Locomotivele ES64F4 - 189 CTV

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.903
12
Ori trag de ele cum au trenuri ori stau creanga prin gari. Eu mi-am rupt picioarele intr-o zi sa ajung sa o pozez in Gara de Nord, am vorbit si cu mecanicul , astepta un tren din Sirbia, pentru ca mai apoi a treia zi sa fie tot acolo, cu acelasi mecanic din Ploiesti, ca ,,n-a venit trenul din Sirbia inca"

Alta data le-am intilnit pe amindoua garate in Drobeta Turnu Severin.
 

Gam3

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
18 Iun 2016
5.161
96
Iași
LOCATION
Iași
Saptamana trecuta in Roman triaj.

 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna,
Interesant faptul ca nu este verificata atat de des precum EA-urile. Sunt curios cat de mult se trage de aceste locomotive comparativ cu altele. Presupun ca nu o tin in serviciu non-stop. Banuiesc ca are nevoie de un timp de repaus oricat de bine e facuta.
nici o locomotiva moderna nu are nevoie de "timp de repaos".

exista ES64U2 precum cele de Railjet (1116 de la 201 in sus) care circula peste 1500km pe zi, cu "varfuri" de 35000 pe luna si reviziile simple se fac cam o data la doi ani.
insa asta nu este nimic nou, la ÖBB in anii 1950 locomotivele 1020 (foste E94) faceau curent 20000 pe luna, ceea-ce E94 ramase la DB n-au ajuns sa faca niciodata.

numai faza de "pornire" (Ausrüstung) completa la o ES64F4 dureaza mai bine de jumatate de ora. in aceste conditii este absolut stupid ca locomotiva sa fie oprita si deconectata de la retea, intrucat nici un sistem de ventilatie, control sau racire n-ar mai functiona cum trebuie.

ar fi cazul sa intelegem ca soarele nu se invarte dupa EA, ca la nivel mondial nu mai este nimic ca la EA si ca ce ne-am obisnuit sa facem la EA nu-si mai are rostul la o locomotiva adevarata.
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
de la cineva care i-a spus.

ce fel de intrebari de gradinita sunt acestea? cand va exista un comunicat oficial de presa atunci va exista si confirmarea sau infirmarea stirii!
 

tudor_corbul

Well-Known Member
Trenulist
9 Mai 2007
498
0
Iasi
LOCATION
Iasi
Horia nu pe tine te intrebasem,dar multumesc de un raspuns serios.

Sincer eu sunt sceptic privind acest lucru,si de aceea am intrebat de unde acel mecanic ar putea sa stie: sursa oficiala sau neoficiala,sau doar un zvon care l-a prins asa din mers tocmai pentru a imi confirma sau infirma scepticismul in aceasta privinta.Este o intrebare cat se poate de serioasa si as vrea sa stiu raspunsul daca se poate,nu mistouri arogante.
Multumesc!
 

adrian78hd

Well-Known Member
Trenulist
19 Iun 2010
375
0
Hunedoara
LOCATION
Hunedoara
Nu stiu ce comunicat sa se dea eu stiu cand au fost aduse locomotivele Siemens ER20 nu a stiut nimeni si doar pozele care au fost postate pe railcolor cand erau in drum spre Romania!!
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna,

tocmai asta doream sa subliniez: e un zvon care va ramane la nivel de zvon pana ce prima locomotiva Vectron pentru CTV se va invarti pe inelul de la Velim sau va ajunge la Curtici.

nici pentru ER20 si nici pentru ES64F4 nu a existat inainte o mare "bataie de toba" asa ca nu stiu de ce acum ar trebui sa fie altfel. ES64F4 este un "Auslaufmodell", un model sfarsit de serie (are totusi 12 ani) si a fost inlocuita in catalogul producatorului cu "viitoarea familie" Vectron, asa ca nu este nimic exceptional ca CTV sa comande asemenea locomotive daca isi da seama ca cele doua ES64 din parc nu mai fac fata traficului.
 

adrian78hd

Well-Known Member
Trenulist
19 Iun 2010
375
0
Hunedoara
LOCATION
Hunedoara
Da ca un exemplu DBSR a adus pentru Romania o locomotiva englezeasca clasa 92 si a fost dusa in Bulgaria pentru vopsire nu a vazuto nimeni a circulat noaptea pana la Ruse ..
Sa nu uitam ca in Europa mai circula Siemens Vectron la marfa in Portugalia doar ca au puterea de 4684kw si la Railpool 6 bucati
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.827
4
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
....si la SNCB, seria 1800 :wink:

ceva superb la H0 :)

http://www.lsmodels.com/Pages/General_F/Home_F.htm
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna,

atentie!
atat locomotivele portugheze de ecartament larg ale CP cat si seria 1800 SNCB/NBMS NU se bazeaza pe Vectron!

cele doua locomotive reprezinta ultima evolutie a familie EuroSprinter, cu partea frontala modificata dupa noile norme anticoliziune UE - au aspectul exterior pe care l-a preluat seria Vectron, insa partea mecanica este cea a unui ES64 clasic.

doar MRCE si Railpool au Vectron "adevarate", plus demonstratorul Siemens (inscris si el la MRCE).

faptul ca multi nu au inteles diferenta si colporteaza stirea falsa pe Internet (chiar si situri asa-zis "serioase") nu inseamna ca este si adevarat...