Vagoane seria 19-56

CatalinGhita

Active Member
15 Dec 2008
112
0
#1
Vagoane de calatori seria 19-56

Vagon Salon modernizat clasa I-a utilizat ca vagon de clasa I, destinat traficului intern pe distanĂže medii Âşi lungi
Reconstruit din seria 19-57 (AAC) la Atelierele CFR Grivita Bucuresti.
Caracteristici:
- Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
- ampatament: 17.200 mm
- latimea maxima: 2.864 mm
- inaltimea maxima: 4.050 mm
- inaltimea planseului de la sina: 1.255 mm
- tara: 41 t
- ampatament boghiu: 2.500 mm
- Tip boghiu: Minden Deutz/Gorlitz V (?, ramane de verificat, eu am vazut cu Gorlitz, dar cica primul vagon este cu Minden-Deutz, al doilea cuGorlitz V
- tara vagon: 41 t
- viteza de circulatie: 140 km/h
Dotari:
- 2 peroane frontale de urcare si culoar central
- salon cu 36 locuri pentru nefumatori si 18 locuri pentru fumatori (acum 54 locuri nefumatori)
- pereti interiori modulari din polister armat cu fibra de sticla (PAFS)
- cabina WC modulara din PAFS
- mobilier integral nou cu design modern
- fotolii individuale tapitate cu plus in numar de 2/batiu pe un perete lateral si 1/batiu pe celalalt perete
- usi de acces pliante (la primul) sau louvoyant &8211;culisante (de la al doilea incolo) noi, cu inchidere automata si blocare la viteza peste 5 km/h
- usi de intercomunicatie din 2 canaturi conjugate, actionate pneumatic
- instalatie de sonorizare
- sursa statica de alimentare cu energie electrica
- frana pneumatica KE-GPR
- covor antiderapant rezistent la uzura
- vopsirea carcasei vagonului la interior si exterior in sistem poliuretanic
- amplasarea si montarea in dulapuri speciale a aparaturii cu frana de mana
- Numar locuri: 54
- Tip frana: KE-GPR
- Viteza maxima de circulatie: 140 km/h
- Instalatie incalzire/racire: cu aer cald/aer conditionat cu agent frigorigen
- Instalatie electrica: cu convertizor static Âşi generator de 7 kW
- Numar vagoane in parc: cel putin 2
- Ani reconstructie: 2001
 

mureseanu_976

Active Member
29 Mar 2008
117
0
Tirgu-Mures
LOCATION
Tirgu-Mures
#2
19-56-002 in compunerea trenului A 1974 Tirgu Mures-Galati (tablitele cu destinatia n-au fost intoarse,aparentele sunt inselatoare :D):

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noi 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
#3
au fost fabricate 5 vagoane
legat de boghiu 19-56 001 este cu Minden Deutz iar 19-56 002-005 au boghiuri Goerlitz V
legat de usi doar 002 are usi culisant-basculante iar restul de 001, 003-005 au usi pivotant-pliante
http://forum.transira.ro/files/50_53_19_56_001_5_a1735bucn_florestiph_bucn_001_140.jpg
http://forum.transira.ro/files/50_53_19_56_003_1_salon_alee_bucn_001_118.jpg
http://forum.transira.ro/files/19_56_004_657.jpg
http://forum.transira.ro/files/50_53_19_56_005_6_a1741bucn_sm_bucn_003_588.jpg

Sanatate maxima
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noi 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
#5
Horia legat de 19-56 001 are aer conditionat si racire cu aer modulat. Ce are diferit fata de restul vagoanelor din serie este faptul ca nu are refulare pe la fereastra.
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noi 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
#7
am aflat si statiile de domiciliu ale acestor vagoane
19-56 001 si 002 sunt la Galati
19-56 003,004,005 apartin de Cluj