Lokomotiva cu aburi Sinaia

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pacat de lok.
Nu este deloc ingrijita.Si este foarte frumoasa.
Pai ce sa mai zic.M-am urcat in ia si ce sa vezi in cabina? un rahat. De parca nu ar avea toaleta gara din Sinaia.
 
Alex, multumim mult de poze!

MPU, atentie mare cu pozele astea insa, locomotiva de la Sinaia (2407 Koenigsberg dupa numerotarea ei originala) avea o distributie diferita de cea adoptata mai apoi ca "standard" pentru locomotivele P8 prusace, devenita ulterior BR 38.10-40.

Ceea ce vezi in poze nu este contramanivela originala ci o "alcatuire" de circumstanta pentru un "model" static (tabla aia in forma de "L" fixata cu doua suruburi peste butonul bielei motoare, care probabil ar fi zburat in toate partile daca locomotiva pleca din loc echipata astfel)

Initial, locomotiva asta facea parte dintre acele "exceptii" ne-iubite de tine, unde in pozitia standard (biela cuploare asezata in pozitia minim inferioara) contramanivela era inclinata SPRE SPATE! ;-)
 
Am inteles cum e cu celebrele contramanivele indreptate spre inapoi, iar "teoria" mea se confirma si in acest caz, deci... fine by me :D
Situatia inacceptabila pentru mine se refera exclusiv la mini-aburoasele la care manivelele respective sunt orientate una inainte si una inapoi :-? :D
 
Sal
De 1 Mai cand am fotografiat si eu loco (a pus pozele la "Loco din patrimoniul national"), cabina era curata. Intretimp un "om de bine" si-a marcat teritoriu.
Oricum macar aceast loko arata cat de cat bine si este cat de cat completa. Pe mine ma impresionat.
Bafta
 
mda.

pe amarata asta cand au urcat-o la locul stabilit, cu tot tam-tamul au apucat-o de cazan, ca nu i-a trecut nimanui prin cap sa aduca traverse speciale de ridicat P8-ul cum se obisnuia pe vremea cand aceste locomotive chiar se ridicau in mod curent... :roll: