Regionala CFP

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Multumesc pentru imagine!
Ai confirmarea ca si plugurile CFR construite la Ringhoffer au spatele identic?

Eu am luat ca model plugul CFR Nr.18 , construit la Resita in 1879. Mizand pe faptul ca fabrica resiteana era in imperiu, m-am inspirat putin din plugul de la MicroMetakit. Cat de corect este pentru plugurile CFR, nu stiu...

http://www.osterthun.com/2.Static~MiMe/99902H-R.jpg

Inntr-o imagine ce nu imi apartine unde apare plugul CFR Nr.1 , se observa spatele acestuia , ce contine o platforma de acces catre anumite agregate fixate pe spatele plugului , iar tampoanele sunt fixate pe aceasta platforma.
 
Buna Cosmin,

informatii despre aceste pluguri sunt foarte putine. Plecam de la premisa ca au proveniente foarte diverse. Fie au ajuns la CFR in momentul preluarii concesiunilor private, fie sunt comandate dupa de administratia nationala, sunt producatori diferiti si o jumatate de secol de achizitii.
Nu se poate exclude nici modificarea lor in urma unor accidente sau a uzurii...

NU, nu am o certitudine ca cele livrate de Ringhoffer in 1899 (nr 41, 42, 43) sunt identice cu cele livrate un an mai devreme catre Turcia. E doar o pista de plecare intr-o cercetare ulerioara. Nu cred insa ca pentru noi se faceau constructii speciale, mult diferite. Vorbim totusi de un utilaj extrem de simplu care nu avea niciun fel de agregat pe el.
 
Sa speram ca poate mai apar date, chiar daca pana atunci termin plugul. :) Si poate isi face si Florin putin timp sa faca un topic aparte pentru pluguri... :fluierat:

La cantar, dupa ce am turnat rasina , in care am pus 2 pastile x 5g pentru echilibrat rotile .



I-am facut buzunar NEM, prins cu un surubel, cupla scurta, ca fara nu se poate



Am modificat pozitia lagarelor metalice fata de varianta initiala, pentru a respecta ampatamentul. Lagarele puse pe verticala aruncau mult rotile in afara trebuind sa scurtez ampatamentul ca sa nu se impiedice in caroserie. I-am pus incaltari RP25, acum zbarnaie pe sine.

 
Corect, insa masinile portugheze (RSC2 si RSC3) nu au avut "sarcini" din astea, zapada fiind um fenomen forte rar pe liniile CP.
 
Intrari mai noi sau mai vechi in regionala:

Setul Marklin 46600



Pentu ca are roti AC, voi aplica solutia asta, osia sectionata la mijloc si aplicat un manson de plastic (tub de plastic rigid cu interiorul de 2 mm, pasta de pix rigida etc.)



Viitoare Breda CFR

Roco 44703



Roco 44710



Rivarossi HR 4160, pentru o rama TE

 
Din Brede faci clasa 1 si clasa 2? Sau ai ceva planuri de vagoane speciale?
 
Intrari noi in regionala,

Fafd. 5556 si Zzff 3900236, cu multumirile de rigoare "Iasului"

IMG_9655%20copy_zpsluxfpadb.jpg
IMG_9654%20copy_zpssqye3jnx.jpg


IMG_9657%20copy_zpscwcdnp64.jpg
IMG_9656%20copy_zpskxvuyfvm.jpg


Multumim si Clujului

IMG_9659%20copy_zpsfv1fmymb.jpg
IMG_9658%20copy_zpsczezgfei.jpg


Doua vagoane care imi plac mult, au fost si la CFR.
Orice informatie despre aceste vagoane este binevenita, nu neaparat prin prisma realizarii inscriptiilor, ci si a istoriei lor.


Maerklin 4212

IMG_9660%20copy_zpsd2wnswdo.jpg
IMG_9661%20copy_zpsrcnmp3jj.jpg


Maerklin 4699

IMG_9663%20copy_zpsuhbiyclc.jpg
IMG_9662%20copy_zpsyqe3ibfv.jpg
 
Fost vagon DRG Pwg 14 si Maerklin 4212

cache_3697560.jpg
de pe https://www.dampflok-siebenbuergen.de/dampflock-und-orientexpress/dampflok-zeiden/



Schema de culoare a acestor vagoane era identica vagoanelor de marfa CFR, rosu-oxid si sasiul negru? Mai demult, Catalin a publicat o imagine color, unde se vedea acest vagon, de culoare gri.
Desi nu sunt prea multe informatii despre acest vagon, eu am sa il vopsesc in culorile CFR si poate in timp, vor apare ceva date care sa ma ajute la inmatriculare.
 
Pana acum nu am gasit un numar pentru acest vagon. Dar am pe undeva o lista cu toate vagoanele de manipulatie.

LE
Lista e din 1950 si cuprinde 494 vagoane Gb (manipulatie). Seriile si statiile de domiciliu. 60 dintre ele aveau seria din 7 cifre.
 
Florin, este totusi un inceput.
Imi mentin optimismul si sper sa gasim macar o frantura de informatie care sa ne ajute....o poza pe ebay sau aiurea, un colt de ziar vechi.

Locomotiva din imagine nu ne poate furniza nicio pista de cercetare? Daca am putea sti la ce depouri si-a facut serviciul, putem face o corelare intre numar si statia de domiciliu a vagonului.

Multumesc pentru atentie!
 
Salut,

Nu pot scrie mult, sunt pe telefon.

Vagonul din fotografia color nu era gri ci verde. E drept, spalacit, decolorat de soare insa verde.

Ca sa fie corect la model trebuiesc eliminate atat ferestrele din usi cat si cele din spatiul destinat coletelor. E o munca ingrata, tocmai am facut asta pe unul pe o scara un pic mai mare... :)
 
Horia, multumesc pentru interventie.
Verde sa fie, insa de care?
Se obtureaza acolo unde este nevoie, mai degraba usa noua, depinde ce este mai usor.
Nu ne arati si noua te rog,o poza-doua cu fratele mai mare?
 
Cu placere, insa dupa vacanta adica dupa 15 august cand il voi avea din nou in fata. :)

Ca verde baza ar fi pe undeva pe la 6020, cu imbatranirea de rigoare.
 
Incerc sa il termin inainte de prima zapada :mrgreen:

Carlige si bara de tractiune, trepte, bari de mana si gauri pentru (eventuale) lumini.