Vagoane seria 97-50

CatalinGhita

Active Member
15 Dec 2008
112
0
#1
Vagoane seria 97-50

Provin din foste vagoane suburbane seria 21-47

Fabricate la I.V.A.

Caracteristici tehnice:
- Lungimea peste tampoane: 24.500 mm.
- Ampatament: 17.200 mm.
- Tara: 41 t
- Numar de locuri:
- Tip boghiu: Minden Deutz
- Tip frană: KE-GPR
- Instalatie de incalzire: Electrica cu radiatoare/abur
- Instalatie electrica: Generator de 7 kw, tip GIV
- Alimentare mono-tensiune, 1.500Vc.a., de la conducta generala electrica a trenului.
- Numar de vagoane fabricate: cel putin 5
- Ani fabricatie:
- Utilizare: vagoane pentru uzul administratiei
- Usi de acces pivotant pliante
- Usi intercomunicatie culisante, dintr-o singura bucata
- Iluminat fluorescent si/sau incandescent
- Compartimentare: 3 saloane, un salon central (5 compartimente fictive - 5 geamuri) + 2 compartimente de capat a cate 3 compartimente fictive (3 ferestre)
- Amenajare interioara:

Proprietar: CFR Infrastructura

Au mai multe utilizari:

a) 80 53 97-50 004-4
Codificare literaraL UWDP
Utilizare: dupa codificare, e vagon-depozit

b) 80 53 97-50 004-4
Codificare literaraL UWBR
Utilizare: dupa codificare, e vagon-brutarie
 

MariusM

Active Member
8 Mar 2008
138
0
Pitești
YAHOO
marius_guitarboy
LOCATION
Pitești
#2
In aceeasi serie, am mai gasit asa:

c) 80 53 97-50 500-1
Utilizare: Laborator de verificat calea
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/work/car/80_53_97-50_500-1-R692-BucN-001.jpg

d) 80 53 97-50 504-3
Codificare literala UWMC
Utilizare: Laborator de masurat calea
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/work/car/vag_lab_2.jpg

Aceste doua exemple sunt foste vagoane 20-57 RK si apartin reviziilor Bucuresti Grivita, respectiv Timisoara.

UWDP-ul, dupa cum arata, este un fost DPost 92-57 pe boghiuri PKP.
UWBR-ul este un fost vagon Post pe boghiuri Minden-deutz
 

Dr2005

Well-Known Member
4 Mai 2008
1.369
0
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
#4
80 53 97-50 500-1, Bucureşti Nord:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


80 53 97-50 503-5, Revizia Griviţa:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

mishu88

Well-Known Member
13 Mai 2008
666
1
Falticeni, Pascani, Bucuresti
trenuriromania.blogspot.com
WEBSITE
http://trenuriromania.blogspot.com
LOCATION
Falticeni, Pascani, Bucuresti
#5
Foarte interesante aceste vagoane şi, bineînţeles, interesant㒠dpdv tehnic prezenţa celui de-al treilea boghiu. în imaginile de mai jos regă’siţi vagonul 80 53 97 50 501-9 de la Cluj-Napoca. martie, 2010

Vagon laborator de verificat calea
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


A nu se manevra cu mai mult de 20 km/h
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Vagon 97-50 pe 3 boghiuri
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Radu161

Well-Known Member
25 Mai 2007
1.731
3
Bucuresti/Arad
r161trains.wordpress.com
WEBSITE
http://r161trains.wordpress.com/
YAHOO
radu161
LOCATION
Bucuresti/Arad
#6
O mica completare: vagoanele de masurat calea sunt realizate din vagoane apartinand fostei serii 20-40, diferite fata de cele mentionate in primul mesaj (21-47).
 

Big_boy

Well-Known Member
9 Ian 2009
443
0
52
Timisoara
LOCATION
Timisoara
#8
poate sa explice cineva prezenta celui de-al treilea boghiu,cit si in ce constau modificarile boghiurilor ?
Cu cel de-al treilea boghiu se utilizeaza pentru masurarea curbelor...
Adica cu primele doua boghiuri se poate asigura masurarea coardei pe cuba ...pe langa ecartament,denilevari verticale....iar din cel de-al 3-lea se obtine masurarea "sagetii" coardei astfel incat se pot deduce valorile matematice ale geometriei curbei ....