De la garnituri reale la garnituri pe diorama

  • In perioada 20 -21 februarie forumul poate sa functioneze cu intreruperi, update la versiune software!

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#81
buna,

am vazut in anii 1995-2000 in zona Timisoara-Arad garnituri EA + TF (90/91/92-47/57) + TE + 26-47 (productie IVA) sau 26-26, unele inca in "verde de Pascani"... albastrul deschis nu s-a generalizat decat spre 1999, inainte aveam acolo o frumoasa amestecatura de "verde de Pascani" (negru) si albastru-indigo...

la Brasov in 1995 am vazut o LDH125 cu 2 x TE, pe linia de Fagaras...
 

Sulzer1150

Well-Known Member
12 Iul 2009
437
0
#82
Horia, la Brasov, ultimele "duble" de TE au circulat prin 2005 pe Brasov-Teius. Cel putin atunci am vazut ultima oara, trase de un EA.

Prin anii '90 existau duble de TE pe intorsura, Zarnesti, Fagaras si daca imi aduc bine aminte si pe Sibiu.

Aaaa...acum se mai folosesc pe Ploiesti-Targoviste trase de un DA, tot cate doua :D In vara am vazut.
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#84
Sulzer1150 a spus:
Horia, la Brasov, ultimele "duble" de TE au circulat prin 2005 pe Brasov-Teius. Cel putin atunci am vazut ultima oara, trase de un EA.

Prin anii '90 existau duble de TE pe intorsura, Zarnesti, Fagaras si daca imi aduc bine aminte si pe Sibiu.

Aaaa...acum se mai folosesc pe Ploiesti-Targoviste trase de un DA, tot cate doua :D In vara am vazut.
As da ... multe.. pe o fotografie cu personalul Teius-Cugir-Teius care circula de 3 ori pe zi cu cate 3xTE plus vagon bagaje. Are cineva asa ceva? :D
Intrebare : unde in tara au mai circulat astfel de garnituri?

Duble + clasa 1 am vazut (sporadic) si la Cluj chiar si anul asta.
 

macleod

Well-Known Member
28 Ian 2009
1.732
0
Bucuresti
www.macleod.ro
WEBSITE
http://www.macleod.ro/
LOCATION
Bucuresti
#85
Asa de incarcata e linia respectiva de este nevoie de 3 garnituri de te (aka 12 bagoane) ?
Stiu ca te-uri erau pe vremuri la greu prin ploiesti sud (slanic, maneciu etc). Mai nou nu mai stiu ca din pacate sau din fericire (depinde din ce perspectiva privesc) nu am mai calatorit cu trenul cam de multisor. Dar 3 garnituri de TE-uri nu cred ca am vazut niciodata, si ma cam indoiesc ca pe vremurile noastre cand cfr-ul a ajuns unde a ajuns se mai merita sa bagi atatea vagoane la un tren.
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#86
Personalul de care vobesc asa circula inainte de 1990, si desi pare incredibil, va spun ca era arhiplin, se statea in picioare pe holuri, pe culoar, pe scari de acces la etaj, se statea si pe scarile de urcare in vagoane pana la primele statii.
Deservea o fabrica de peste 25 mii angajati intr-un oras cu 30 mii locuitori in total, se lucra in 3 schimburi, deci se explica.
Acum este inlocuit de un automotor RegioTrans diesel desi linia este electrificata.
 

delly

Active Member
16 Ian 2009
54
0
Aiud
LOCATION
Aiud
#87
Confirm ceea ce spune Florinn, trenul acela era arhiplin din motivele spuse de el. Si purta un nume, ce din pacate e folosit acum doar la timpul trecut: ,,CUGIREANA'' :D
In vremurile bune se pare ca a avut 4xTE :D

Iata un articol mai vechi dintr-un ziar local
http://www.ziarulunirea.ro/art.php?cat=12&pg_id=2109
 

Florinn

Well-Known Member
Membru personal
17 Ian 2006
5.545
0
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
#88
Nu cred ca a avut niciodata 4xTE, eu nu l-am vazut niciodata asa, in plus cu 3xTE nu incapea pe toata lungimea peronului, ultimul vagon cu calatori oprea de obicei pe pod.

Intr-adevar "Cugireana" este un brand prin zona :D

Referitor la articolul din ziar:
Apogeul transportului CFR de persoane la şi de la Cugir a fost atins în perioada 1986-1989, când trenul avea 18 vagoane
se refera la vagoane normale si nu etajate, ele erau utilizate inainte de garnitura formata din 3xTE
Fiind foarte lung, la intrarea în staţia CFR Cugir, trenul se fracţiona în două’, pentru c㒠numai astfel se putea gara - conform regulamentului - între macazuri
Nu pot sa confirm asta dar este putin plauzibil datorita faptului ca gara are doar 3 linii si astfel nu ar fi fost loc si pentru gararea garniturii Cugir-Sibiu care trebuia sa schimbe si ea locomotiva. Totusi nu este exclus, e posibil ca trenul pentru sibiu sa fi garat si fi schimbat locomotiva dupa formarea celui spre Teius. Trenul spre sibiu era format din DA si 6-7 Dimitroave, cele doua trenuri plecau la 10-15 min unul dupa celalalt iar in ultimii ani au circulat combinat pana in Vintul de Jos.
(se afirma ca fiind cea mai lung㒠garnitur㒠de tren CFR de persoane din Europa!).
Nu cred ca a fost cel mai lung tren, dar cu siguranta a fost cel care transporta cei mai multi calatori odata (in Europa).
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
43
Iași
LOCATION
Iași
#89
060-EA a spus:
Revin cu o incercare de formare a garniturii D263 Orient Express din '80
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
Rh 1043 OBB Blutorange desi stiu ca mai potrivit ar fi un 1044 :?
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Garnitura ar mai trebui completata cu cateva B10 si un A4B5 SNCF
D263 Orient Express in anul 1986:

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,4589817
 

060-EA

Well-Known Member
10 Mai 2016
861
0
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
YAHOO
paul_c_92
LOCATION
Oradea
#90
EN 313/314 "Luna"
Bcmz UIC-Z SBB/CFF/FFS
MU WLABm - FS Trenitalia
toate patru A.C.M.E. din setul cu acelasi nume
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EN 467/466 Wiener Walzer
Bcmz UIC-Z SBB/CFF/FFS
Bcmz CAF H-Start
WLABmz CAF H-Start
Bmz CAF H-Start
toate patru A.C.M.E.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EC 162/163 Transalpin
Apm SBB/CFF/FFS Roco
WRm SBB/CFF/FFS Roco
BDmpsz OBB RailTop
Amz OBB RailTop
Bmz OBB Roco
Bmz OBB A.C.M.E.
Bmz OBB A.C.M.E.
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


EC 6/7
Bimdzf DB Roco
Bimz DB Roco
ARkimb DB Roco
Avmz DB Roco
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


Si o garnitura de tren de noapte cu vagoane apartinand fostelor tari sovietice
WLABmee RZD LS. Models
WLABmee BC LS.Models
WLABm RZD Sachsenmodelle
WLABm ZSR Sachsenmodelle
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum



You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#91
buna Paul,

EN 312/313 Luna e ceva mai lung... eu l-am fotografiat si notat o vreme aproape zilnic la plecare din ZH HB!

Re460 rosie (in general 004, "Uetliberg"
4 x SBB Bcm 59-90, v.max 200 km/h
3 x FS Treno Notte Class 72-90 MU, v.max 200, boghiu Fiat, in general 2 cu ferestre noi si unul cu ferestre vechi cu rame metalice si ghilotina

la manevra in ZH un RBe in schema NPZ

iarma se merge cu 3 x Bcm si 2-3 x MU, in fata se pun marti si vineri si 2 x A (EW IV ICN) si un Bp 20-73 ale SBB goale pana la Brig! ;)

pot sa-ti trimit si numerele exacte, vagon cu vagon, pe zile :D

in "Trans" nu s-au folosit niciodata Bmz de Jenbacher 21-90.0 cu usi pivotant pliante ca cele de la ACME, ci numai 21-90 si 21-91 cu usi culisante... ca sa ramanem autentici!
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
43
Iași
LOCATION
Iași
#94
Un tren care se poate face usor, R 361 Belgrad - Bucuresti.

060 EA 41 / AF
B11 AVA 200 21-90 / AF
B11 AVA 200 21-90 / AF
B 20-50 / Tillig
B 20-50 / Tillig
A 19-50 / Tillig (in garnitura reala este un 59-50 dar nu il face nimeni)
WLABmee 71-31 llbastru Roco

Sursa: filmare din 03 august pe Youtube.
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
43
Iași
LOCATION
Iași
#95
O completare la ultimul tren, R 361 Belgrad - Bucuresti.
Vagonul de cl 1/2 39-50 o sa il avem de la Roco.

Si pana vom avea Y-urie de la Roco o poza cu un tren unde avem 20-50, 20-50, 19-50, 39-50, 20-50, 20-50.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Personal Bucuresti Obor - Fetesti
Bucuresti Obor iulie 2010
Foto Amiel

Si un
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
, 61 81 71-71 455-2 A-ÖBB pentru trenul "Dacia", Bucuresti Nord - Viena.

Chiar 61 81 71-71 455-2 a circulat pe Dacia.
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#96
Pica bine, pe 455 il face LSM pe H0 ;-)

Pe scara N de la Fleischmann le vom avea pe austriecele 462 (WLABmz33) si 453 (WLABmz32). 453 a circulat si el pe "Dacia".

Sunt curios daca Flm va modifica matrita de T2s pe N ca sa ne faca AB32 si 33 austriece corecte sau vor avea toate ferstrele de la T2s original.
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
43
Iași
LOCATION
Iași
#97
Tren sezonier R 949 Tg Mures-Razboieni-Brasov-Mangalia.

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

dupa video by mureseanu976 - 08.08.2007,Tg Mures.

Tren personane Buzau - Ploiesti Sud

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Iunie 2009 Ploiesti Sud.


Trenul de noapte A 1643 Bucuresti Nord-Sighetu Marmatiei (Ultimele 5 vagoane circula pentru Rodna Veche)

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

dupa video by mureseanu976 on Sep 16, 2007

In video e locomotiva clasica, cum nu o am merge si EA-ul 520.Am inlocuit 4 vagoane IVA seria 57 cu vagoanele YB-70, cand o sa avem modele de IVE am sa refac compunerea :p

Tren Rapid 361 Belgrad-Bucuresti Nord

You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Primele 3 vagoane sunt de la Timisoara, am vazut si cu AVE rosii: EA - 21-90 - 19-76 - 21-90 apoi garnitura de Belgrad. Faceam si cu Avele rosii dar nu am vagon de cl 1 19-76.
Bucuresti Nord - Octombrie 2011

Tren persoane Bucuresti Obor - Fetesti?
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum


You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum

Tren facut dupa o poza de pe net, in poza trenul este tractat de locomotiva seria 45 -Siemens
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
#98
Fain, Florine.

45 Siemens o sa fie in curand, multumita amicilor de la TA ;-)

19-76 s-ar putea face relativ usor dintr-un 19-50 (ferestre noi, sorturi), la fel si 20-76.0.

mai greu cu 89-76, aici e de munca si pe cutie.
 

Gam3

Moderator
Membru personal
18 Iun 2016
5.102
43
Iași
LOCATION
Iași
#99
Am sa refac garnitura in curand, prototipul 45 Siemens e gata.
Urmeaza si vagoanele de IC din seria 19-76 si 20-76, cu BAR-ul e mai greu ca e mult de munca.

Tu nu mai contribui cu nimic la acest subiect? Nu ai mai vopsit nimic? Cu R 741 Bucuresti-Satu Mare (Maramures) si EN 370 Bucuresti-Budapest Keleti (Ister) din 2009 ce ai mai facut?

Iti ziceam zilele trecute de vagonul
You do not have permission to view link Autentificare sau înregistrare acum
de la Tillig, vedem si la N o conversie?
La HO as putea sa fac R 832 Brasov-Bucuresti atunci cand o sa scoata AF setul de vagoane AVA 200 21-87 si vagonul AVA 200 BAR
 

Horia_Radulescu

Moderator
Membru personal
14 Feb 2008
5.335
1
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna,

de facut, am facut multe... numai poze nu ;-)

insa vor veni si acestea, stai linistit.

conversie de Bdmsb DR Ost, devenit Bdomsb535 si apoi ABbd406 si in final 84-83 la CFR nu e problema, ca baza exista la Arnold din acest an.