locomotiva de la ucrainieni...

Florin Tuica

Well-Known Member
Trenulist
14 Apr 2016
328
0
Bucuresti
YAHOO
florrinel
LOCATION
Bucuresti
Este o locomotiva de cale larga. Sectia Valea Viseului-Sighetu Marmatiei-Campulung la Tisa este cale ferata incalecata ecartament normal/ecartament larg. Linia cu ecartament larg intra in tara din Ucraina pe la Valea Viseului si iese pe la Campulung la Tisa. In statii mari precum Sighet sau Valea Viseului liniile se separa in fascicule separate.
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.900
10
As fi interesat sa pozez un tren de marfa ucrainean in tranzit prin Romania.
Stie cineva un mers sau ceva aproximativ?
 

Florin Tuica

Well-Known Member
Trenulist
14 Apr 2016
328
0
Bucuresti
YAHOO
florrinel
LOCATION
Bucuresti
Am uitat sa precizez ca aceasta linie este dublu semnalizata, fiecare ecartament avand alocat propiul "set" de semnale.
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.900
10
Florin Tuica a spus:
Am uitat sa precizez ca aceasta linie este dublu semnalizata, fiecare ecartament avand alocat propiul "set" de semnale.
Alaturat o poza facuta de mine intr-o expeditie in zona, liber pentru linia normala.
http://www.railwayfan.ro/images/SECT/62/120/3793.jpg
 

EA060

Active Member
Trenulist
15 Sep 2009
83
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Pai linia asta cred ca este cea catre Hust, daca nu ma insel. Oricum, este o remanenta a vechilor retele austriece, care odata cu 1918 au ramas cu un traseu cam ciudatel intre Romania si Slovacia, mai apoi Ucraina. Interesant, oricum!
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.900
10
Da est este construita pe vremea Imperiului, insa cred ca pentru CFR a fost si poate mai este o sursa de venit.
 

EA060

Active Member
Trenulist
15 Sep 2009
83
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
In mod sigur este o sursa de venit, dar e interesanta linia ca atare. De asta am spus ca e o remanenta, iar treaba asta ma face sa ma gandesc putin la trecutul nu foarte indepartat, cand liniile astea legau direct pe cale normala, Romania de Cehoslovacia... In urma celui de-al doi-lea R.M. am ramas cu o linie incalecata, una din raritatile de acest gen. E o treaba deosebita in domeniu. Asta conteaza acum.
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.900
10
Nu sint sigur, dar cred ca pentru tranzitul rapid spre Slovacia, intre Halmeu si Chop de fapt pina la Cierna nad Tisou in Slovacia, linia este incalecata.

Diferenta interesanta este ca linia de la Sighet nu are instalatii de schimbare a boghiurilor, deci eventualele schimburi economice implica incarcarea vagoanelor UZ direct pe linia larga.
 

FAGARAS

Active Member
Trenulist
2 Dec 2008
63
0
GOVORA BAI
LOCATION
GOVORA BAI
ma gindeam oare de ce nu are cfr legatura cu sSovacia prin Halmeu dat dovada ca trenul nostalgia express a avut un mare succes linia este incalecata si se poate merge prin Ucraina dar nu prea circula pe la halmeu trenuri de calatori decit de marfa
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.900
10
A fost in urma cu citiva ani un tren care circula pe acolo.
 

FAGARAS

Active Member
Trenulist
2 Dec 2008
63
0
GOVORA BAI
LOCATION
GOVORA BAI
333

<t>da era R 387 constanta cracovia dar era sezonier dar lumea nu il prea stia desi se pare ca sunt probleme in Ucraina dearece se pare ca se circula cu 20 30 de km pe ora <br/>
<br/>
se pare ca nu e o prioritate</t>
 

felippe

Well-Known Member
Trenulist
21 Ian 2006
1.444
4
Faversham, UK
www.voica.uk
WEBSITE
http://www.voica.uk
LOCATION
Faversham, UK
Re: 333

<r><QUOTE author="FAGARAS"><s>
FAGARAS a spus:
</s>da era R 387 constanta cracovia dar era sezonier dar lumea nu il prea stia desi se pare ca sunt probleme in Ucraina dearece se pare ca se circula cu 20 30 de km pe ora <br/>
<br/>
se pare ca nu e o prioritate<e>
</e></QUOTE>

As fi nesimtit daca te-as ruga ca pe viitor sa folosesti si semnele de punctuatie?...</r>