Regionala CFP

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Br 120 DR,epoca IV,Roco,versiunea cu amortizor de zgomot.modelul este dotat cu sunet din fabrica.

 
Cred ca de acum inainte vom putea sa te numim "Stapanul Weathering-ului" :aplauze: :aplauze: :aplauze: (si daca asta vine de la mine, care nu prea sunt adeptul acestei operatiuni :fluierat:, inseamna ca intr-adevar esti grozav 8))
Spune-ne mai multe despre imbunatatirile tenderului aburoasei 55 Piko :D
 
Br 132 DR "Ludmila",epoca IV, Brawa.modelul este foarte bine realizat,usile se deschid,colectarea curentului de pe roti se face printr-un sistem eficient de lagare.singurul defect....iluminarea pe becuri,acestea incalzindu-se excesiv.

 
Problema becurilor se rezolva (relativ) simplu, cu niste mici nimicuri simpatice denumite LED-uri SMD :D
Schimbarea becurilor cu LED-uri de 3mm nu prea da rezultatele scontate, din cauza directionalitatii pronuntate a luminii acestora. Stiu, fiindca o sora a Ludmillei Brawa a trecut si pe la mine, asa ca n-am rezistat tentatiei de a o studia mai in amanunt si, mai ales, de a testa iluminarea farurilor cu astfel de LED-uri.
 
detalii despre tender...maine...adica o fotografie este suficient de lamuritoare :D

inca nu am avut ocazia sa gasesc SMD-uri alb-cald pe aici,nici LED-uri de 3 mm alb-cald,pe motiv ca nu exista cerere :-x ,insa cand voi face rost,am sa schimb becurile in Ludmila si nu numai.
 
Super 'weathering'-ul Cosmine!!!

Nici nu suporta comparatie o locomotiva cu aburi imbatranita cu una noua, ce arata ca fiind doar iesita de pe poarta fabricii; parca nici nu isi are locul pe o diorama bine lucrata.

Pe la cate expozitii am fost pe aici prin zona, nu imi aduc aminte sa fi vazut prea multe locomotive fara 'weathering'.
 
@felippe

multam!adevarul este ca nu pot sa vad materialul rulant curat.BR 57 este inca nemurdarita pentru ca va suferi transformari,altfel o executam demult :p
 
@mpursu



tot sistemul de cuplare l-am scos de la un vagon pe 2 osii dintr-un start set mai vechi.insa cei de la Roco s-au gandit(cand inca aveau cu ce)
sa vanda separat aceste buzunare,pentru vagoane cu 2 osii sau pentru vagoane cu boghiuri.
 
da,numai ca la "coada" acestuia trebuie pus un adaos(o bucatica de plastic) ca sa il mentina pe orizontala.operatia este destul de simpla.
 
si ca sa inchei capitolul diesel (ar mai fi de prezentat un automotor...)
060-DA...in asteptarea modificarilor ce-i vor schimba aspectul :D

 
buna,

cosmine, mai intai vin cu "penele"... dragute imbatraniri, numai acea 060DA de la sfarsit e preaaaaaaaaaa curata insa te ocupi tu sigur de ea! :D

acum "bolovanul", ca numai unul am... de ce iei tu informatii aiurea de pe net si nu citesti si tu o carte serioasa despre locomotivele DRG si sistemul de inmatriculare al acestora? :roll:

uite asa ajunge biata 93.5 "locomotiva de marfa" desi T14.1 nu a fost deloc gandita asa, si ne mai pui si "dupa sistemul de inmatriculare german" pe deasupra... de unde, cand de la 90 incolo pana la 96 se inmatriculau locomotivele tender provenite de la Laenderbahnen, indiferent de tip? sau e si BR96 (Gt 2 x 8/8) si ea locomotiva de marfa????? :twisted:
 
aaaa...m-ai prins :oops:
am scris fara sa verific...pe site-ul EpocheII cel putin asa este facuta clasificarea.
insa treaba cu cartile serioase stii tu cum e...daca as sti germana :(
 
pai inca nu esti asa de batran incat sa nu inveti... ;)

exista un om in Germania, Karl-Ernst Maedel, care a murit din pacate acum cativa ani... acel om a scris mii de pagini despre locomotivele germane, avea un stil incredibil...

imi amintesc de T14.1 (93.5), citez din memorie: "sarcina osia fata 15,5t, osiile motoare 14,8, osia spate 16,5, deci distribuita prost, englezul X scria despre ele ca sunt urate si ca sunt exemple de masini prusace functionale ("Preussische Zweckbau") insa asa erau, erau acolo, trebuiau sa castige bani si si-au facut treaba zeci de ani cu succes"...
 
intr-un catalog Roco de prin 97 scrie ca erau masini mixte pentru "short main and important branch lines" cu probleme din constructie
ce au persistat chiar si dupa reparatiile capitale....pe site-ul mai sus amintit,la DR, masinile numerotate 80-96 sunt de marfa...deci
confuzii se pot creea tot timpul.iar tu nu ai decat sa intervii cu corecturile necesare :p
 
pai asa si fac!

situl respectiv este facut de o persoana care nici n-a avut bunul simt sa citeasca o carte serioasa la viata ei, daca ar fi sa-l ascultam si BR86 nu era loco universala ci de marfa, s.a.m.d...

definitia de la Roco este mult mai aproape de realitate, T14.1 era o evolutie mai grea a "esecului" T14 (93.0), masini mixte pentru linii principale care au ajuns repede insa pe linii secundare (insa numai cele construite mai serios ca rupeau sinele...)
 
mda,pacat de munca depusa pentru un site care se dovedeste nesigur....

trecem la electrice,nu se poate altfel :p
E 50 DB,epoca III,Roco,versiunea cu farurile inferioare simple.modelul este de fabricatie noua(adica dupa faliment,plastic de kk),si-a facut aparatia in depou prin toamna,de aici si faptul ca inca este cat de cat curata.



 
E 94 DB,epoca III,Roco. crocodilul german la DB sau "Iron pig" cum a fost denumit la DR.modelul este dotat cu sunet din fabrica,trage cat cuprinde,foarte detaliat.imbatranit in serviciul regionalei :p