In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Recent intrata in posesia Regionalei, seria 49 NS, o fosta Br 50 UK, cu sunet, de la Roco, la pret frumos. Care va fi viitorul ei, cred ca este usor de ghicit.
Simpatică locomotiva, dar... pe partea stângă tija sertarului este strâmbată în sus, probabil din cauza unui micuţ accident. Din fericire (hmmm...) tijele sertarelor nu sunt funcţionale, fiindcă altfel locomotiva ar fi avut mari probleme la deplasare. Nici tija sertarului de pe partea dreaptă nu este tocmai OK, dar arată mult mai bine decât cea de pe partea stângă. Succes la remediere!
Luminile locomotivei sunt funcţionale?
Tija este din plastic si nu este bine infipta la locul ei, de aici si deformarea. Tot din poze mi-am dat si eu seama de neajuns si am remediat, cu o penseta.
Luminile sunt functionale, intr-un mod ciudat...in fata este un singur LED galben cu ghidurile de lumini aferente. In spate, in cabina, este o placuta cu 3 LED-uri galbene, cate unul pentru fiecare felinar si un ghid de lumini, ce uneste cele 3 felinare.
Tare frumusica e micuta locomotiva! De o vreme ma bate si pe mine gandul sa imi imbogatesc colectia cu o astfel de piesa, am vazut ca unele se gasesc chiar la un pret bunicel! Sa o stapanesti cu sanatate!
Locomotiva am luat-o de la un magazin gasit pe ebay, la pretul unui vagon. In momentul cand am gasit-o erau 7 in stoc, pana m-am hotarat s-o iau, pana au intrat banii in contul PayPal (ca asa se intampla, cand e pe 0, atunci apare ceva) mai erau 2.
Cu Hechtul ce faci? La marfa vad cisterne care vor ajunge CFR? Leipzig-ul va ajunge si el CFR, trebuie sa ii gasim numar.
Ai grija ca in Leipzig sa pui si o lada de vin atunci cand il trimiti catre Est
Hecht-ul de mai sus, impreuna cu fratiorii DR, vor fi ceferizate, la fel ca si restul vagoanelor. Cum, cand, unde si cu ce sunt amanunte la care nu am raspunsuri sigure (cel putin la unele dintre ele). Deocamdata ma limitez sa strang ce trebuie, ramanand ca pe viitor sa ma ocup mai in amanunt...
Nu am mai fotografiat fiecare pas ,am fost concentrat asupra constructiei, fiind putin dificila.
Imbinarile le-am chituit sanatos si vor fi la uscat cateva zile bune, sa se "traga" chitul.
Osiile ( Lima) le-am prelucrat putin in minifreza, reducand bandajul la dimensiuni decente. Sistemul de prindere al osiilor este copiat de la vechile vagoane Piko, pe care l-am adaptat dimensiunilor plugului ( in fata, profilul metalic este mai scund), Am folosit tabla de otel de 0,6 mm, avantajul acestui sistem de prindere fiind ca se poate adapta usor osiilor de diferite lungimi la capete .
Tampoanele sunt de la Piko, urmeaza sa aplic si buzunarul NEM pentru cuple.
Poate te ajuta si aceasta imagine realizata in 1898 cu plugurile Ringhoffer realizate pentru liniile din Turcia asiatica. Plugul din imagine era rotativ putand sa fie intors pe loc. Ale noastre nu stiu sa fi fost foarte diferite, adevarat ca nu am auzit sa fie vreunul rotativ.