cea catre Hust, daca nu ma insel. Oricum, este o remanenta a vechilor retele austriece, care odata cu 1918 au ramas cu un traseu cam ciudatel intre Romania si Slovacia, mai apoi Ucraina. Interesant, oricum!
 
Da est este construita pe vremea Imperiului, insa cred ca pentru CFR a fost si poate mai este o sursa de venit.
 
In mod sigur este o sursa de venit, dar e interesanta linia ca atare. De asta am spus ca e o remanenta, iar treaba asta ma face sa ma gandesc putin la trecutul nu foarte indepartat, cand liniile astea legau direct pe cale normala, Romania de Cehoslovacia... In urma celui de-al doi-lea R.M. am ramas cu o linie incalecata, una din raritatile de acest gen. E o treaba deosebita in domeniu. Asta conteaza acum.
 
Nu sint sigur, dar cred ca pentru tranzitul rapid spre Slovacia, intre Halmeu si Chop de fapt pina la Cierna nad Tisou in Slovacia, linia este incalecata.

Diferenta interesanta este ca linia de la Sighet nu are instalatii de schimbare a boghiurilor, deci eventualele schimburi economice implica incarcarea vagoanelor UZ direct pe linia larga.
 
ma gindeam oare de ce nu are cfr legatura cu sSovacia prin Halmeu dat dovada ca trenul nostalgia express a avut un mare succes linia este incalecata si se poate merge prin Ucraina dar nu prea circula pe la halmeu trenuri de calatori decit de marfa
 
333

<t>da era R 387 constanta cracovia dar era sezonier dar lumea nu il prea stia desi se pare ca sunt probleme in Ucraina dearece se pare ca se circula cu 20 30 de km pe ora <br/>
<br/>
se pare ca nu e o prioritate</t>
 
Re: 333

<r><QUOTE author="FAGARAS"><s>
FAGARAS a spus:
</s>da era R 387 constanta cracovia dar era sezonier dar lumea nu il prea stia desi se pare ca sunt probleme in Ucraina dearece se pare ca se circula cu 20 30 de km pe ora <br/>
<br/>
se pare ca nu e o prioritate<e>
</e></QUOTE>

As fi nesimtit daca te-as ruga ca pe viitor sa folosesti si semnele de punctuatie?...</r>