Vagoane seria 44-76

CatalinGhita

Active Member
15 Dec 2008
112
0
#1
Vagoane seria 44-76

Vagon cuseta clasa 1-a si a 2-a, modernizat in cadrul Atelierelor CFR Grivita Bucuresti
Codificare literara: AcBc

Caracteristici:
- Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
- Ampatament: 17.200 mm
- Tara: 46 t
- Număr de locuri:
- Compartimente a cate 4 locuri fiecare in regim clasa 1 si a cate 6 locuri fiecare in regim clasa a 2-a
- Usi acces pivotant pliantem cu inchidere la 5 km/h si blocare la 7 km/h
- Vagon climatizat
- Instalatie sanitara cu WC ecologic
- Ferestre cu geam termopan aplicate prin lipire pe carcasa
- Dotat cu statie de sonorizare si statie de apelare a insotitorului (un fel de "compartiment-service" :D :D )
- Instalatie de monitoare in cusetele de clasa 1 si DVD in cabina insotitorului
- Boghiu: Minden-Deutz
- Viteza maxima de circulatie: 160 km/h
- Frana: KE-GPR-D, frana cu disc
- Instalatie de incalzire: Electrica cu aer cald modulat
- Numar vagoane fabricate: minim 1
- An fabricatie:
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noi 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
#2
anul de fabricatie este 2007
provine din modernizarea cusetelor 59-50 produse la Goerlitz in Germania
actualmente a fost incadrata in seria 44-31 AcBcee
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noi 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
#5
nu stiu cu ce numar a fost incadrat dar stiu ca este printre primele din seria asta.
cu privire la reinmatriculare. s-a redus si viteza prin renuntarea la boghiurile minden deutz in favoarea celor Gorlitz V.
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.334
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#7
nu, T2s erau in tarile de origine vagoane de 160 si la CFR la fel...

mai intai au fost fals incadrate ca 71-31, apoi corect 75-71 (deci 160...)

la AFER si CFR au o "frica" crunta de MD36, de parca ar fi MD33 de IVA... de ce vagoanele de 200 din Germania care "stiau" 200 cu MD36 cu frana suplimentara electromagnetica merg acum doar 160 (88-96, 30-76, primul chiar inmatriculat acum fals) nu stiu...

de ce un G V.mod e mai bun pentru ei ca un MD36, nu stiu... sau poate ca MD e tot MD si intre un 26, 33, 36 sau 522 nu se face distinctie...
la fel si la "Silberlinge"; in loc de MD Leicht (MD42/43) au trecut pe G V.mod de la 50-uri...

p.s.: undeva am scris de 52s sau 522s ca boghiu pentru vagoanele intermediare de ICE1... nomenclatura oficiala de acum este MD53.
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noi 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
#8
Oare de ce nu lasa MD36 sa merga la capacitate maxima? Nu avem infrastructura fratilor, de aia. La noi ar fi de ajuns MD si gorlitz.
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.334
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#9
nu e vorba de asta, ci pesemne de reviziile la boghiuri.

pesemne ca nu prea are cine sa intretina MD36 cu frana pe disc sau MD36 (D) Mg, ai nostrii cunosc numai Y32 in diferite versiuni si G V.mod sau MD33...