Intalnire la Cluj, 1-2 august 2009.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Florinn

Administrator
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
17 Ianuarie 2006
5.547
16
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
Salut,

in data de 1 august am avut placerea sa ma trezesc dis-de-dimineata cu Bogdan de la BV si cu Florin de la IS pe cap :D

Drept urmare ne-am indreptat spre club sa o punem de cateva garnituri si niste beri.

Pentru ca m-au trezit la ora 8 sambata, au fost pusi imediat la curatat linia:



S-a scos din dulap cam tot ce a fost vagon de marfa si vagon CFR pentru a pregati niste garnituri adevarate:



Dupa cum se vede si in imagini, le-am oferit baietilor si o sauna gratis, insa doar Florin a servit :D, Bogdan s-a cam tras pe fese de la munca, mai mult la telefon cu gagicile:



S-au pregatit si niste locomotive ca sa le testam fortele cu marfarul ce avea sa fie format la final din 49 vagoane.

De la atata vorbit la telefon, Bogdan a dat-o pe alcool ... tehnic.

 
Pregatim si o dubla tractiune pentru un tren de calatori:





Iar pentru marfarul cu cisterne ce altceva decat o locomotiva GFR:



Imagini din timpul pregatirilor pentru ... operatiunea .... "Manevra in triaj":

 
A urmat 150-ul CFR care nu s-a facut deloc de ras:



 
Am trecut la electrice, BR 120 de la Trix, desi trage cu un singur boghiu s-a "jucat" cu garnitura formata din 49 vagoane.



O alta electrica de la Trix, priviti cat dureaza pana ce se misca ultimul vagon, dupa ce locomotiva a pornit deja:



Si niste filmari nu extrem de realiste, insa care sunt interesante cel putin din punctul meu de vedere, se remarca puterea extraordinara a locomotivei, capabila sa traga atat la viteza extrem de mica cat si sa accelereze repede la viteza maxima cu o garnitura grea.

 
"Trece un marfar prin gara":



Si pentru ca vorbeam de dubla tractiune:

 


Bogdan conduce si el un tren tras de un DA CFR:

 
Merge si la manevra:



Am facut apoi o pauza de trenulit si ne-am dus sa tam niste ture cu kartul:



La revenire prindem bariera, dar nu ne suparam, facem poze:

 
La club prindem "apusul":



Si bineinteles ca virgula cauzam si niste deraieri:



Bogdan s-a apucat de facut poze la peisaje, eu de vopsit vagoane CFR vopsite prost de tillig, Florin a continuat sa bea bere :D









Si bineinteles ca baietii nu au venit cu mana in fund:



(mersi si la mixu :D)

Si nu stim cum s-a facut ora 4:30 am si noi eram tot la club, asa ca fuga la somn ca urma un drum la DEJ a doua zi.

....

Ne trezim cu greu si pornim spre Dej, ajunsi acolo ochii ne fug spre :

 
Muzeul locomotivelor cu abur din depoul Dej Triaj

Totusi incepem sesiunea foto cu o locomotiva diesel, singura in schema respectiva de la CFR MARFA.
92 53 0 621404-8:




Locomotiva 150.105.
Locomotiva cu numarul 1000 construiata la Resita in anul 1955, restaurata in starea originala. Pozele vorbesc singure.


La Cluj in 31.7.1970:
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/3536306364303466.jpg
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/3639326462633137.jpg


Locomotiva 151.002.
Al doilea exemplar al seriei 151.000.Construit la uzinele Malaxa in 1942. In anul 1969 inca facea serviciu la Cluj.


151.002 in Cojocna 30.7.1969:
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/6330653162306632.jpg
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/3436363062393334.jpg


Intre multe tufe si copaci am gasit 2 locomotive, seria 230.000 si 150.1000.



Automotorul de la CFR MARFA 77-0938-9



Locomotiva 230.299


Bucuresti Nord 26.7.1969:
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/3163376437623139.jpg

Astazi din seria de locomotive 231 mai exista doar doua, 231.065 de la depoul Sibiu care mai merge rar cu trenurile nostalgice si aniversare si 231.050 de mai jos.





231 050 in Bucuresti Nord 26.7.1969:
http://foto.arcor-online.net/palb/alben/42/537242/3339386637616139.jpg

Locomotiva 241.001-002 DE:





Locomotiva 060-DA-001:


Locomotivele 92 50 0 841011-5 si 92 50 841006-5


Vagon tip HECHT:


Un vagon de posta:


Locomotiva 90 0017-2


Locomotiva 764.153 restaurata si ea de curand:





Plug de zapada WPZ S 2 impreuna cu un tenderul 231.092 mai special, provenit de la o locomotiva 231.000. Au fost construite doar 5 tendere de acest tip in anul 1932.



Remiza a avut zile mai bune:
 
Dupa un drum cand cu 40km/h cand cu "mai mult", ca in Romania, ajungem inapoi la club, aici trenuri din nou, pizza, bere si un caine.





Dupa pozat si rulat, locomotiva a revenit in grija paznicului:



(doar Bogdan poate explica)

Au urmat apoi garniturile TGV-Sud Est si TGV-V150 ("Record du monde")

 
Au fost incercate la maxim atat TGV-urile cat si diorama:



 
Cu placere si data viitoare am o presimtire ca o sa fie in Septembrie la reduta :D
PS. Ai uitat un amanunt - intre orele 22 si 23:30 sambata am fost la film...ca baietii si........... :D unde pe langa sticlele de bautura carbogzoasa 3D am vazut si filmul ICE AGE 3 3D la care am ras cu lacrimi ,deci o pauza binemeritata :D
 
Foarte fain,baieti,dar sint citeva mici probleme:
-Imi pare rau ca n-am fost cu voi,dar eram in concediu.L-am sunat pe Florin sa-i spun ca beau un ouzo de ziua lui si mi-a spus ce nazbitii faceti:)
-Vagoanele CFR sint prea curate,dom'le...
-Dupa cum sinteti "imbracati" pare ca va pregateati de un film XXX nu de Ice Age 3 :D
-Florinn,ai burta..... :D :D :D
s