Regionala CFP

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.290
979
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Iata ca am hotarat sa fac publica si oficiala compania mea feroviara in miniatura,dupa mai bine de 15 ani de "ilegalitate"...si incep cu doamnele aburului:

Br 01.5 DR epoca IV,Roco,masina pentru trenuri rapide....masina rezultata prin reconstructia seriei 01 in anii 50-60,fiind foarte apreciata de personalul feroviar...si de modelisti,fiind
prima locomotiva cu sunet achizitionata de regionala,avand un serviciu de aproape 6 ani si cateva generatoare de fum arse la activ :twisted:

 
Br 38.10-40 epoca III,Fleischmann, masina pentru trenuri de persoane...ce va sfarsi prin a fi inmatriculata seria 230 CFR dupa modificarile de rigoare

 
Br 44 DB epoca III,Roco,locomotiva de marfa,poreclita si "Jumbo" fiind calul de povara al ambelor administratii germane,DR si DB.a poposit la regionala mea,unde a primit o portie de weathering


 
Br 55 DB epoca III,Fleischmann, masina de marfa, care se afla intr-o profunda transformare,la sfarsit capatand infatisare si personalitate CFR



 
Br 57 DB epoca III, Roco,locomotiva de marfa, o alta masina achizitionata de catre regionala in scopul transformarii acesteia in seria 50.100 CFR

 
Br 89,T3 prusac,epoca III, Fleischmann,o masinuta foarte simpatica,sistem de distributie Allan total functional.din pacate spatiul mic face ca decodorul sa se vada cu nerusinare,iar inainte de "intrarea in scena" am uitat sa o trec pe la machiaj,ramanand cu praful pe ea :p

 
multumesc!insa lipseste regina,adevarat doamna...care este pe drum si care cred ca va fi transformata inaintea 50.100 sau 230 :|
 
Br 93.5-12 DB,epoca III,Roco ,masina pentru trafic mixt.imbatranita dupa metodele deja consacrate ale regionalei :twisted:


 
@mpursu

iata o fotografie comparativa intre Br 64 si Br 44



locomotiva are tractiune in tender si un cardan telescopic antreneaza cele 5 osii ale masinii.modelul este excelent,foarte "prezentabil",
ruleaza impecabil,insa are un defect minor...intensitatea luminilor frontale lasa de dorit.in rest,nimic de reprosat.
nu mi-a parut rau deloc de cei 275 euro dati la vremea respectiva. :p
 
si fara a avea nevoie de prezentare....prima locomotiva cu abur ce este in posesia regionalei de peste 20 ani.a suferit diferitele experiente de weathering,insa tenderul este dotat cu sistem de apropiere si cupla scurta :wink:

 
si trecem la locomotive diesel,ca am si din alea fo´ 2-3...
Br 215 DB epoca V,Roco,provenienta un start-set de prin 2002 si care ca si Br 55 Piko si-a incasat destule experiente si alte
capricii ale vremii... :p