Vagon dormitor modernizat
Vagoanele dormitor modernizate seria 7131 provin din vagoanele dormitor seria 7030 import Germania, fabricat in anul 1965, si sunt modernizate in cadrul Atelierelor CFR Grivita Bucuresti incepand cu anul 2000.
Seria literara: WLAB
Caracteristici:
- lungimea peste fetele tampoanelor necomprimate: 26.400 mm
- latimea maxima: 2.816 mm
- inaltimea maxima: 4.250 mm
- inaltimea planseului de la sina: 1.255 mm
- boghiu: Minden-Deutz (nu scrie tipul exact...)
- ampatament boghiu: 2.500 mm
- viteza de circulatie: 140 km/h
Compartimentare:
- 1 peron frontal de urcare
- culoar lateral
- 11 compartimente cu 33 locuri in regim de clasa a 2-a si 22 locuri in regim de clasa 1-a
- pereti interiori laterali fonoabsorbanti
-1 cabina WC modulara din PAFS si 1 cabina dus
- mobilier format din paturi- fotolii individuale tapitate cu plus
- prize de ras de 220 V/50 Hz
- usa de acces pivotant plianta noua cu inchidere si blocare la viteza de peste 5 km/h
- usi de intercomunicatie actionate pneumatic
- instalatie de sonorizare
- instalatie de climatizare (??, incalzire/ventilatie, poate, nu climatizare...)
- echipare cu 2 generatoare pentru alimentarea cu energie electric
- adaptarea instalatiei electrice si a echipamentelor auxiliare pentru tensiunea de 1500V, 50 Hz
- frana: KE-GPR
- vopsirea carcasei vagonului la interior si exterior in sistem poliuretanic
- amplasarea si montarea in dulapuri speciale a aparaturii cu frana de mana
- utilizare: circula in trafic intern si international in trenuri de tip accelerat si rapid.
- Vagoane construite: minim 60
Vagoanele dormitor modernizate seria 7131 provin din vagoanele dormitor seria 7030 import Germania, fabricat in anul 1965, si sunt modernizate in cadrul Atelierelor CFR Grivita Bucuresti incepand cu anul 2000.
Seria literara: WLAB
Caracteristici:
- lungimea peste fetele tampoanelor necomprimate: 26.400 mm
- latimea maxima: 2.816 mm
- inaltimea maxima: 4.250 mm
- inaltimea planseului de la sina: 1.255 mm
- boghiu: Minden-Deutz (nu scrie tipul exact...)
- ampatament boghiu: 2.500 mm
- viteza de circulatie: 140 km/h
Compartimentare:
- 1 peron frontal de urcare
- culoar lateral
- 11 compartimente cu 33 locuri in regim de clasa a 2-a si 22 locuri in regim de clasa 1-a
- pereti interiori laterali fonoabsorbanti
-1 cabina WC modulara din PAFS si 1 cabina dus
- mobilier format din paturi- fotolii individuale tapitate cu plus
- prize de ras de 220 V/50 Hz
- usa de acces pivotant plianta noua cu inchidere si blocare la viteza de peste 5 km/h
- usi de intercomunicatie actionate pneumatic
- instalatie de sonorizare
- instalatie de climatizare (??, incalzire/ventilatie, poate, nu climatizare...)
- echipare cu 2 generatoare pentru alimentarea cu energie electric
- adaptarea instalatiei electrice si a echipamentelor auxiliare pentru tensiunea de 1500V, 50 Hz
- frana: KE-GPR
- vopsirea carcasei vagonului la interior si exterior in sistem poliuretanic
- amplasarea si montarea in dulapuri speciale a aparaturii cu frana de mana
- utilizare: circula in trafic intern si international in trenuri de tip accelerat si rapid.
- Vagoane construite: minim 60