100 % construit in Romania

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
0
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#2
inca un set cu detalii constructive
incet, incet locomotiva prinde contur



http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/marius1.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/P7240014.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/P7240013.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/P7240016.jpg
 

Seby

Well-Known Member
29 Noi 2016
282
0
Ploiesti
YAHOO
boss_seby
LOCATION
Ploiesti
#4
la asa dimensiuni nu cred ca va fi functionala. si nici nu prea are unde sa ruleze. Probabil, pasionatul o tine de frumusete in curte.
Foarte frumoasa.
 

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
0
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#5
@ seby

din fericire pentru mine trebuie sa te contrazic, locomotiva este functionala
pare mare din cauza fotografiilor dar se pare ca este undeva intre 1:10 si 1:15, concluzie trasa de mine cand mi-a spus ca ruleaza pe ecartament de 100 mm

mai multe amanunte dupa ce pun pozele pe server
 

B74MRV

Well-Known Member
13 Mar 2016
1.102
0
Bucuresti, Dristor, Sect. 3
www.okazii.ro
WEBSITE
http://www.okazii.ro/catalog?per_page=25&user_list=b74mrv&
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti, Dristor, Sect. 3
#6
sigur poate fi functionala
Aveam si un link de la un site din Germania unde puteai vedea poze cu asemenea locomotive care functioneaza pe baza de abur produs prin arderea carbunelui exact ca si in realitate. Rau ca nu mai gasesc link-ul.

Razvan
 

B74MRV

Well-Known Member
13 Mar 2016
1.102
0
Bucuresti, Dristor, Sect. 3
www.okazii.ro
WEBSITE
http://www.okazii.ro/catalog?per_page=25&user_list=b74mrv&
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti, Dristor, Sect. 3
#7
Seby a spus:
la asa dimensiuni nu cred ca va fi functionala. si nici nu prea are unde sa ruleze. Probabil, pasionatul o tine de frumusete in curte.
Foarte frumoasa.
Seby

uite poze cu astfel de aburoase:
http://www.sscom.org/7.25.html

Razvan
 

Seby

Well-Known Member
29 Noi 2016
282
0
Ploiesti
YAHOO
boss_seby
LOCATION
Ploiesti
#8
Stiu, stiu dar eu ziceam de cea prezentata de LDH ca nu cred ca ar fi functionala. Dar se pare ca este :roll:
 

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
0
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#10
Pana vin cu amanunte legate de locomotiva prezentata mai sus sa va arat ce a ramas din primul model facut de acelasi pasionat din Jimbolia

Din pacate numai doua poze
Se pare ca originalul a luat drumul Germaniei
Oricum eu ii recunosc meritele de "Mester cu mainile de aur"
Ambele locomotive fuctioneaza cu apa, nici nu se putea altfel, iar pentru ardere folosesc mangal si lemn de esenta tare





Sper sa va faca placere "serialul" initiat de Mesterul, o sa-l numim pana una alta asa desi ii stim si numele daevarat, ca o recunostere a ceea ce face

Tote cele bune
 

Seby

Well-Known Member
29 Noi 2016
282
0
Ploiesti
YAHOO
boss_seby
LOCATION
Ploiesti
#11
:shock: :shock: Vad ca a acorrdat mare atentie si detaliilor. Ca sa faci asa ceva nu trebuie sa fi un modelist bun dar trebuie sa fi si inginer si sa ai pasine in primul rand. Acest om le are. De la mine are nota 10!
 

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
0
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#14
hai sa va mai delectez cu cateva imagini de la modelul cu care am inceput

costructorul se numeste Saftencu Marius si este din Jimbolia



ideea construirii unei locomotive functionale la scara a venit dupa ce a tot studiat manuale de intretinere si exploatare locomotive cu abur

materialele folosite sunt feroase (otel si fonta) si neferoase (bronz, aluminiu, zamac

date tehnice:
ecartament 100 mm
lungime 960 mm
latime 160 mm
timbru cazan de joasa presiune maxim 4 atm, abur fara supraincalzire
capacitate apa 24 L
tipul masinii cu dubla expansiune (cred ca este o gresala din poze nu rezulta), tipul distributiei Huesing, sertar de distributie plan, aparat de ungere prin condensare abur
presiunea de functionare 3,7 atm
tiraj automat in timpul miscarii
in timpul stationarii tirajul se realizeaza manual cu sfleur prin intermediul unui robinet
autonomia de functionare 20 min
combustibil mangal si lemn de esenta tare
rotile turnate in matrita din nisip dupa care prelucrate la strung si freza, conceptie proprie, sunt facute cu ajutorul unui model din lemn prelucart din tei, bielele la fel

poate am mai spus-o dar repet: locomotiva este facuta manual, este functionala si construita la scara 1:15 daca iau in considerare ca ruleaza pe ecartament de 100 mm



































Ce ziceti de toata tarasenia asta?
 

robertanasa

Well-Known Member
28 Dec 2016
1.150
0
43
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
#15
Mie unul nu-mi vine sa cred! Lucrare manuala. Se vede pasiunea depusa pentru obtinerea acestei locomotive. Trenulist adevarat ce sa mai vorbim. Poate-i facem si o vizita. :p
 

DAN C.F.R.

Active Member
25 Apr 2016
215
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
#16
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ................................................................nu prea am cuvinte!!!!
Multumesc in primul rand d-lui LDH.Stiam ca exista in tara pasionati aflati la acest nivel,insa imaginile m-au incantat la maxim!!!!
Ce a facut acest mester,este apogeul pasiunii noaste,machetism=arta.Mesterul respectiv a devenit de la sine pentru noi un membru de onoare al ''clubului machetistilor romani''.Este un ''maestru'' la care merita sa mergi in'' templu'' ,pentru a invata arta machetismului. :!:
 

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
0
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#17
Salut tuturor!

Va mai aduceti aminte de locomotiva de la Jimbolia?
Cred ca da.
Lucrurile au avansat, cam greu dar cum ii sade bine unui modelist, si acuma se prezinta ca in imaginile de mai jos.
Mesterul, Marius Saftencu, pozat alaturi de “bebelus” a pus mult suflet in lucrare.
L-a mai “zugravit” i-a montat si marchiza, l-a mai lustruit ca sa dea bine.
Probe s-au mai facut si este foarte multumit de rezultate.
Pasul urmator este construirea unui generator electric pentru felinare care sa functioneze evident cu abur cum ii sade bine unei aburoase.
Deoarece nu-i prea plac tampoanele de la marchiza a spus ca v-a face sigur si un tender ca doar trebuie si el sa stea undeva ca sa mane monstrul.
Problema legata de linii, sinele in special, a ramas dar sunt sigur ca o v-a rezolva si pe asta.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Cand mai am noutati revin cu ele.
 

mpursu

Well-Known Member
25 Aug 2007
3.323
4
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
#18
Sistemul de distributie este Walschaert-Heusinger, cu admisie exterioara, si este realizat corect, bineinteles :aplauze:. Este si normal, fiindca altfel jocul sertarelor ar fi condus aburii spre pistoanele de pe ambele parti in contratimp, iar locomotiva nu s-ar fi putut misca din loc.
Felicitari pentru realizare! Absolut SPLENDID! :aplauze::aplauze::aplauze:
Daca am vazut bine, locomotiva parca avea si o osie alergatoare in primele poze; s-a renuntat la ea?
 

LDH

Well-Known Member
3 Sep 2016
6.938
0
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
#19
Salut Mircea,

Nu, modelul asta nu a avut osie alergatoare, primul model da.

Poate vine si un filmulet sa vedem cum pufaie 8)

p.s. ma bucur ca bielele sunt corecte, vorba ta, ca altfel nu ar fi putut functiona