Locomotive romanesti exportate

  • In perioada 20 -21 februarie forumul poate sa functioneze cu intreruperi, update la versiune software!

andrey

Active Member
22 Sep 2008
117
0
Iasi
LOCATION
Iasi
#62
Aerul este aspirat prin fantele respective,trece prin racitor cu apa cu circuit separat sau comun cu al motorului diesel( nu cunosc exact care e folosita, pentru ca se dau amandoua posibilitatile in prospectul care il am) si este introdus sub presiune prin doua circuite de aer comune, cat unul pentru fiecare linie de cilindri :idea:
 

cosmin78

Well-Known Member
28 Apr 2007
5.836
1
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
#72
maus5 a spus:
...un DA in Germania:
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
logo-ul DB pe locomotiva nu inseamna ca este in Germania...cred ca este vorba de o locomotiva operata de DB in Polonia...

in Spania,operator
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


COMSA

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


pozele sunt preluate de pe railfaneurope.net
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
43
Iași
LOCATION
Iași
#78
16.01.2011 - Bremen
LDH 125- 427

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?4,5210522,
 
18 Iun 2009
40
0
Pitesti
LOCATION
Pitesti
#80
Intervin si eu ca incepatorul cu o rugaminte.
S-a vorbit mai inainte de locomotive produse de Faur (foste 23 august) si exportate. Daca tin minte bine, era pe la 1978, se produceau locomotive ce se exportau in RFG de atunci (s-ar putea sa fie DR Baureihe 119 sau ceva similar ca forma). Un inginer care ne insotea in vizita uzinei ne-a spus ca locomotivele nu erau conceptie romaneasca si ca germanilor le convenea sa le producem noi pentru ca seria redusa nu justifica o organizare completa de productie, in special la cutia locomotivei. Noi, romanii, le produceam si scoteam o cutie ca lumea fara pregatirea de fabricatie tipic germana si, conform naravului, le vindeam sub pret: o stiu tot de la respectivul inginer.
Rugaminte: exista documentatie, fotografii, informatii suplimentare despre acele locomotive? Cand am avansat tipul DR Baureihe 119 posibil ca m-am hazardat si-mi cer scuze: o fi poate alt tip. Tin minte locomotivele pentru ca erau vopsite rosu in totalitate (in Romania de atunci nu gaseai asa ceva), postul de conducere era foarte inalt plasat fata de 060-DA, iar partea superioara avea forma trapezoidala in vedere frontala. De la o vreme mi-am amintit de acele locomotive si nu am fost in masura sa gasesc informatii. Vreun veteran de la fostele 23 August poate stie mai multe.
Multumesc!