Heris... Reloaded

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Numarul vagonulul T2S este CORECT:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car/night/T2S/71-31046-5_a.jpg
aveti acolo si alte poze cu modelul real. De Bcm inca nu am dat... Dar dau eu.
 
buna,

la CFR nu mai exista cam de patru ani un 50 53 71-31 046... numarul A FOST CORECT pentru cateva luni din anul de gratie 2005 :D

Heris a folosit pozele cunoscute si de pe Railfaneurope de la Tobias B Kohler si Paul Coste ale acestui vagon, in scurta perioada cat a fost inmatriculat astfel...

din 2006 vagoanele T2s sunt inmatriculate la CFR ca 61 53 75-71, WLAmee, la fel ca la OBB de exemplu (si nu alandala cu MU si AB33 in 71-31)

insa de ce sa caute importatorul roman, pentru care conteaza doar castigul sau Iris Richthammer sa faca un model exact si "folosibil" de orisicine? mai ales ca acel T2s ca 71-31 046 nu poate circula cu 50-30 003 in aceste culori, vopsit astfel doar in 2006 (cand T2s-ul era deja 75-71 003)... plus vopsirea execrabila, plus alte greseli... o adevarata bataie de joc, insa romanul e tolerant si inghite orice, nu? :pig:

pe LDH il contrazic, am avut ocazia sa vad de aproape pe 046 apoi 003 si cei de la Grivita l-au vopsit muuuuuuuuuuuult mai bine! :D
 
Horia_Radulescu a spus:
buna,

pe LDH il contrazic, am avut ocazia sa vad de aproape pe 046 apoi 003 si cei de la Grivita l-au vopsit muuuuuuuuuuuult mai bine! :D

Adica nu au avut linii strambe, gazari, culori altele decat cele ce trebuiau?

Curios :D

Inseamna ca au devenit specialisti in vopsit vagoane.

Bravo lor
 
buna Dorel,

nu, pentru Gevaro Atlierele Grivita fac munca mai buna ca pentru CFR ;)

l-am vazut de curand pe 75-71 003 (fostul 71-31 046) si arata chiar bine, cu pictogame din autocolante si vopsire in sistem poliuretanic care, desi de 5 ani, arata foarte bine!

una sunt vagoanele de intern si alta cele de extern si ale Gevaro... :) insa e loc si de mai bine
 
buna,

m-am mai uitat o data la vopsirea vagoanelor... adevarul e ca ma obisnuisem cu calitate slaba la Heris, insa aceasta serie ar fi trebuit sa ajunga direct la casare, nu la vanzare.... ce-a fost in mintea importatorului sa o accepte? de ce n-a refuzat-o?

Heris a avut multe serii refuzate de Haendleri in Germania si, dupa ce a trebuit sa retraga si sa refaca vagoane de mai multe ori doamna Richthammer a produs vagoane mai bune... insa atata timp cat piata romaneasca accepta rebuturi, nu aveti de ce sa va plangeti... vorba aia, "daca-ti place rahatul, iti mai dau".th_

daca la prima serie Heris defectele se puteau trece cu vederea datorita pretului acceptabil, seria actuala trebuia refuzata complet de importator; dupa ce o durea putin la buzunar pe doamna Richthammer se schimbau poate lucrurile...
 
salutare
Am vazut si eu la cineva cele 2 vagoane Heris .
Pe scurt rebuturi , sincer familia Savin le face de n ori mai bine .
Nu vreau sa par carcotas dar am impresia ca piata romaneasca de modele feroviare incepe sa devina depozitul de deseuri al producatorilor de materiale cu inscriptionare CFR . Chiar asa acceptam toate nereusitele si rebuturile :-x sunt total dezamagit , sincer garnitura care incepe sa ne reprezinte este alcatuita di vestitul DA CFR de la Tillig si cele 4 vagoane CFR de la Heris :( .
Daca prima serie de la Heris erau cat de cat dar rulau jalnic , acestea din urma ma lasa rece si imi pun intrebarea : daca ma prezitn cu aceste vagoane la o expozitie internationala de modelism feroviar cum o sa fiu privit de catre organizatori ,participanti si vizitatori ??
Aceste 2 vagoane au o singura salvare - pretul mult mai mic (si corect)si "reesaparea" la atelierele Savin din Braila .
 
Revin cu parerea ca vagonul de dormit de la Roco precum si vagonul AVA sunt piese care merita a fi privite cu multa consideratie prin calitatea finisajelor. Cu adevarat, vopsirea si detalierea seriei albastre de la heris este sub orice critica, sunt convins ca daca un modelist ar fi realizat home made o astfel de vopsire ar fi fost prins in corzi pe forumuri de catre colegi, cu scopul de a indrepta ceea ce a facut.

Ceea ce este bizar consta in faptul ca de regula la o macheta sunt probleme de turnare, vopsirea este cea mai mica problema de productie.

Ramane solutia modificarii acestor vagoane, dar la pretul pe care il au mi se pare bizar. Adica se pot cumpara cu 60-70 RON vagoane bine finisate, chiar daca nu cfr, in timp ce unul cu 150 RON trebuie remodelat. Asta e.
 
LDH a spus:
Vai, vai cate lamentari pentru niste biete vagoane ... :D

Eu zic exact contrariul, Heris s-a chinuit sa respecte intocmai vagaonele reale si, in mare parte a reusit, altfel nu se explica izbitoarea asemanare (puneti pozele una langa alta) dintre vagonul real si cel vopsit si revopsit la Grivita :D

pozele modelului
tfa2003 a spus:
T2S



...Decizia e in continuare a voastra...

Astept poze cu modelul real sa facem comparatia.

Si da LDH, sunt lamentari ca pana la urma noi le platim daca le vrem. De ce sa dau niste bani pe un produs nou care nu are ce cauta pe piata? Prefer sa cumpar alt model si prin conversie sa ajunga CFR.

Sper sa nu vad pe aici faze de genul ca trebuie sa le cumparam ca sunt modele romanesti, ca trebuie sa sustinem prin cumpararea acestor modele modelismul feroviar.

Personal am din prima serie numai vagonul de dormit, cum o fi el dar e mai bun decat acesta albastru. Ma gandesc sa cumpar numai vagonul de dormit si sa fie revopsit corect.

Si bine zice tfa2003, decizia e in continuare a noastra.

Sper sa nu fi suparat pe nimeni cu ce am scris mai sus, dar acesta e adevarul.
 
nu se poate face un top sa votam sa stabilim noi clientii prin vot care e cel mai bun vagon /la locomotive nu avem ce vota :(
:!: :!: :!: :?:
 
Mixule,eu mai degraba as propune sa facem un top al celor mai proaste :D
Conform principiului"la omul sarac nici boii nu trag" intotdeauna se face ca romanii se procopsesc cu cele mai in-bataie-de-joc si mai scumpe modele.
Daca facem scandal ca sint gresite primim palme ca "nu incurajam modelismul romanesc",daca le inghitim asa cum sint, tot nu-i bine ,pretul este prea mare si ni se arunca si in fata zicala"si sarac si cu pretentii".
Eu cred ca noi sintem deja o comunitate suficient de puternica incit sa ne spunem un punct de vedere.
Pe comerciantul roman nu poti sa-l acuzi,ca e criza si vrea si el sa faca un ban.
Parerea mea este ca ar trebui sa-i bombardam cu mail-uri pe toti producatorii astia de trei lei care,culmea,au mentalitatea de "lasa ba,ca-l cumpara si asa" :p
As propune chiar sa dechidem niste liste oficiale de luare de pozitie si sa le trimitem la de-alde Heris sau Tillig poate or afla si ei ca nu pot continua sa fie incompetenti toata viata.
Zic si eu :-|
s
 
eu am scris mail la tillig inainte sa apara marele model DA si raspunsurile au fost seci si nerespectate (stiti povestea apare maine,maine apare poimanie...)

trebuie sa stiti un lucru cei ce lucreaza in fabrica abia asteapta sa treaca 8 ore sa se intoarca acasa la viatza lor,cei ce fac vagoane nus neam cu Savinii si nici cu alti pasionati sa puna si un strop de pasiune in orice produs ,ei le fac pe banda

eu de ex am luat dela wiesmann o bariera si un semnal incomplet ..ba chiar unu ce nu pre da din brate chiar daca e ff bine alimentat asa ca nici cei din ungaria nu-s mai talentati decat romanii si decat cei dela heriss(ca astea nu stiu unde se fac)
la ei tote-s calcule; nr de bucati +transport +logistica +mana de lucru... = total + adaus comeciant care e si el format din (taxe + chirie magazin+ ... ) asa ca in toata enumerarea aceea nu se regaseste cuvantul pasiune

la roco am vazut un filmuet de prezentare foarte fain pe net (no coment)
la viessmann nicimacar dvd ul lor de prezentare nu-i avantajeaza (cred ca la filmat shoferu directorului cu camera cu camera de concediu)
daca ei cu ala ies la inaintare filmat rau, montat dezastru (e filmu lor de prezentare,e cartea lor de vizita) ce sa mai ceri la produse.

daca vrea cineva sa faca un mail oficial eu sunt deacord sa ma inscriu
dar un top aici pe net ar fi solutia pt cei ce cumpara produsele sa stie de la noi cei ce avem deja in vitrina si rulam respectivele vagoane cum sta treaba si astfel sar justifica si pretul.
 
Oameni buni, am o veste buna si una proasta:
Cea buna: cu multa munca si atentie am rezolvat o buna parte din gazari si/sau terminatii ale dungii galbene. Se pare ca vagoanele nu au trecut prin faza de corectare a vopsitoriei (vezi filmuletul de la Roco de pe site unde o cucoana corecteaza un TEE. Probabil ca daca le aveam la "cald" munceam mai putin)
Cea proasta:platicul gri al sasiului si al accesoriilor este EXTREM de casant. Asa ca m-am trezit din senin cu o cupla balabanind. Rezolvarea a fost usoara.

Eu cred ca cele rosii sunt mult peste la vopsire decat cele albastre, din simplul motiv ca schema e mai usor de realizat. Poze (de anul trecut):
T2S



Bcm


Tandem
 
Stimati colegi modelisti. Ma poate ajuta cineva cu niste poze cu modelul original al vagonului cuseta Bcm albastru-alb-gri, precum modelul Heris? Am cautat pe mai multe site-uri si nu am reusit. Am comandat si eu acest vagon si as dori sa fac o comparatie cu originalul, chiar daca nu e chiar acela cu numarul de serie identic cu cel de pe model. Mai urmaresc prin diferitele gari, da daca vad. La Oradea am vazut asa ceva dar pe o parte era scris cuseta cls 1 si pe alta cuseta cls 2, pe acelaşi vagon, in aceeasi coloratura cu albastr-gri. Exista mai multe tipuri? Astept eventualele poze si ajutorul vostru. :roll: respect
 
Electricul a spus:
Stimati colegi modelisti. Ma poate ajuta cineva cu niste poze cu modelul original al vagonului cuseta Bcm albastru-alb-gri, precum modelul Heris? Am cautat pe mai multe site-uri si nu am reusit. Am comandat si eu acest vagon si as dori sa fac o comparatie cu originalul, chiar daca nu e chiar acela cu numarul de serie identic cu cel de pe model. Mai urmaresc prin diferitele gari, da daca vad. La Oradea am vazut asa ceva dar pe o parte era scris cuseta cls 1 si pe alta cuseta cls 2, pe acelaşi vagon, in aceeasi coloratura cu albastr-gri. Exista mai multe tipuri? Astept eventualele poze si ajutorul vostru. :roll: respect
 
Multumesc 060 EA. Foarte frumoasa poza, daca nu ma insel chiar la Arad e facuta poza? Seria e diferita de cea de pe model? Respect
 
pai Paul, din cate stiu e singurul Bcm 50-30 in schema asta, 001,002, 004 si 005 sunt inca in rosu...

ar mai fi si 40-31 025 care se bazeaza si el tot pe un fost Bcm243 (nu pe Bctum 256/257/244) insa are sorturi, klima, tot tacamul...
 
Special pentru detinatorii modelelor Heris:
Intilnire cu T2S:
Ansamblu:

Boghiu (poza pentru accesorii :) ):

Numar:


Dar si cu Bcm (care e cam Bem, probabil de la boghiurile diferite de modelul H0):

Numar:
 
Felicitari pentru poze, foarte reusite. E bine ca incercam sa ne raportam pe cat posibil la realitatea de unde se fac aceste modele. Respect