Colectia flvca

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Multumesc.
Vitrina am dorit-o pentru garnituri in special. Dar cum unele sunt mai lungi, altele mai scurte, mai ramane loc si am incercat sa completez cu modelele indragite. Preferatele mele sunt epocile I- II, dar cum te poti abtine cand vezi un vagon de epoca III incarcat cu roti de locomotiva cu aburi?!
 
Noi modele CFR, cu aceleasi multumiri pentru familia Savin:



Urmeaza un LDH in alta schema de culori:



si in sfarsit prima mea locomotiva cu aburi CFR:



 
Asa cum spuneam si in alte subiecte, aburoasa 150.1105 imi este foarte simpatica fiindca am avut ocazia sa o vad la scara 1:1, in decorul Muzeului de Locomotive din Sibiu, undeva prin 2003 :aplauze:
Aceasta versiune 1:87 provine cumva dintr-o BeRe52 Trix? Mi se pare ca vad coroane dintate pe rotile din stanga ale osiilor 4 si 5 :D
 
Asa este @mpursu, este BR 52 Trix din setul cu plugul de zapada prezentat cu ceva timp in urma.
 
felicitari...

<r>flvca felicitari pentru impresionanta colectie !<br/>
intr-adevar esti cel mai tare in vest (ul tarii)<br/>
pe cind termini si diorama pe care sa circule minunatiile ? asteptam....<br/>
tot respectul pentru colectie si...pentru proprietar. <E>:lol:</E></r>
 
manlif2_0 a spus:
nu-i asa ca si plugul se poate converti cu ceva modificari in asta?

e acelasi plug. Patru exemplare germane au ajuns la noi prin anii razboiului, cel de la Craiova e unul dintre ele. Mai are un frate la Sibiu si unul la Buzau.
Si chiar a fost impins in actiune de locomotivele seria 150.1000.
 
Sibiu, plugul de zapada WPZ G.12 HEN 26.696/1942.





Scuze pentru poze, nu sunt prea grozave.
 
Buna,
plugurile germane nu au suferit modificari, exceptand obisnuita conversie pentru consum pacura, care a determinat aparitia rezervorului de pacura pe tender.

Doar cel de la Buzau a primit unul din tenderele sudate Resita, care initial au fost pe Pacific-uri.
Din Plugul Trix se poate face o conversie extrem de reusita rezultand unul din plugurile care au facut sericiul pe liniile noastre. Cum inii dintre voi ati facut conversii de DR50/52 in CFR 150.0 si 150.1000 puteti realiza un autentic tren de dezapezire.
 
Wurttemberg anul 1859? Asta e dinainte de a se face DA-ul de Tillig...
exceptionale piese, rar vezi asa ceva!

in ritmul asta o sa iei trenuri de pe vremea lui Fred si Barney, cand impingeau cu picioarele in traverse, anterior inventarii sinelor de cale ferata :D